Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Συμμετοχή σε έρευνα

Ονομάζομαι Μαριλένα Παπουτέ και φοιτώ στο τμήμα "Εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Στο πλαίσιο της πτυχιακής μου εργασίας με θέμα "Η επίδραση της παιγνιοθεραπείας στις κοινωνικές δεξιότητες των αυτιστικών παιδιών" κάνω μια έρευνα σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα. Η έρευνα αφορά γονείς που άρχισαν φέτος ή θα αρχίσουν μέχρι τον Ιανουάριο, παιγνιοθεραπεία στα παιδιά τους, και αποτελείται απο ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης, το οποίο θα μπορώ να σας στείλω ηλεκτρονικά.
Οι ερωτήσεις αφορούν τις κοινωνικές δεξιότητες των παιδιών πριν την έναρξη της θεραπείας, ενώ οι ίδιες ερωτήσεις θα πρέπει να απαντηθούν και το Μάρτιο. Αν υπάρχει κάποιος γονέας που θα τον ενδιέφερε να συμμετέχει στην έρευνα μου θα χαρώ πολύ να έρθει σε επικοινωνία μαζί μου.
Το e-mail μου είναι marilena.p.mp@gmail.com. Η βοήθεια σας είναι πολύτιμη.
Επίσης, οποιοσδήποτε έχει κάποια εμπειρία στο συγκεκριμένο θέμα ή μπορεί να βοηθήσει μπορεί επίσης να μου στείλει e-mail στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση.
Σας Ευχαριστώ
Μαριλένα Παπουτέ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου