- Δυσκολεύονται στις τοποχρονικές αλληλουχίες.
- Δυσκολεύονται στους ορισμούς.
- Δυσκολεύονται στις περίπλοκες οδηγίες.
- Συγχέουν τα γράμματα.
- Έχουν αργούς ρυθμούς μάθησης.
- Γράφουν και δεν καταλαβαίνουμε τι γράφουν.
- Δε μπορούν να διαβάσουν μόνα τους-μειωμένη κατανόηση.
- Μαντεύουν λέξεις από μία συλλαβή.
- παραλείπουν ή προσθέτουν γράμματα -συλλαβές ή και λέξεις.
- Έχουν κατοπτρική γραφή.
- Αντικαθιστούν λέξεις.
- Δεν αφήνουν κενά μεταξύ των λέξεων.
- Δεν γνωρίζουν τους κανόνες ορθογραφίας.
- Δεν έχουν καλό γραφικό χαρακτήρα.
- Δε χρησιμοποιούν τόνους-κεφαλαία γράμματα.
- Πρόβλημα γενίκευσης κανόνων ορθογραφίας. π.χ ουδέτερα σε -ι
Τα χαρακτηριστικά αυτά τα παρακολουθώ για ένα τρίμηνο τουλάχιστον, χωρίς να βγάλω πιο πριν αυθαίρετα συμπεράσματα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου