Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Η Ώρα της Γης...wwf hellas

Η ώρα της γης...σβήστε τα φώτα για μια ώρα το Σάββατο 28 Μαρτίου 2009 και ώρα 20.30 με 21.30 και δώστε ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για το μέλλον του πλανήτη μας.......

Επισκεφτείτε τη σελίδα του wwf για περισσότερες πληροφορίες...
http://www.earthhour.org/about/gr:el

Δηλώστε συμμετοχή με μια φόρμα εγγραφής ότι θα συμμετέχετε κι εσείς στο παγκόσμιο αυτό γεγονός..το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να δηλώσετε συμμετοχή ως πολίτης ή φορέας (αν είστε) και να κλείσετε τα φώτα για μια ώρα...τόσο απλό...

Εδώ θα βρείτε τη φόρμα συμμετοχής: http://www.earthhour.org/signup/gr:el?subscribed=1

Ενδείξεις Αναγνώρισης Μαθησιακών Δυσκολιών στο νηπιαγωγείο-δημοτικό

Ενδείξεις αναγνώρισης μαθησιακών δυσκολιών στο νηπιαγωγείο-δημοτικό:
  1. Το παιδί παρουσιάζει αμφιδεξιότητα.
  2. Το παιδί δυσκολεύεται να κουμπωθεί.
  3. Χάνει τα πράγματά του.
  4. Δε γνωρίζει την ηλικία του.
  5. Φορά ανάποδα τα παπούτσια του.
  6. Δε μένει στο πρόγραμμα.
  7. Συγχέει τα χρώματα.
  8. Δυσκολεύεται με το ψαλίδι.
  9. Αντιστρέφει τα γράμματα και τους αριθμούς.
  10. Αφαιρείται στο μάθημα.
  11. Τραυλίζει.
  12. Κρατά αδέξια το μολύβι.

Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Συμπτώματα Παιδιών με ΔΕΠ-Υ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-υπερκινητικότητα

Τα κύρια χαρακτηριστικά των παιδιών με ΔΕΠ-Υ είναι η απροσεξία, η διάσπαση προσοχής και η υπερκινητικότητα. Δηλαδή, αδυνατούν να ρυθμίσουν τη συμπεριφορά τους, δυσκολεύονται να αφοσιωθούν στις σχολικές εργασίες ή να υπακούν σε εντολές από το σπίτι ή το σχολείο.
Τα συμπτώματα για να υποπτευθούμε ότι ένα παιδί μπορεί να έχει ΔΕΠ-Υ πρέπει να υπάρχουν για τουλάχιστον 6 μήνες και να έχουν εμφανιστεί από την προσχολική ηλικία. Η ΔΕΠ-Υ δε θεραπεύεται αλλά όταν το παιδί μεγαλώνει μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα τη συμπεριφορά του και τα συμπτώματα να μετριαστούν.

Συμπτώματα ΔΕΠ-Υ

  • Ανησυχία, υπερκινητικότητα. Δυσκολεύονται να μείνουν για πολλή ώρα στο ίδιο μέρος.
  • Μιλούν αδιάκοπα, διακόπτουν τους αλλους, στριφογυρίζουν νευρικά.
  • Αδυνατούν να ολοκληρώσουν τις εργασίες που τους έχουν ανατεθεί.
  • Είναι παρορμητικοί, κάνουν πράγματα χωρίς να έχουν σκεφτεί πριν.
  • Δεν προσέχουν και όταν τους ανατεθεί μια εργασία που χρειάζεται σκέψη συνήθως δεν την ολοκληρώνουν γιατί δε μπορούν να συγκεντρωθούν.
  • Υπάρχουν δυσκολίες στην ανάγνωση.
  • Μένουν πίσω στις εργασίες και αυτό οφείλεται στη διαχείριση του χρόνου που έχουν.
  • Δεν περιμένουν τη σειρά τους μέσα στην τάξη, στα παιχνίδια, στις συζητήσεις.
  • Εκδηλώνουν επιθετικές συμπεριφορές, ξεσπάσματα θυμού.

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Πρώτα Βήματα Ειδικού Παιδαγωγού στο Ειδικό Σχολείο

  1. Ελέγχουμε τους φακέλους των μαθητών από τα προηγούμενα χρόνια.
  2. Διαβάζω τις αξιολογήσεις από το ΚΕ.Δ.Δ.Υ ή το Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο.
  3. Συζητώ με τους συναδέλφους και το διευθυντή για τους μαθητές.
  4. Καλώ τους γονείς των μαθητών και συζητώ μαζί τους.
  5. Αξιολογώ τους μαθητές της τάξης μου.
  6. Φτιάχνω εξατομικευμένο πρόγραμμα για τον καθένα μαθητή μου χωριστά.