Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Υπο την αιγίδα της Ε.Ο.Δ.Α.Φ
Εθνική Ομοσπονδία για τα Δικαιώματα του Αυτιστικού Φάσματος
pedikeomata@gmail.com renakallergi@gmail.com τηλ. 6934994777 / 6973482667

Τόπος διεξαγωγής : Κεντρικό ξενοδοχείο κοντά σε μετρό / Θα ανακοινωθεί σύντομα

Text Box:       Ο Tony Attwood είναι  Κλινικός ψυχολόγος που ειδικεύεται στις διαταραχές του  αυτιστικού φάσματος από το 1975. Εργάζεται ιδιωτικά, είναι επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Griffith, Queensland και σύμβουλος στην κλινική Minds and Hearts στο Brisbane. Το βιβλίο του «Σύνδρομο Asperger - Ένας οδηγός για γονείς και επαγγελματίες» έχει πουλήσει πάνω από 350.000 αντίτυπα και έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από 25 γλώσσες. Εργάστηκε με περισσότερα από 8.000 άτομα όλων των ηλικιών με σύνδρομο Asperger ή διαταραχή του αυτιστικού φάσματος.

     Ο Tony Attwood παρουσιάζει εργαστήρια και εκπαιδευτικά σεμινάρια για επαγγελματίες, γονείς και άτομα με σύνδρομο Asperger σε όλο τον κόσμο. Είναι πολυγραφότατος συγγραφέας επιστημονικών άρθρων και βιβλίων για το θέµα αυτό. Το βιβλίο του ‘Σύνδρομο Asperger’, Ένας Πλήρης Οδηγός’, δημοσιεύθηκε τον Οκτώβριο του 2006 και πολλά μεταγενέστερα βιβλία του έχουν εκδοθεί από τους εκδοτικούς οίκους Jessica Kingsley Publishers, Future Horizons Inc και Guilford Press. Στην Ελλάδα το βιβλίο αυτό εκδόθηκε από τις εκδόσεις Πεδίο.

Στα πλαίσια της Διημερίδας Ο Tony Attwood θα αναλύσει τα ακόλουθα θέματα που ενδιαφέρουν γονείς, επαγγελματίες υγείας & εκπαίδευσης και τα άτομα με ΔΑΦ:

  1. Τις διαταραχές της διάθεσης στις ΔΑΦ και στρατηγικές γνωσιακής-συμπεριφορικής θεραπείας για τη διαχείριση των συναισθημάτων, του άγχους, της κατάθλιψης και του θυμού, τη συναισθηματική εκπαίδευση και την έννοια της εργαλειοθήκης των συναισθημάτων.
  2. Τα νέα προγράμματα για την εξερεύνηση της κατάθλιψης ΔΦΑ και την εκδήλωση θετικών συναισθημάτων για εφήβους 13-17 ετών με σύνδρομο Asperger ή ΔΦΑ.
  3. Θέματα για την εφηβεία και τα άτομα με ΔΑ, όπως φιλικές σχέσεις, ανάπτυξη της σεξουαλικότητας, ακαδημαϊκές προσδοκίες, αυτοεκτίμηση και προετοιμασία για την εργασία.
  4. Τη διαχείριση προκλητικών συμπεριφορών σε παιδιά και εφήβους με κλασικό αυτισμό με  εξηγήσεις και στρατηγικές για τις επαναληπτικές συμπεριφορές, τη διαχείριση συναισθημάτων, την ανάπτυξη αποτελεσματικών συστημάτων επικοινωνίας για την έκφραση συναισθημάτων και στην εφαρμογή της Γνωστικής Συμπεριφορικής Θεραπείας σε παιδιά με σοβαρό αυτισμό.
  5. Και στρατηγικές για τη μείωση των θυμάτων εκφοβισμού και παρενόχλησης, αφού το παιδί ή ο έφηβος με αυτισμό είναι εύκολος στόχος για εκφοβισμό και παρενόχληση.
  6. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

08.30 - 09.15

Εγγραφές

09.15 - 09.30
Έναρξη – Χαιρετισμός
Εισαγωγή – Παρουσίαση Prof. Tony Attwood από την Παιδοψυχίατρο Βάγια Παπαγεωργίου

09.30 -11.00

Η Διαχείριση των Συναισθημάτων I
11.00 – 11.30

Διάλειμμα - καφές

11.30 – 13.00
Η Διαχείριση των Συναισθημάτων II
Αναφορά στα νέα προγράμματα ‘Εξερεύνηση της Κατάθλιψης’
και ‘Εκπαίδευση στην Εκδήλωση Θετικών Συναισθημάτων’
13.00 - 14.00

Διάλειμμα - ελαφρύ γεύμα

14.00 - 15.30
Η Εφηβεία & τα Άτομα με Αυτισμό Ι

15.30 - 16.00

Διάλειμμα – καφές
16.00 - 17.30

Η Εφηβεία & τα Άτομα με Αυτισμό ΙΙ

17.30 - 18.00
Συζήτηση



Κυριακή 25 Μαΐου 2014

    09.15 - 09.30    Εισαγωγή  - Βάγια Παπαγεωργίου

09.30 - 11.00
Διαχείριση Προκλητικών Συμπεριφορών στον Αυτισμό Ι

11.00 - 11.30

Διάλειμμα – καφές

11.30 - 13.00

Διαχείριση Προκλητικών Συμπεριφορών στον Αυτισμό ΙΙ

13.00 - 14.00

Διάλειμμα – ελαφρύ γεύμα

14.00 - 15.30

Στρατηγικές για τη Μείωση του Εκφοβισμού και της Παρενόχλησης Ι
15.30 - 16.00

Διάλειμμα – καφές

16.00 - 17.30
Στρατηγικές για τη Μείωση του Εκφοβισμού και της Παρενόχλησης ΙΙ
17.30 - 18.00

Συζήτηση – Ερωτήσεις
Απολογισμός και Κλείσιμο Σεμιναρίου


                               Παραλαβή Βεβαιώσεων Παρακολούθησης & Αποδείξεων




ΕΝΤΥΠΟ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
1. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ  (Παρακαλούμε να συμπληρώσετε με κεφαλαία γράμματα)
ΕΠΩΝΥΜΟ: ………………………………………… ΟΝΟΜΑ: …...……………………….............
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ……………………………………………………………………………………………
Τ. Κ.: …………………   Δ/ΣΗ-ΠΟΛΗ:…….……...............................................…………………..
ΤΗΛ:………………………………………FAX:…………………………EMAIL:……………………
2. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
Σάββατο 24 Μαΐου & Κυριακή 25 Μαΐου 2014 - ΑΘΗΝΑ
Παρακαλούμε επιλέξτε :

Εγγραφές – Παράταση
Έως 18/4/2014
Έως 20/5/2014
150,00 €

200,00 €



To Δικαίωμα Συμμετοχής με την εγγραφή & τραπεζική εξόφληση περιλαμβάνει:
Παρακολούθηση του  Σεμιναρίου,  Ταυτόχρονη  Διερμηνεία,   Καφέ- ελαφρύ  γεύμα  στα  διαλείμματα,  Βεβαίωση Συμμετοχής.

Διαδικασία Εγγραφής
 Συμπλήρωση  του  εντύπου  εγγραφής  και  κατάθεση  του  ποσού  που  αντιστοιχεί  στον  ακόλουθο  λογαριασμό με την ένδειξη «ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ TONY ATTWOOD MAIO 2014» :
ΕΤΕ :  099/296.051-61  / ΙΒΑΝ = GR 720.110.099.000.000.99.296.051.61
Δικαιούχος: ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΤΟΜΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ
Οποιεσδήποτε  τραπεζικές  επιβαρύνσεις  βαρύνουν  τους  συμμετέχοντες. 
Προσωπικές  επιταγές  δεν  γίνονται δεκτές. 
Στην κατάθεση αναφέρεται  όνομα  και τηλέφωνο του  καταθέτη.    Το  συμπληρωμένο  Έντυπο Εγγραφής μαζί με αντίγραφο του καταθετηρίου τραπέζης αποστέλλεται στa pedikeomata@gmail.com  &  zaharv@gmail.com

Ακυρώσεις Εγγραφών ΔΕΝ γίνονται δεκτές. Γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ αντικαταστάσεις ονομάτων.

3. Πληροφορίες 

Σταυρόπουλος Γιάννης κιν. 6934994777 / Καλλέργη Ρένα κιν. 6973482667 / Αγγελόπουλος Νίκος κιν. 6977282826
Ένωση για τα Δικαιώματα Ατόμων Αυτιστικού Φάσματος – Ε.Δ.Α.Α.Φ.
Εθνική Ομοσπονδία για τα Δικαιώματα Ατόμων Αυτιστικού Φάσματος – Ε.Ο.Δ.Α.Φ.

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Nομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση χωρίς τους φορείς της; www.satea.gr

Αναδημοσιεύουμε ανακοίνωση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ που πολύ ορθά θίγει το γεγονός ότι ο νέος νόμος της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) διαμορφώνεται από επιτροπή στην οποία δεν συμμετέχουν ούτε εκπρόσωποι των εργαζομένων της ΕΑΕ (εκπαιδευτικών, ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού) ούτε των γονέων και των φορέων τους (ΕΣΑμΕΑ-ΠΟΣΓΚΑμΕΑ, Ομοσπονδίες Γονεών κτλ.).
Αν δεν κληθούν να συνδιαμορφώσουν το θεσμικό πλαίσιο οι άμεσα εμπλεκόμενοι, οι εργαζόμενοι και οι γονείς, ποιος θα το κάνει;
Παραθέτουμε και τα μέλη της Επιτροπής προς ενημέρωση.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α)
Βερανζέρου 14, 5ος όρ. Τ.Κ.10432, Αθήνα,  tel: 6974487408,
Αθήνα 11 Μάρτη 2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

               Όπως είναι γνωστό το ΥΠΑΙΘ έχει ανακοινώσει την λειτουργία επιτροπής που επεξεργάζεται νομοθετικές παρεμβάσεις στο θεσμικό πλαίσιο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Μάλιστα πρόσφατα έγινε γνωστό ότι το σχέδιο νόμου πρόκειται να κατατεθεί έως τις 15 Μάρτη.
               Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. από την πρώτη στιγμή ζήτησε να συμμετέχει με εκπρόσωπό της ώστε να καταθέσει προτάσεις για την αποδοτικότερη λειτουργία των υπηρεσιών όπου εργάζονται τα μέλη της, προς όφελος των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτκές ανάγκες η/και αναπηρία. Θεωρούμε ότι έχουμε την αναγκαία κατάρτιση αλλά και εμπειρία ώστε να συμβάλουμε  εποικοδομητικά με τις προτάσεις μας . Άλλωστε είμαστε οι άνθρωποι που καθημερινά προσπαθούμε υπό αντίξοες συνθήκες να επιτελέσουμε το έργο της ειδικής διαπαιδαγώγησης.

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Σεμινάρια από το Employ

  1. Επιστημονικό σεμινάριο «Πρώιμη Ανίχνευση και Παρέμβαση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών» που θα υλοποιηθεί στις 22 Φεβρουαρίου 2014 στην Αθήνα.
Ώρα διεξαγωγής 10.30-15.30
Πολιτιστικό κέντρο Κωστής Παλαμάς Ε.Κ.Π.Α,  Ακαδημίας 48 & Σίνα, Αθήνα
Προεγγραφή μέχρι 19/02/14
Τηλ: 2310230545-2117706766
 http://www.e-employ.gr/application.php



 2.Επιστημονική Ημερίδα: «Διάσπαση Προσοχής - Υπερκινητικότητα(ΔΕΠ-Υ): Αίτια, Διάγνωση και Αντιμετώπιση: Τεστ & Μέθοδος Παυλίδη» που θα υλοποιηθεί στις 22 Φεβρουαρίου 2014 στο Ρέθυμνο και στις 23 Φεβρουαρίου στο Ηράκλειο.
Ώρα διεξαγωγής 10.30-16.00
Πολιτιστικό Κέντρο Ξενια, Ν. Ψαρρού 46 Ρέθυμνο και επαγγελματικό Επιμελητήριο Ηρακλείου, Κορωναίου 9, Ηράκλειο
 Τηλ: 2310230545-2117706766
 http://www.e-employ.gr/application.php

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014







Χαρισματικά & Ταλαντούχα Παιδιά:
Εντοπισμός - Ψυχοπαιδαγωγική Υποστήριξη
Επιμορφωτική Ημερίδα
15 Φεβρουαρίου 2014 - Θεσσαλονίκη


Στους συμμετέχοντες χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης

1. Γενική Περιγραφή – Στόχος Επιμόρφωσης
Η ειδική αγωγή έστρεψε εδώ και πολλές δεκαετίες την προσοχή της στις μαθησιακές δυσκολίες και στην εκπαίδευση των ατόμων με μειωμένες νοητικές λειτουργίες. Τι συμβαίνει όμως με τους μαθητές που οι ικανότητές τους βρίσκονται πάνω από το μέσο όρο της ηλικίας τους; Ποιος είναι ο χαρισματικός και ο ταλαντούχος μαθητής, σε ποιο ποσοστό του συνολικού πληθυσμού ανήκει και ποιες είναι οι ιδιαίτερες μαθησιακές και ψυχολογικές του ανάγκες; Η ημερίδα αυτή παρουσιάζει τους ορισμούς, τις σύγχρονες θεωρίες και τα χαρακτηριστικά αυτού του μαθητικού πληθυσμού και εστιάζει ιδιαίτερα τόσο στους τρόπους αξιολόγησης των μαθητών αυτών όσο και στις εξειδικευμένες τεχνικές εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που μπορούν να εφαρμοστούν για κάθε τομέα ικανοτήτων και γνωστικό αντικείμενο. Απευθύνεται σε ειδικούς ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς, φοιτητές αλλά και γονείς.

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο "ΔΕΠΥ και Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολικό Περιβάλλον: Αξιολόγηση και Τεχνικές Διαχείρισης"
 
 
ΣΑΒΒΑΤΟ 15.2.2014, ΩΡΑ 9:00-16:30

στο Αμφιθέατρο του Χωρεμείου Ερευνητικού Εργαστηρίου ΕΚΠΑ, Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία», Γουδή, Αθήνα

Δικαίωμα συμμετοχής: 20 ευρώ
(Δωρεάν για τα μέλη των επιστημονικών εταιρειών που διοργανώνουν το σεμινάριο).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: τηλ. 2107211845, 2132013298, 6944153009,
seminars.adhd@gmail.com  

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: μέσω e-mail στο seminars.adhd@gmail.com

Συνδιοργάνωση: Ελληνική Εταιρεία Μελέτης ΔΕΠΥ, Ελληνική Εταιρεία Ψυχικής Υγεινής και Νευροψυχιατρικής του Παιδιού & Ελληνική Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης Παιδιών και Εφήβων με Προβλήματα Συμπεριφοράς.
Το σεμινάριο γίνεται σε συνεργασία με την Παιδοψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών.

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Ημερίδα


  HMEΡΙΔΑ ΤΩΝ Σ.Υ.Δ "ΜΑΡΙΑ ΚΟΚΚΟΡΗ": Οι Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης (Σ.Υ.Δ) "Mαρία Κόκκορη", στις οποίες φιλοξενούνται 22 κορίτσια με νοητική υστέρηση και σύνδρομο Down, σας προσκαλούν στην ημερίδα που διοργανώνουν με σκοπό την ενημέρωση του κοινού για τον τρόπο λειτουργίας και διαβίωσης στις Σ.Υ.Δ. Πρόκειται για μια ημερίδα διαφορετικά οργανώμενη από ότι έχουμε συνηθίσει έως τώρα,η οποία έχει πολλά να προσφέρει στους συμμετέχοντες. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο συνημμένο αρχείο.
http://www.flipsnack.com/F97578A6AED/fdxny983

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Αγγελία

Eιδική Aγωγή. Εκπαίδευση & Φροντίδα Παιδιών με ειδικές ανάγκες. Αναπτυξιακές διαταραχές, εναλλακτικές μέθοδοι θεραπείας. Ειδικές τιμές για φοιτητές & ανέργους. Ευέλικτα προγράμματα σπουδών .Επαγγελματική αποκατάσταση. ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΕΑΣ ΞΥΝΗ ,Φίλωνος 39 ,Πειραιάς 210 4120 313 , 210 4120 714   www.xinis.edu.gr

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN: Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη & Εκπαιδευτική Παρέμβαση



Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί την υλοποίηση της επιστημονικής ημερίδας:  
ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN:
Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη & Εκπαιδευτική Παρέμβαση
που θα υλοποιηθεί
23 Νοεμβρίου 2013 στα Ιωάννινα
30 Νοεμβρίου 2013 στη Θεσσαλονίκη
14 Δεκεμβρίου 2013 στην Αθήνα


Εισαγωγή

Η επιμόρφωση θα εστιάσει στην κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down, ενώ θα αναλυθεί μελέτη περίπτωσης με εκπαιδευτικές εφαρμογές. Είναι γνωστό ότι τα άτομα με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down παρουσιάζουν κοινωνικές δυσκολίες, κυρίως στην αυθόρμητη εκδήλωση συμπεριφορών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, στη συναισθηματική ανταπόκριση και στην κοινωνική αντίληψη. Από την άλλη, η πρώιμη ανίχνευση των δυσκολιών κοινωνικής αντίληψης παρουσιάζει ιδιαίτερες δυσκολίες, καθώς παρατηρείται έλλειψη σταθμισμένων μέσων στην Ελλάδα. Στη διάλεξη θα παρουσιαστεί η κατασκευή ενός ψηφιακού λογισμικού ανίχνευσης κοινωνικών δεξιοτήτων για παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down. Επιπρόσθετα, θα παρουσιαστούν προτάσεις ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down, με στόχο την προώθηση των δυνατοτήτων τους και τη βελτίωση των δεξιοτήτων που σχετίζονται με τη γνωστική, σχολική και κοινωνικο-συναισθηματική τους λειτουργικότητα.

ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΈΝΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER



Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί την υλοποίηση της επιστημονικής ημερίδας:  
Διευκόλυνση της Ένταξης Μαθητών με
Σύνδρομο Asperger
που θα υλοποιηθεί
2 Νοεμβρίου 2013 – Θεσσαλονίκη
30 Νοεμβρίου 2013 - Πάτρα

Εισαγωγή

Το σύνδρομο Asperger είναι  η πιο ήπια μορφή του φάσματος του αυτισμού και  αναφέρθηκε για πρώτη φορά το 1944 από τον αυστριακό γιατρό Hans Asperger.
Στο γνωστικό επίπεδο οι μαθητές με σύνδρομο Asperger έχουν συχνά υψηλές ακαδημαϊκές επιδόσεις ενώ χαρακτηρίζονται από ένα ιδιαίτερο τρόπο επεξεργασίας της πληροφορίας όπως εμμονή στην λεπτομέρεια  (Baron-Cohen, Ashwin, Ashwin, Tavassoli, & Chakrabarti, 2009' Frith, 1989’ Plaisted, O'Riordan & Baron-Cohen, 1998a) στα σχήματα, ημερολόγια, πίνακες αριθμών, λίστες αυτοκινήτων. Επίσης έχουν διαφορετική αντίληψη για το τι είναι εμφανές και σημαντικό σε μια κατάσταση (Frith, 1989) ελκύονται από απλά (διακόπτες ρεύματος, βρύσες) ή σύνθετα συστήματα (δελτία καιρού) και αρέσκονται  στη συλλογή αντικειμένων (π.χ. χάρτες, καπάκια) ή πληροφοριών (π.χ. είδη εντόμων, μουσικής, υφασμάτων). Όμως ο τρόπος σκέψης τους είναι ανελαστικός και έτσι δεν προσαρμόζονται εύκολα στην αλλαγή (π.χ. προγράμματος, περιβάλλοντος) ή την αποτυχία οδηγούμενοι  στην εκδήλωση κρίσεων άγχους, στην απομόνωση και στην εμμονή με προβλέψιμες καταστάσεις και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες ως μέσο άμυνας.

Διδασκαλία & Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων στο Μαθητή


Εικόνα1


Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί την υλοποίηση της επιστημονικής ημερίδας:  
Διδασκαλία & Ανάπτυξη
Κοινωνικών Δεξιοτήτων στο Μαθητή
που θα υλοποιηθεί
16 Νοεμβρίου 2013 στην Αθήνα
7 Δεκεμβρίου 2013 στο Ρέθυμνο
8 Δεκεμβρίου 2013 στο Ηράκλειο
14 Δεκεμβρίου 2013 στη Θεσσαλονίκη

Εισαγωγή

Βασικός άξονας της ημερίδας  είναι η αποσαφήνιση του όρου «ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων στο μαθητή» ως στοιχείου που συνδέεται με το μικρο-επίπεδο της σχολικής τάξης αλλά και με το μακρο-επίπεδο της σχολικής μονάδας στην κοινωνία.

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Αγγελία

Με πολυετή εμπειρία σε Ειδικό Κέντρο και στην εκπαίδευση ατόμων με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και ΔΕΠ-Υ, παρέχω Παράλληλη Στήριξη σε παιδάκια Δημοτικού σε Χαλκίδα, Ερέτρια ή Αλιβέρι. Εφαρμογή Παιδαγωγικής Μεθόδου ABA. Τιμή συζητήσιμη. e-mail : spanou.sofia@hotmail.com

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Συνέδριο Ειδικής Αγωγής

Ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Ειδικής Αγωγής διοργανώνει το 7ο Πανελλήνιο Επιστημονικό συνέδριο ειδικής αγωγής στις 7 και 8 Δεκεμβρίου 2013.


Πληροφορίες στην ιστοσελίδα του συλλόγου www.pesea.gr



Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Αγγελίες

Ειδική παιδαγωγός αναλαμβάνει τη μελέτη κατ'οίκον μαθητών δημοτικού, γυμνασίου και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στην πόλη της Πάτρας. Τιμές προσιτές και συζητήσιμες. Τηλ. επικοινωνίας 6948509430




Είμαι φιλόλογος με εργασιακή εμπειρία 20 ετών σε ιδιωτικό σχολείο. Έχω μεταπτυχιακό δίπλωμα από το πανεπιστήμιο Αθηνών στη Σχολική Ψυχολογία. Έχω παρακολουθήσει το εξάμηνο σεμινάριο της ΕΨΥΠΕ για την αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών. Εργάζομαι εδώ και 7 χρόνια στον τομέα της αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών σε ειδικό κέντρο αποκατάστασης.
 Αναλαμβάνω τη στήριξη μαθητών δημοτικού και γυμνασίου υπεύθυνα και αποτελεσματικά.
 Προτιμούνται περιοχές Πειραιά.
Επικοινωνήστε στο 6942252422 ή στο mail empairam@yahoo.gr
 
 
 
 
Καθηγήτρια Μαθηματικός με Μεταπτυχιακές σπουδές, Εξειδικευθείσα στην Ειδική Αγωγή και γνώστης της Braille αναλαμβάνει 
την παράλληλη στήριξη ή  την παράδοση κατ' οίκον μαθημάτων σε μαθητές Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 
Εξαετής εμπειρία, διαθέσιμο βιογραφικό σημείωμα.

Περιοχή: Αθήνα - Πειραιάς
τηλ. επικοινωνίας: 6979778019
 
 
 
 Ψυχολόγος, με εκπαίδευση κι εμπειρία στην Ειδική Αγωγή, αναλαμβάνει την παράλληλη στήριξη παιδιών στο φάσμα του αυτισμού ή με ΔΕΠΥ, στην περιοχή της Αττικής. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 698.02.10.723, e-mail: anastkoubourou@hotmail.com.
 
 
 

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

02-10-13 Προσλήψεις εκατόν ενενήντα εννέα (199)εκπαιδευτικών μειωμένου ωραρίου κλάδων Φιλολόγων,Μαθηματικών, Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων και Γεωλόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)

Δελτίο Τύπου                                            
ypdvmth thumb other250 0Προσλήψεις εκατόν ενενήντα εννέα (199)εκπαιδευτικών μειωμένου ωραρίου κλάδων Φιλολόγων,Μαθηματικών, Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων και Γεωλόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) για το σχολικό έτος2013-2014,στο πλαίσιοτων Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»
ΤοΥπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει την πρόσληψη εκατόν ενενήντα εννέα (199)εκπαιδευτικών μειωμένου ωραρίου κλάδων Φιλολόγων,Μαθηματικών, Φυσικών, Χημικών, Βιολόγων και Γεωλόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) για το σχολικό έτος2013-2014,,στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 1», «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», για το διδακτικό έτος 2013-2014.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την υπογραφή σύμβασης και ανάληψη υπηρεσίας από τη Πέμπτη 03-10-2013 έως και τη Δευτέρα 07-10-2013.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας και υπογραφής σχετικής σύμβασης στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στη ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr

Για τον πίνακα με τα ονόματα πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

01-10-13 Προσλήψεις ειδικοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ- σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)

Δελτίο Τύπου
ypdvmth thumb other250 0Πρόσληψη σαράντα τεσσάρων (44) ειδικοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ- σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και χιλίων ενενήντα πέντε (1095) αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) πλήρους ωραρίου για το σχολικό έτος 2013-2014, στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει την πρόσληψη σαράντα τεσσάρων(44) ειδικοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ- σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και χιλίων ενενήντα πέντε (1095) αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)πλήρους ωραρίου στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» για το διδακτικό έτος 2013-2014.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την υπογραφή σύμβασης και ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 02-10-2013έως και την Παρασκευή 04-10-2013.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας και υπογραφής σχετικής σύμβασης στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στη ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr.
Για τον πίνακα με τα ονόματα πατήστε εδώ.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Βγήκε και η παράλληλη στήριξη Α/θμια

http://et.diavgeia.gov.gr/f/minedu

Προσλήψεις α/θμιας ειδικης αγωγης

Βγηκε η Α/θμια


Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Τραγικό!

Τραγικό:
Τη Δευτέρα οι προσλήψεις στην ειδική αγωγή!!!!!!!

Ενημέρωση Μπράτη για την ειδική αγωγή....δεν αναφέρει για Α/θμια

Στο τμήμα Ειδικής Αγωγής του υπουργείου είναι και σήμερα τόσο ο Δντής όσο και οι υπάλληλοι και προσπαθούν να οριστικοποιήσουν τους πίνακες της βθμιας και να περάσουν τα κενά στο σύστημα.Ο Δντής μου είπε πως προσπαθούν να τα βγάλουν όσο πιο γρήγορα μπορούν.Πολύ δύσκολο όμως για σήμερα...

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Ενημέρωση Δ. Μπράτη για τις προσλήψεις ειδικής αγωγής


ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ για τις προσλήψεις αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Όπως ενημερώθηκα από το τμήμα Ειδικής Αγωγής οι πιστώσεις για την πρόσληψη αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής, για το σχολικό έτος 2013-14 , έχουν κατανεμηθεί, περίπου, ως εξής:

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – Ε.Ε.Π – Ε.Β.Π ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΟΥΓΙΑ


Μετά από πυρετώδεις συσκέψεις της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, χθες και σήμερα, στα πλαίσια εξεύρεσης λύσης  για τον Άξονα Γ(Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου), αποφασίστηκε η «ενοποίηση» των συγχρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων ΕΣΠΑ που απευθύνονται στην Ειδική Αγωγή ως εξής:


Πρόγραμμα Παράλληλης Στήριξης

Θα διατεθούν 2.700 θέσεις για εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης.

Επίσης 350 θέσεις για το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(Ε.Β.Π) για τα γενικά σχολεία.

Πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής

Οι πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας θα αναρτηθούν τη Δευτέρα.
Φέτος υπάρχουν περισσότερα μεταπτυχιακά. Η καθυστέρηση των πινάκων οφείλεται στην καθυστέρηση αποστολής δικαιολογητικών από τις διευθύνσεις.

Αγγελία

Personal Trainer ,απόφοιτη ΤΕΦΑΑ, με ειδικότητα ΑΜΕΑ και Χρόνιες Παθήσεις, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα εκγύμνασης σε ειδικές κατηγορίες ατόμων κάθε ηλικίας,ανάλογα με τις ανάγκες του ασκούμενου. Σε κάθε συνεδρία παρέχεται πλήρης εξοπλισμός. Τιμή συζητήσιμη.Θεσσαλονικη. Στελλα 6977720382

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Πίνακες ειδικής αγωγής και προσλήψεις...

Οι πιστώσεις από το ΕΣΠΑ για την ειδική αγωγή είναι 4.800 για ΟΛΕΣ  τις ειδικότητες...
Οι πίνακες της πρωτοβάθμιας είναι σχεδόν έτοιμες και θα βγουν μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
Όλα αυτά σύμφωνα με τον αιρετό Δ.Μπράτη που είχε επικοινωνία με το υπουργείο.

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Νεότερα για τις προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής αγωγής από τον αιρετό Δ. Μπράτη


ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ 

ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ
ΟΚΤΩΒΡΗ.

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΗ.


Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Συμεών Κεδίκογλου:


                                                                                               Μαρούσι, 11-09-2013



Προτεραιότητα η ειδική αγωγή 


Το ΤΕΕ ειδικής αγωγής στη Χαλκίδα επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Συμεών Κεδίκογλου, για τον αγιασμό της νέας σχολικής χρονιάς.


Ο Υφυπουργός επέλεξε ένα Σχολείο Ειδικής Αγωγής σηματοδοτώντας την ευαισθησία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων αλλά και την προσωπική του, στα θέματα της Ειδικής Αγωγής.

Φέτος, προορίζονται 4.800 πιστώσεις, περίπου 700 περισσότερες από την περσινή χρονιά, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

Αγγελία

Ειδική παιδαγωγός με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή αναλαμβάνει την μελέτη μαθημάτων και την αποκατάσταση παιδιών και εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία σε βόρεια προάστεια, τηλ. 6939621489

Ανακοινώσεις Δημοκρατικής Συνεργασίας

Αθήνα 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2013 - Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ! ! !
Υπολειτουργία των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής
Χωρίς εκπαιδευτικούς – καθαριότητα και υποδομές
Οι αναπληρωτές ειδικής αγωγής θύματα της αναλγησίας και της ανικανότητας των Κυβερνώντων

            Αύριο 11 Σεπτεμβρίου 2013 ο αγιασμός των σχολείων θα βρει σχεδόν όλες τις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής να υπολειτουργούν.
Χωρίς καθαριότητα , χωρίς υποδομές και κυρίως χωρίς εκπαιδευτικούς, η ειδική αγωγή είναι, ……..το μεγάλο θύμα μιας ανάλγητης πολιτικής της Κυβέρνησης που θυσιάζει τα πάντα στο βωμό των επιταγών της Τρόικας.
Συγκεκριμένα :
  • Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχουν      ολοκληρωθεί οι πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής και συνεπώς δεν έχει      γίνει καμιά πρόσληψη για αναπληρωτές ειδικής αγωγής. Ανοίγουν αύριο τα σχολεία χωρίς να λειτουργήσουν πολλά τμήματα      ένταξης και πολλά ειδικά σχολεία θα υπολειτουργήσουν ή δε θα ανοίξουν      καθόλου…. διότι στελεχώνονται κυρίως από αναπληρωτές ειδικής αγωγής .      Στην καλύτερη των περιπτώσεων αν ακολουθηθούν οι διαδικασίες πρόσληψης      αναπληρωτών η κατάσταση στην ειδική αγωγή θα αρχίσει να βελτιώνεται στα      μέσα Οκτωβρίου ! ! !
  • Ταυτόχρονα μαθητές που έχουν      ανάγκη την παράλληλη στήριξη, είτε θα πηγαίνουν στο σχολείο χωρίς στήριξη      δασκάλων ειδικής αγωγής είτε σε σοβαρότερες περιπτώσεις θα παραμείνουν στα      σπίτια τους για λόγους ασφάλειας. Με δεδομένα τα παραπάνω παρατείνεται η      αγωνία τόσο των μαθητών όσο και των γονιών τους.

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΜΙΑ ΠΙΣΤΩΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ...ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ Υ.ΠΑΙ.Θ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ


Αγαπητοί συνάδελφοι, εκπαιδευτικοί, Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π,

       σύμφωνα με σημερινές πληροφορίες, ουδεμία πίστωση για Αναπληρωτές εκ του κρατικού προϋπολογισμού απέμεινε στη διάθεση του Υπουργείου Παιδείας. Και οι 2.000 πιστώσεις διετέθησαν για τις μεγάλες ανάγκες των γενικών σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ως εκ τούτου, όπως εύκολα διαπιστώνει κανείς, τίθεται μείζον θέμα κάλυψης των αναγκών των δομών Ειδικής Αγωγής και ιδιαίτερα των αναγκών των Περιφερειών Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου, οι οποίες ως γνωστόν δεν εντάσσονται σε Προγράμματα ΕΣΠΑ, από όπου θα επιχειρηθεί να καλυφθεί  μέρος των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό, Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π των υπόλοιπων Περιφερειών της χώρας.

Αγγελία

Ψυχολόγος απόφοιτος του ΑΠΘ με μετεκπαίδευση και  εμπειρία αναλαμβάνει παράλληλη στήριξη σε σχολείο καθώς και παρέμβαση και υποστήριξη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και αυτισμό κατ' οίκον. Θεσσαλονίκη ,  τηλ επικοινωνίας 6986218395.

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ BRAILLE



ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΥΦΛΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΒΑΣ. ΟΛΓΑΣ 114 & Π. ΣΥΝΔΙΚΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟ 2310 250111
FAX 2310 250677


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ BRAILLE

Ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών (Περιφερειακή Ένωση Κεντρικής Μακεδονίας) θα πραγματοποιήσει τμήματα εκμάθησης γραφής και ανάγνωσης Braille. Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο 2013 και με το πέρας το μαθημάτων θα δοθεί η δυνατότητα λήψης της αναγνωρισμένης πιστοποίησης. 

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων 02/09/2013 έως 13/09/2013

Διεύθυνση: Βασιλίσσης Όλγας 114 & Π. Συνδίκα 3ος όροφος
                  ώρες 9.00π.μ. έως 3.00μ.μ.

Πληροφορίες 2310-250111, εσωτερικό 114 ή 115 ή 116.








Αγγελία

Πτυχιούχος ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ παραδίδει μαθήματα κατ' οίκον  σε παιδιά με διαταραχές λόγου και ομιλίας. Επίσης, αναλαμβάνει και την παράλληλη στήριξη παιδιού στο σχολικό περιβάλλον ( 3ετής εμπειρία).
ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΧΑΪΑΣ
τηλ. επικοινωνίας 6948273033

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Πότε θα βγει η εγκύκλιος αναπληρωτών ειδικής αγωγής 2013-2014;

Σύμφωνα με το Δημ. Μπράτη η εγκύκλιος αναπληρωτών ειδικής αγωγής για το σχολικό έτος 2013-2014 θα βγει αμέσως μετά από την εγκύκλιο της γενικής αγωγής. Προφανώς, μετά τη λήξη της προθεσμίας.

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Αγγελία

Πτυχιούχος Ψυχολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, γνώστης της γλώσσας των τυφλών ζητά δουλειά.

 Τηλ.6973080699


Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ζητήσει και το βιογραφικό.

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Αγγελία

Καθηγήτρια Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής για παράλληλη στήριξη σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου  με ειδικές δυσκολίες στη μάθηση και στη συμπεριφορά παραδίδει μαθήματα κατ΄ οίκον.   Περιοχή: Λάρισα. Τιμές λογικές και συζητήσιμες. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6980824522

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Αγγελία

Ζητείται δάσκαλος\α ειδικής αγωγής για παράλληλη στήριξη μαθητή Ά δημοτικού με ειδικές δυσκολίες στη μάθηση και στη συμπεριφορά (διάσπαση προσοχής, δυσκολία οργάνωσης συμοεριφοράς) για το σχολικό έτος 2013-2014 στη Θέρμη Θεσσαλονίκης.
Παρακαλώ εικοινωνήστε: e-mail annitaggelo@gmail.com ή τηλεφωνικά:  6938441244.

Αγγελία

Καθηγήτρια Γερμανικής Φιλολογίας με ειδικότητα στο σύστημα γραφής και ανάγνωσης Τυφλών Braille (σε ελληνικά, γερμανικά και αγγλικά) με πείρα, μεταδοτικότητα και εκπαιδευτικό υλικό παραδίδει μαθήματα γερμανικών κατ΄ οίκον σε μαθητές και ενήλικες. Επίπεδα: Α1, Α2, Β1   Περιοχές: Νότια & Ανατολικά Προάστια. Τιμές λογικές και συζητήσιμες. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6932647967

Αγγελία

Ηλιάνα Χριστοπούλου
Ψυχολόγος
www.psychologw.com


 Το γραφείο προσφέρει συμβουλευτική σε γονείς παιδιών με αυτισμό, παράλληλη στήριξη από έμπειρους συνεργάτες (υπό εποπτεία) και ειδική διαπαιδαγώγιση. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή συμβουλή παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου δωρεάν στο hlianaxristopoulou@hotmail.com ή ενημερωθείτε από το site www.psychologw.com

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Ας κινητοποιηθούμε όλοι για το μέλλον της Ειδικής Αγωγής. Στηρίζουμε τις δράσεις του ΣΑΤΕΑ

Επιμόρφωση ή Παραμόρφωση;

Οι ΣΑΤΕΑ καταγγέλουν τον πρόχειρο τρόπο που στήθηκε η επιμόρφωση ΕΣΠΑ Παράλληλης Στήριξης σε όλη τη χώρα. Παράπονα και καταγγελίες δημοσιεύονται από γονείς και εκπαιδευτικούς. 
Δημοσιεύουμε γράμμα γονέων που στάλθηκε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο και σε άλλα ΜΜΕ της Θεσσαλίας όπως και το αίτημα των επιμορφούμενων στο ΠΕΚ Ανατολικής Θεσσαλονίκης όπου συνέβη το εξής τραγελαφικό το οποίο καταδεικνύει την προχειρότητα της επιμόρφωσης:  
ο επιμορφωτής νόμιζε ότι ήταν επιμορφούμενος (!!), ήρθε, έκατσε στο τμήμα μαζί με τους άλλους επιμορφούμενους και περίμενε να τον επιμορφώσουν. Καθώς η ώρα περνούσε και επιμορφωτής δεν ερχόταν, τελικά οι επιμορφούμενοι διαμαρτυρήθηκαν και ξεσκεπάστηκε το τι είχε συμβεί (ο επιμορφωτής νόμιζε ότι ήταν επιμορφούμενος)!! Η πλειοψηφία των επιμορφούμενων στο ΠΕΚ Ανατολικής Θεσσαλονίκης ζήτησαν τη μετάθεση αυτής της πρόχειρης επιμόρφωσης τον Ιούνη. Είναι ένα ώριμο αίτημα για όλες τις περιοχές της χώρας.
Ακολουθεί το γράμμα των γονέων…

«Είμαστε γονείς ενός 7χρονου αγοριού με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας . Ο γιος μας πηγαίνει στην Α΄ τάξη Δημοτικού Σχολείου Γενικής Αγωγής με Παράλληλη Στήριξη, δηλαδή με συνοδό δάσκαλο Ειδικής Αγωγής που παρευρίσκεται μαζί του στην αίθουσα και τον βοηθά.
Το ότι η Ειδική Αγωγή στη χώρα μας είναι απαξιωμένη το βιώνουμε σαν γονείς εδώ και 3 χρόνια, από τη στιγμή που το παιδί μας έπρεπε να ξεκινήσει τη φοίτησή του στο Νηπιαγωγείο. Με πολύ προσωπικό αγώνα και αγωνία κάθε χρόνο τα καταφέρνουμε και έχει την Παράλληλη Στήριξη, που ούτως ή άλλως δικαιούται, έστω και καθυστερημένα κάθε χρονιά. Φέτος που ξεκινούσε την Α΄ τάξη Δημοτικού η Παράλληλη Στήριξη ήρθε στα μέσα του Οκτώβρη, δηλαδή ουσιαστικά έχασε τον κρίσιμο πρώτο μήνα φοίτησης στο σχολείο. Φυσικά για όλα αυτά ευθύνεται το Υπουργείο Παιδείας το οποίο δεν κάνει κανένα σχεδιασμό για την Ειδική Αγωγή, μας αφήνουν πάντα τελευταίους.
Το τελευταίο <κατόρθωμα> όμως του Υπουργείου Παιδείας είναι εντελώς αυθαίρετο και απαξιωτικό και υποβαθμίζει ακόμη περισσότερο την ήδη δυσχερή κατάσταση στην οποία περιέρχονται κάθε χρόνο οι οικογένειες παιδιών με ειδικές ανάγκες, εγείρουν από μέρους τους διαμαρτυρία και θέτουν ζητήματα ίσων δικαιωμάτων των παιδιών στην εκπαίδευση, για ακόμη μία φορά.
Το Υπουργείο Παιδείας λοιπόν κάλεσε όλους τους αναπληρωτές δασκάλους και νηπιαγωγούς Ειδικής Αγωγής που δουλεύουν σαν Παράλληλη Στήριξη και προσελήφθησαν μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, να επιμορφωθούν για 10 ημέρες στα κατά τόπους ΠΕΚ. Το ΠΕΚ Λάρισας, στο οποίο θα αναφερθώ, οργανώνει αυτή την επιμόρφωση από 26/3 – 8/4. Οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που συμμετέχουν στην επιμόρφωση απαλλάσσονται των πρωινών τους καθηκόντων για αυτές τις ημέρες, δηλαδή την εργασία στο σχολείο γιατί η επιμόρφωση γίνεται απογευματινές ώρες. Και αυτό γίνεται για να μη χάσουν οι επιμορφωτές την πρωινή εργασία τους, αλλά όλα να γίνονται ταυτόχρονα. Να πηγαίνουν στην πρωινή εργασία τους αλλά να παίρνουν και την αμοιβή του επιμορφωτή.
Για τα παιδιά όμως που θα χάσουν 10 ημέρες από το σχολείο, ποιος ενδιαφέρεται;
Εδώ λοιπόν είναι η απαξίωση στα παιδιά μας. Σκέφτηκε κανείς τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν σε αυτά τα παιδιά και τις οικογένειές τους;
Σκέφτηκε κανείς πόσο δύσκολο είναι σε ένα παιδί με αυτισμό να κατανοήσει γιατί δεν πρέπει να πάει στο σχολείο του για 10 ημέρες; Την αναστάτωση που θα του προκαλέσει η αλλαγή του καθημερινού του προγράμματος;
Παλεύουμε τα παιδιά μας να εντάσσονται κανονικά στο σχολικό πλαίσιο, να προσπαθούν να δημιουργούν φιλίες, να γίνονται κοινωνικά, να συμμετέχουν σε όλες τις σχολικές δραστηριότητες και έρχεται τώρα το Υπουργείο Παιδείας να πάρει τους δασκάλους της Παράλληλης Στήριξης για 10 ημέρες και να αφήσει τα παιδιά μας χωρίς εκπαιδευτική υποστήριξη και εκτός σχολικού πλαισίου για ακόμη μια φορά.

Μια πρόταση εκ μέρους μας θα ήταν η αναστολή των συγκεκριμένων επιμορφωτικών σεμιναρίων και για την τρέχουσα σχολική χρονιά.  Να κάνουν την επιμόρφωσή τους μετά τις 15 του Ιούνη έως τη λήξη της σύμβασής τους στις 21 για τη φετινή χρονιά, σε διάστημα που θα συνεχίσουν να πληρώνονται.
 Επίσης η επιμόρφωση των αναπληρωτών – παράλληλης στήριξης  να μη γίνεται σε βάρος της λειτουργίας των  σχολείων  και των μαθητών. Αν θέλει το ΥΠΑΙΘΠΑ να τους επιμορφώνει, να τους προσλαμβάνει νωρίτερα, αυτό το διάστημα να πληρώνονται και να επιμορφώνονται χωρίς να προσφέρουν διδακτικό έργο στα σχολεία (να προσλαμβάνονται την 1η του Σεπτέμβρη όπως είναι το φυσιολογικό και να επιμορφώνονται τότε).»


To αίτημα των επιμορφούμενων του ΠΕΚ Ανατολικής Θεσσαλονίκης…
Θέμα: Αίτημα μεταφοράς της δεύτερης εβδομάδας επιμόρφωσης (8-12 Απριλίου) στο διάστημα 17-21 Ιουνίου και σε πρωινό ωράριο.
Οι Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης που εργαζόμαστε στο πλαίσιο της πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» και οι Γονείς των Μαθητών που τους παρέχεται Παράλληλη Στήριξη στα πλαίσια του προαναφερόμενου προγράμματος,
δεδομένου ότι ανακοινώθηκαν και ξεκίνησαν να υλοποιούνται η Α΄ και η Β΄ Φάση Επιμόρφωσης του προγράμματος, σε απογευματινό ωράριο για διάστημα δύο εβδομάδων και με απαλλαγή των Εκπαιδευτικών από τα πρωινά τους σχολικά καθήκοντα,
κι επειδή:
-χάνεται πολύτιμος χρόνος από την εκπαιδευτική διαδικασία, με αποτέλεσμα να ματαιώνεται στην ουσία η στοχοθεσία που ορίστηκε και να ακυρώνεται ο εκπαιδευτικός προγραμματισμός,
-διαταράσσεται με την απουσία των Εκπαιδευτικών το σταθερό πρόγραμμα και πλαίσιο που τόσο χρειάζονται οι Μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με αποτέλεσμα την αποδιοργάνωση της συμπεριφοράς τους και την πρόκληση έντονων αγχογόνων καταστάσεων στη σχολική τους καθημερινότητα,
-διαταράσσονται οι ισορροπίες, η καθημερινότητα και ο οικογενειακός και οικονομικός προγραμματισμός των  Γονέων και των Εκπαιδευτικών,
-κάποιοι Γονείς επιβαρύνονται οικονομικά, καθώς εξαναγκάζονται να αναπληρώσουν την –επί δύο εβδομάδες- απουσία των εκπαιδευτικών με ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη.
ΖΗΤΟΥΜΕ
η δεύτερη εβδομάδα επιμόρφωσης που προβλέπεται να υλοποιηθεί από 8-12 Απριλίου, να μεταφερθεί στο διάστημα 17-21 Ιουνίου και σε πρωινό ωράριο.

Και το ΔΕΣ στις 19 Απρίλη έξω από το Υπουργείο

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ για την Ειδική Αγωγή
19 Απριλίου 2013
13.00 – Υπ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ο Απρίλιος έχει κηρυχτεί μήνας της ειδικής αγωγής.
Και γιατί ο Απρίλης;
Διότι πρέπει να αρχίσουμε από τώρα για να προλάβουμε αυτά που θα βρούμε μπροστά μας με την έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς: μεταφορές, ελλείψεις προσωπικού, καθυστερήσεις στην παράλληλη στήριξη… ό,τι είδαμε φέτος σε επανάληψη και χειρότερα.
Το υπουργείο μιλάει για 2.000 αναπληρωτές για όλη την εκπαίδευση το 2013-2014. Από αυτούς, οι πηγές μας λένε ότι μόνο 200 άτομα περίπου θα απορροφηθούνε για την ειδική αγωγή. Δάσκαλοι, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, βοηθοί- όλοι…200 άτομα. Ούτε για την Αθήνα δεν φτάνουν με τα δεδομένα ότι στην ΕΑΕ οι θέσεις καλύπτονται κατά 60-70% από αναπληρωτές…
Από την άλλη, αυτά που ακούμε για τους μεταφορείς – από τους οποίους ορισμένοι έχουν να πληρωθούν από το 2011- είναι ότι με τη νέα χρονιά θα έχουμε μια από τα ίδια. Οι εκτιμήσεις λένε ότι οι θα δούμε πάλι άγονους διαγωνισμούς, λόγω του χαμηλού κόστους που δίνει η σημερινή φόρμουλα για τα δρομολόγια. Τι να τα κάνεις τα σχολεία όταν τα παιδιά δεν μπορούν να φτάσουν μέχρι εκεί…
Για εκατοντάδες παιδιά σε όλη την χώρα- η παράλληλη στήριξη έφτασε αυτή την εβδομάδα- την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου!!! Προσπαθώντας να μπαλώσει τις τρύπες στη ΕΑΕ με προγράμματα ΕΣΠΑ, το υπουργείο έκανε λάθος εκτίμηση στο χρόνο της εφαρμογής του προγράμματος, με αποτέλεσμα, πολλά παιδιά που φοιτούν στα σχολεία της γενικής εκπαίδευσης (κινητική αναπηρία, ελαφριά νοητική υστέρηση, αυτισμός, βαρήκοα) να χάσουν την χρονιά τους και κυρίως, τη σειρά τους.

Και η ΟΛΜΕ συμμετέχει στην κινητοποίηση στις 19 Απρίλη


Μετά την απόφαση και της ΟΛΜΕ (http://olme-attik.att.sch.gr/new/?p=4630 ) ολόκληρη η εκπαίδευση, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, συμμετέχει στην Πανελλαδική Συγκέντρωση ενάντια στη διάλυση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στις 19 Απριλίου 2013.
Ακολουθεί ψήφισμα της ΟΛΜΕ:
Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 3230073 – 3221255
FAX: 210 33 11 338
www.olme.gr
e-mail: olme@otenet.gr Αθήνα, 29/03/2013
ΨΗΦΙΣΜΑ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(Αφορά στην «Ένταξη όλων των μαθητών» στο διαλυμένο ελληνικό σχολείο..)

Στις 30.01.2013 δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο Νόμος 4115/2013 του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.. Το άρθρο 39 του νόμου προβλέπει τη μετατροπή των Ειδικών Σχολείων σε
Κέντρα Υποστήριξης, τα οποία θα εξυπηρετούν μια ενότητα σχολικών μονάδων, όλων
των βαθμίδων, η οποία θα ονομάζεται Σχολικό Δίκτυο Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ)
και θα δημιουργείται με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή.
Επιπλέον, προβλέπει σε κάθε σχολείο γενικής παιδείας τη δημιουργία μιας Διαγνωστικής
Επιτροπής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ), η οποία θα είναι
υπεύθυνη για την αξιολόγηση και την υποστήριξη των μαθητών του σχολείου.
Το παρακάτω απόσπασμα αρκεί για να καταλάβουμε «που το πάει» το Υπουργείο Παιδείας:
«Σήμερα ωστόσο, η Ειδική Αγωγή διεθνώς δεν ορίζεται πλέον ως ένα διαφοροποιημένο
σχολείο και συνεπώς διαφοροποιημένο πρόγραμμα σπουδών, αλλά σαν επιπρόσθετες
ειδικές υπηρεσίες, τόσο παιδαγωγικές, όσο και σχολικές ψυχολογικές υπηρεσίες υποστήριξης
του κοινού συμβατικού σχολείου για συμπερίληψη όλων των μαθητών και υπηρεσίες
αντιμετώπισης των εμποδίων εκπαίδευσης και υποστήριξης των μαθητών αυτών, αλλά και των
οικογενειών τους.»

Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Θεσσαλονίκη: 3η Ανοιχτή Συνάντηση για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

ΔΟΕ: Απρίλης της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

ΔΟΕ: Απρίλης της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης


Αρ. Πρωτ:2066 Αθήνα 20/3/2013
Προς
1. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Κοιν.
1. Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
2. Π.Ε.Σ.Ε.Α.
3. Μ.Μ.Ε.
Ο ΑΠΡΙΛΗΣ ΤΟΥ 2013 ΜΗΝΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 19/4/2013
Το Δ.Σ. της ΔΟΕ διαπιστώνει – για άλλη μια φορά – την σκληρή πραγματικότητα που βιώνει ο χώρος της ειδικής Αγωγής. Ακόμα και σήμερα υπάρχουν αρκετά κενά σε εκπαιδευτικούς (σε τμήματα ένταξης και σε παράλληλες στηρίξεις), σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό.
Εδώ και μια δεκαετία οι απόφοιτοι των Πανεπιστημιακών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής της χώρας μας, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς λειτουργικές ανάγκες στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Εργάζονται κάθε χρόνο στα Ειδικά Σχολεία, στα Τμήματα Ένταξης, στις δομές της Ειδικής Αγωγής, μόνο ως συμβασιούχοι / αναπληρωτές (ΠΕ61 – ΠΕ 71) καθότι ποτέ δε διορίστηκαν είτε μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής (προκηρύχθηκε δυο φορές αλλά ακυρώθηκε) είτε μέσω της πολύχρονης προϋπηρεσίας τους (εκατοντάδες έχουν συμπληρώσει 30μηνο).