Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Τρόποι αντιμετώπισης μαθησιακών δυσκολιών

Παρακάτω θα βρείτε διάφορους τρόπους που θα βοηθήσουν τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ο δάσκαλος της γενικής τάξης αλλά και του τμήματος ένταξης:Συνέχεια...


  • Αγνοεί τα πολλά λάθη στην ορθογραφία. ( δε χρειάζεται το τετράδιο του μαθητή να είναι κόκκινο από τα λάθη)
  • Διορθώνει κάθε φορά μία κατηγορία π.χ ρήματα ενεργητικής φωνής ή ουσιαστικά αρσενικα ανάλογα.
  • Οι οδηγίες που δίνει προσπαθεί να είναι απλές και σύντομες.
  • Σε κάθε άσκηση δίνει 2 ή και 3 παραδείγματα αν χρειάζεται.
  • Δεν τιμωρεί το μαθητή.
  • Ο μαθητής να διαβάζει μεγαλόφωνα.
  • Διαφοροποιεί την ύλη του αναλυτικού προγράμματος.
  • Χρησιμοποιεί σε κάθε ευκαιρία ηλεκτρονικό υπολογιστή.
  • Κάνει παιχνίδια οπτικής μνήμης με 2 έως 9 αντικείμενα.
  • Βάζει προφορικές ασκήσεις συγκερασμού π.χ τ-ρ-α-π-ε-ζ-ι και ρωτά το μαθητή "Ποια λέξη είπα;"
  • Βρίσκει λέξεις από το γράμμα "κ"που να τελειώνουν σε "α"

1 σχόλιο:

  1. Για την αντιμετώπιση γνωστικών και μαθησιακών δυσκολιών, η εταιρεία μας Ostracon διαθέτει το σύστημα RehaCom που αποτελείται από κατάλληλο λογισμικό και ειδικό πληκτρολόγιο.

    Το RehaCom αποτελεί το μόνο παγκοσμίως ολοκληρωμένο σύστημα νευροψυχολογικής αποκατάστασης γνωστικών και μαθησιακών διαταραχών με χρήση υπολογιστή. Η συστηματική χρήση του RehaCom στοχεύει στην αντιμετώπιση αισθητικο-αντιληπτικών διαταραχών μέσω 30 ειδικών δραστηριοτήτων στον υπολογιστή καλύπτοντας προβλήματα μνήμης, προσοχής, αντίληψης, λήψης αποφάσεων, οπτικο-κινητικού συντονισμού, κτλ.

    Το RehaCom είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιας έρευνας νευροψυχολογίας και κλινικών δοκιμών σε Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια και βρίσκεται στην αγορά πάνω από 20 χρόνια με περισσότερα από 1000 κέντρα στον κόσμο να το χρησιμοποιούν καθημερινά. Το σύστημα διατίθεται μεταφρασμένο σε 16 γλώσσες συμπεριλαμβανομένων των Ελληνικών.

    Η αποκατάσταση μέσω RehaCom βασίζεται σε οπτικοακουστικά ερεθίσματα από τον υπολογιστή στα οποία ο εκπαιδευόμενος πρέπει να ανταποκριθεί επιτυχώς χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα ή το ποντίκι του υπολογιστή. Η προσπάθεια του εκπαιδευόμενου, ανάλογα με την επιλεγμένη δοκιμασία, απαιτεί την απομνημόνευση εικόνων, κειμένου ή σειράς διαδικασιών, αναγνώριση αντικειμένων, εκτέλεση απλών ενεργειών, λήψη αποφάσεων, κ.α.

    Ο θεραπευτής μπορεί να επιλέξει τις κατάλληλες δοκιμασίες και το χρόνο θεραπείας για κάθε εκπαιδευόμενο, ενώ ο υπολογιστής αναλαμβάνει να προσαρμόσει το επίπεδο της γνωσιακής δυσκολίας σύμφωνα με την προσπάθεια του εκπαιδευόμενου χωρίς να είναι απαραίτητη η διαρκής εποπτεία του θεραπευτή. Επιπρόσθετα, παρέχεται η δυνατότητα στο θεραπευτή να καταγράψει και να παρακολουθήσει σε βάθος χρόνου την αποτελεσματικότητα της θεραπείας και να αξιολογήσει ποσοτικά την εξέλιξη της αποκατάστασης.
    Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site μας www.ostraconmed.com/rehacom

    Ostracon Ε.Π.Ε.
    23ης Οκτωβρίου 28
    Λάρισα Τ.Κ.41222
    2410-285477 / fax 2410-285477
    info@ostraconmed.com
    www.ostraconmed.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή