Ο δάσκαλος της γενικής τάξης αλλά και του τμήματος ένταξης:Συνέχεια...
- Αγνοεί τα πολλά λάθη στην ορθογραφία. ( δε χρειάζεται το τετράδιο του μαθητή να είναι κόκκινο από τα λάθη)
- Διορθώνει κάθε φορά μία κατηγορία π.χ ρήματα ενεργητικής φωνής ή ουσιαστικά αρσενικα ανάλογα.
- Οι οδηγίες που δίνει προσπαθεί να είναι απλές και σύντομες.
- Σε κάθε άσκηση δίνει 2 ή και 3 παραδείγματα αν χρειάζεται.
- Δεν τιμωρεί το μαθητή.
- Ο μαθητής να διαβάζει μεγαλόφωνα.
- Διαφοροποιεί την ύλη του αναλυτικού προγράμματος.
- Χρησιμοποιεί σε κάθε ευκαιρία ηλεκτρονικό υπολογιστή.
- Κάνει παιχνίδια οπτικής μνήμης με 2 έως 9 αντικείμενα.
- Βάζει προφορικές ασκήσεις συγκερασμού π.χ τ-ρ-α-π-ε-ζ-ι και ρωτά το μαθητή "Ποια λέξη είπα;"
- Βρίσκει λέξεις από το γράμμα "κ"που να τελειώνουν σε "α"