Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Υπεύθυνη Δήλωση: τι είναι;

Η υπεύθυνη δήλωση είναι ένα ανεπίσημο έγγραφο πλην όμως απαραίτητο για να φοιτήσει ένας μαθητής στο τμήμα ένταξης. Η υπεύθυνη δήλωση δίνεται από το δάσκαλο ειδικής αγωγής στο δάσκαλο της τάξης για να το δώσει αυτός με τη σειρά του στο γονέα του παιδιού. Με αυτό το έγγραφο ο γονιός επιτρέπει στο παιδί του να παρακολουθήσει το τμήμα ένταξης.
Σε κάθε περίπτωση ο γονιός πρέπει να είναι ενήμερος, να υπογράψει και να δώσει την άδεια του. Η υπεύθυνη δήλωση φυλάσσεται στον ατομικό φάκελο του κάθε μαθητή και μόνο τότε θα αρχίσει να παρακολουθεί το τμήμα ένταξης.
Ένα παράδειγμα υπεύθυνης δήλωσης είναι:

Συνέχεια...


ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ


Ο παρακάτω υπογραφόμενος..................................................................................................................κηδεμόνας του/της ......................................................................μαθητή/τριας της ...............τάξης δηλώνω υπεύθυνα ότι δέχομαι το παιδί μου να φοιτήσει στο τμήμα ένταξης για το σχολικό έτος 2008-2009.

Ημερομηνία Ο/Η δηλών/ουσα
..../..../08

Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Παραπεμπτικό: πώς το φτιάχνω - τι είναι;

Το παραπεμπτικό είναι ένα έγγραφο που το δίνει ο ειδικός παιδαγωγός στο δάσκαλο της γενικής τάξης για να αναφέρει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο μαθητής, ο οποίος πρόκειται να παρακολουθήσει το τμήμα ένταξης. Αυτό το έγγραφο πρέπει να συμπληρωθεί και να υπάρχει στον ατομικό φάκελο του μαθητή τον πρώτο μήνα της φοίτησής του στο τμήμα ένταξης.
Ένα παράδειγμα παραπεμπτικού είναι:

Συνέχεια...


ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ


Ο .................................................................. μαθητής της ........ τάξης παρουσιάζει............................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
Προτείνω να παρακολουθήσει το τμήμα ένταξης...........................................................................
..................................................................................................................................................................




Ο/Η δάσκαλος/α της τάξης




Ημερομηνία

..../....../2009

Ανεπίσημα Νέα για το μόνιμο διορισμό ειδικών παιδαγωγών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε

Σύμφωνα με πληροφορίες που υπάρχουν από ανθρώπους που έχουν πρόσβαση στο Υπουργείο θα ισχύσει ο νόμος της ειδικής αγωγής και θα γίνουν διορισμοί ειδικών παιδαγωγών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε (Π.Ε 71) το καλοκαίρι. Αυτή τη στιγμή μετρούν οργανικές θέσεις και τα πράγματα είναι αισιόδοξα. Από το Υπουργείο λένε ότι σίγουρα θα ξέρουν το Μάιο.

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

ΔΑΙΑΒΣΕΤΟ ΓΗΡΟΓΡΑ! ΜΡΟΠΕΙΣ!

ΔΑΙΑΒΣΕΤΟ ΓΗΡΟΓΡΑ! ΜΡΟΠΕΙΣ! Εκτύπωση E-mail

Σνφμύωα με μια έυρενα στο Πιοηναπιμετο του Κμτρπιαίζ, δεν πεαίζι ρλόο με τι σριεά ενίαι τοθοπεμετενα τα γταμάμρα σε μια λξέη, αεκρί το πώτρο και το ταελείτυο γάμρμα να ενίαι στη στωσή θσέη. Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε τχίυεας θίέεσς και μροπετίε να δαβαιάεστε τις λιεξές χρωίς πλβημόρα. Ατυό γνίταει γαιτί ο απρώνθονις εκέγλφοας δεν δαεβζιάι γάμρμα γάμρμα κθάε λξέη αλλά τη λξέη σαν σνύλοο.

Ατίπτσυεο, ε;

Περισσότερα στη σελίδα:

http://www.focusonchild.gr/content/view/36/89/

Αθηνά Τεστ: τι είναι;

Το Αθηνά Τεστ είναι ένα διαγνωστικό μέσο για την ανίχνευση παιδιών που παρουσιάζουν δυσκολίες στη μάθηση.Το Αθηνά Τεστ είναι ένα αναλυτικό εργαλείο, το οποίο ανιχνεύει τομείς της ανάπτυξης και εντοπίζει περιοχές που είναι ελλειμματικές και χρήζουν ιδιαίτερης παρέμβασης.
Τα αποτελέσματα βοηθούν τον εκπαιδευτικο-ειδικό παιδαγωγό να εφαρμόσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διδασκαλίας στους μαθητές. Οι κλίμακες αξιολόγησης του Αθηνά Τεστ είναι 14 και χωρίζονται σε 5 τομείς της ανάπτυξης.
Νοητική Ικανότητα: γλωσσικές αναλογίες, λεξιλόγιο, αντιγραφή σχημάτων.
Ολοκλήρωση παραστάσεων: ολοκλήρωση προτάσεων, ολοκλήρωση λέξεων.
Μνημη ακολουθιών: μνήμα αριθμών, μνήμη εικόνων- σχημάτων, κοινές ακολουθίες.
Γραφο-φωνολογική ενημερότητα: διάκριση φωνημάτων, διάκριση φθόγγων, σύνθεση φθόγγων.
Νευρο-ψυχολογική ωριμότητα: οπτικο-κινητικός συντονισμός, αντίληψη δεξιού-αριστερού, πλευρίωση

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δυσαριθμησίας που παρουσιάζουν οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες

Οι μαθητές:
  1. Συγχέουν τις προμαθηματικές έννοιες
  2. Συγχέουν μαθηματικές έννοιες
  3. Δε γνωρίζουν την προπαίδεια
  4. Δυσκολεύονται στην επίλυση προβλημάτων
  5. Ξεχνούν κρατούμενα στις πράξεις
  6. Προβλήματα μνήμης, δε μπορούν να θυμηθούν και να ανακαλέσουν πληροφορίες

Δυσαριθμησία: Χαρακτηριστικά

Τα χαρακτηριαστικά της δυσαριθμησίας είναι:
  1. Διαταραχή στη λογική σκέψη
  2. Ανεπάρκεια σε απλούς υπολογισμούς
  3. Ανεπάρκεια σε κατανόηση-αντίληψη συμβόλων
  4. Δυσκολία κατανόησης χώρου
  5. Δυσκολία ομαδοποίησης, σειροθέτησης, ταξινόμησης
  6. Δυσκολία οπτικής και ακουστικής αντίληψης
  7. Δυσκολία οργάνωσης χώρου και χρόνου
  8. Δυσκολία συγκέντρωσης και προσοχής
  9. Δυσκολίες στην βραχυπρόθεσμη-εργαζόμενη μνήμη

Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού

Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού... 2 Απριλίου
Διαβάστε τις εκδηλώσεις της σημερινής ημέρας...
Ενημερωθείτε για τον αυτισμό

www.specialeducation.gr


Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Λογισμικά Ειδικής Αγωγής

Στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου υπάρχουν λογισμικά για όλα τα μαθήματα του Δημοτικού που μπορείτε να κατεβάσετε. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στο τμήμα ένταξης καθώς οι μαθητές σας θα τα βρουν διασκεδαστικά και διόλου βαρετά...
Τα λογισμικά περιέχουν ασκήσεις που θα βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν τη φωνολογική ενημερότητα, το γραπτό τους λόγους, να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους.
Ρίξτε μια ματιά...
http://pi-schools.sch.gr/logismika1/dimotiko/

Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Θέση της Δ.Ο.Ε για τους απλήρωτους εκπαιδευτικούς

Η Δ.Ο.Ε διαμαρτύρεται για τη μη πληρωμή των ειδικών παιδαγωγών και ανακοίνωσε ότι θα ενημερώσει τον υφυπουργό για το θέμα στη συνάντηση που θα έχουν στις 6 Απριλίου...μήπως να τον ενημερώσουν και για το θέμα διορισμού τους;;;;

Διαβάστε παρακάτω:
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank31_3_9_1124.php

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Εκτός από αδιόριστοι και απλήρωτοι...ειδικοί παιδαγωγοί...

Δεν έχουν το δικαίωμα διορισμού με ΑΣΕΠ ούτε με 30μηνο...δουλεύουν ως αναπληρωτές όλα τα χρόνια...δεν έφτανε αυτό..τώρα και ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ...

Διαβάστε τη σχετική διαμαρτυρία ειδικών παιδαγωγών
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank27_3_9_1111.php

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

Υπερκινητικότητα

Χαρακτηριστικά:
  1. Δεν ανέχεται το παιδί την αποτυχία και την απογοήτευση.
  2. Κλαίει εύκολα και συχνά.
  3. Έχει ανωμαλίες στη συμπεριφορά του.
  4. Κινείται συνεχώς.
  5. Τρέχει και δεν περπατάει.
  6. Πανικοβάλλεται εύκολα.
  7. Χτυπάει το κεφάλι του.
  8. Έχει παρορμητική συμπεριφορά.

Γενικά Χαρακτηριστικά παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες

Γενικά Χαρακτηριστικά:
  1. Δυσκολεύονται στις τοποχρονικές αλληλουχίες.
  2. Δυσκολεύονται στους ορισμούς.
  3. Δυσκολεύονται στις περίπλοκες οδηγίες.
  4. Συγχέουν τα γράμματα.
  5. Έχουν αργούς ρυθμούς μάθησης.
  6. Γράφουν και δεν καταλαβαίνουμε τι γράφουν.
  7. Δε μπορούν να διαβάσουν μόνα τους-μειωμένη κατανόηση.
  8. Μαντεύουν λέξεις από μία συλλαβή.
  9. παραλείπουν ή προσθέτουν γράμματα -συλλαβές ή και λέξεις.
  10. Έχουν κατοπτρική γραφή.
  11. Αντικαθιστούν λέξεις.
  12. Δεν αφήνουν κενά μεταξύ των λέξεων.
  13. Δεν γνωρίζουν τους κανόνες ορθογραφίας.
  14. Δεν έχουν καλό γραφικό χαρακτήρα.
  15. Δε χρησιμοποιούν τόνους-κεφαλαία γράμματα.
  16. Πρόβλημα γενίκευσης κανόνων ορθογραφίας. π.χ ουδέτερα σε -ι

Τα χαρακτηριστικά αυτά τα παρακολουθώ για ένα τρίμηνο τουλάχιστον, χωρίς να βγάλω πιο πριν αυθαίρετα συμπεράσματα...

Παράλληλη Στήριξη εκμετάλλευση ιδιωτών...του Θανάση Γκούμα

Η εκμετάλλευση της παράλληλης στήριξης φαίνεται από την κατάσταση που επικρατεί σήμερα και από τις ισχύουσες διατάξεις...διαβάστε την επιστολή του Θανάση Γκούμα, αιρετός στο ΠΥΣΠΕ Αν.Αττικής

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank27_3_9_854.php

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Η Ώρα της Γης...wwf hellas

Η ώρα της γης...σβήστε τα φώτα για μια ώρα το Σάββατο 28 Μαρτίου 2009 και ώρα 20.30 με 21.30 και δώστε ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για το μέλλον του πλανήτη μας.......

Επισκεφτείτε τη σελίδα του wwf για περισσότερες πληροφορίες...
http://www.earthhour.org/about/gr:el

Δηλώστε συμμετοχή με μια φόρμα εγγραφής ότι θα συμμετέχετε κι εσείς στο παγκόσμιο αυτό γεγονός..το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να δηλώσετε συμμετοχή ως πολίτης ή φορέας (αν είστε) και να κλείσετε τα φώτα για μια ώρα...τόσο απλό...

Εδώ θα βρείτε τη φόρμα συμμετοχής: http://www.earthhour.org/signup/gr:el?subscribed=1