Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Αναβολή ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής;;; Το ακούσατε; :)

Αναβολή του ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας αλλά και η υφυπουργός...ο διαγωνισμός σύμφωνα με τα λεγόμενά τους θα γίνει το 2012 μαζί με των άλλων εκπαιδευτικών!!!!!

Δεν ακούσατε καλά;; Ας το ξαναπούμε! Δεν έχει ΑΣΕΠ....

Αφού είχαν όλοι επαναπαυτεί ας ξεσηκωθείτε γιατί δε φαίνεται να γίνεται ποτέ!

Η κοροϊδία είναι μπροστά στα μάτια όλων!

Συνταχτείτε για κάτι καλό γιατί χανόμαστε!

Διαβάστε και όσοι ενδιαφερόμενοι γονείς ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ...

Το "έγκλημα" του ελληνικού υπουργείου παιδείας στην ειδική αγωγή
Μιά νεαρή δασκάλα με μηδενικές γνώσεις στην ειδική εκπαίδευση, διορίζεται μέσω ΕΣΠΑ ώστε να προσφέρει Παράλληλη Στήριξη σε μαθητή με σοβαρή κινητική αναπηρία της έκτης τάξης του δημοτικού σχολείου Βιλλίων. Οι γονείς του μαθητή διαπιστώνοντας την ακαταλληλότητά της ζητούν την απομάκρυνσή της από το σχολείο. Οι συνδικαλιστές (αναφερόμαστε στον σύλλογο εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας Δυτ. Αττικής) αποδέχονται μεν την ακαταλληλότητα της δασκάλας, πλην όμως αιτούνται την παραμονή της στο σχολείο. Ποιός φταίει για τα παραπάνω “απίστευτα κι’ όμως αληθινά” στον χώρο της ελληνικής ειδικής εκπαίδευσης; Απάντηση, κατηγορηματική και ανεπιφύλακτη: Το υπουργείο παιδείας και οι άθλιες πολιτικές του.

Η ιστορία έχει ως εξής : Οι γονείς του μαθητή με κινητική αναπηρία απέστειλαν προ μερικών εβδομάδων εξώδικο στο υπουργείο παιδείας καταγγέλοντας την άρνηση της δασκάλας να μετακινεί τον μαθητή στα σχολικά διαλλείμματα και εγκαλώντας την ως αποκλειστικά υπεύθυνη σε περίπτωση τραυματισμού του παιδιού. Ακολούθησε προκαταρκτική εξέταση ει βάρος της νεαρής κοπέλας η οποία – σημειωτέον – προσελήφθη για πρώτη φέτος φορά μέσω ΕΣΠΑ χωρίς καμμιά προυπηρεσία, καμμιά εξειδίκευη στην ειδική εκπαίδευση, ούτε έστω ένα ... απλό σεμινάριο από τα πάμπολλα της πλάκας που διοργανώνονται υπέρ της τσέπης των διοργανωτών τους. Κατόπιν της προκαταρκτικής εξέτασης, αποφασίστηκε για (σήμερα 2 Φεβρουαρίου) η διενέργεια ΕΔΕ με εντολή του προϊσταμένου του υπηρεσιακού συμβουλίου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δυτ. Αττικής. Ο εκτελών χρέη ανακριτή ζήτησε από την δασκάλα εν αναμονή της ολοκλήρωσης της ΕΔΕ να απομακρυνθεί προσωρινά από το σχολείο.

Διαβάστε τη συνέχεια.... εδώ....http://www.truerespect.com.cy/index.php?option=com_content&view=article&id=275:-qq-&catid=36:2010-06-07-19-50-30&Itemid=61

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Θέατρο Κωφών Ελλάδος

ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ ΜΕ ΝΟΗΜΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΩΦΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ
Οι ηθοποιοί και οι συντελεστές του ενός και μοναδικού εδώ και 26 χρόνια Θεάτρου Κωφών Ελλάδος απαιτούν την προσοχή όλων. Τη δικαιούνται. Κυρίως διότι δεν ανήκουν σε εκείνη την κατηγορία των προσώπων ή φορέων που αρέσκονται στις φλύαρες δημόσιες σχέσεις. Αντίθετα, ζητούν να λάβουν το λόγο σπάνια, μόνο όταν νιώθουν ότι έχουν κάτι πραγματικά σημαντικό να δημοσιοποιήσουν.
Από το ερχόμενο Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011, και κάθε Σάββατο μέχρι τις 2 Απριλίου 2011, διεκδικούμε την παρουσία σας στο φιλόξενο χώρο του θεάτρου μας (Σαχτούρη 8-10, Πλατεία Κουμουνδούρου) στις 8:30μμ-01:30πμ. Κάθε βράδυ σας θέλουμε μαζί μας, ενεργητικούς θεατές με νόημα, για κάμποσες ώρες γεμάτες νόημα.
Μετά από δύσκολη προσπάθεια, χωρίς τις υψηλές γνωριμίες και δημόσιες σχέσεις που διευκολύνουν τη ζωή, κατορθώσαμε να εξασφαλίσουμε τη συνεργασία σημαντικών δημιουργών με άποψη. Η παρουσίαση επιλεγμένων ντοκιμαντέρ και ταινιών μυθοπλασίας θα αποτελεί το κυρίως θέμα, το κύριο σώμα, της σαββατιάτικης συνάντησης που σας προτείνουμε. Δε θα είναι το μόνο. Μετά το πέρας των προβολών και με τη συμμετοχή των δημιουργών ή/και των πρωταγωνιστών των ταινιών, το πρόγραμμα προβλέπει συζήτηση. Για τους μύθους και τα στερεότυπα που εδραιώνουν το ρατσισμό μέσα μας. Για τους ορατούς και αόρατους φράκτες που κτίζουμε ή μας κτίζουν στο όνομα της ασφάλειας και εντέλει είναι τα βαθιά σύμβολα της καθημερινής μας ανασφάλειας. Για όσα τεχνητά μας χωρίζουν. Ώστε να ανακαλύψουμε και να αποκαλύψουμε όσα φυσικά και αυτονόητα μας ενώνουν.
Προχωρημένες ταινίες και κατόπιν εξίσου προχωρημένη συζήτηση; Αυτό είναι όλο; Τόσοι και τόσοι δεν το προτείνουν; Γιατί να είναι η δική μας πρόταση κάτι το διαφορετικό, το ιδιαίτερο, το πιο θελκτικό; Είναι;
Είναι! Διότι η τέχνη μας, το Θέατρο Κωφών, είναι βαθύτερα όλων συνδεδεμένη με την αναγνώριση, απόδοση και εμβάθυνση του κάθε νοήματος, είναι εξ ορισμού και εξ ολοκλήρου νοηματική τέχνη. Διότι η «δουλειά» μας, η «δουλειά» όσων επί 26 χρόνια υπηρέτησαν το Θέατρο Κωφών και όσων σήμερα το υπηρετούν, ήταν και είναι το πάντρεμα της προσωπικής μητρικής νοηματικής γλώσσας με την παγκόσμια εκφραστική θεατρική γλώσσα. Διότι, ξέροντας να επικοινωνούμε το νόημα, ξέρουμε και να νοηματοδοτούμε την επικοινωνία με τον πλέον φυσικό τρόπο.
Οι μέρες που διανύουμε μόνο μέρες νηνεμίας δεν είναι για το Θέατρο Κωφών. Ακριβώς το αντίθετο ισχύει. Στη σημερινή Ελλάδα της πολύπλευρης κρίσης, το Θέατρο Κωφών απειλείται περισσότερο από ποτέ, ακόμα και με οριστική... εξαφάνιση! Ουδέν το αξιοπερίεργο. Σε εποχές στερημένες νοημάτων, η νοηματική προσέγγιση της έκφρασης, η αποθεωτική συνύπαρξη επί σκηνής Κωφών και ακουόντων, που αφοπλίζει καταλυτικά χρόνιες ρατσιστικές προκαταλήψεις και στερεότυπα, θα ήταν παράλογο να μην απειλείται. Η απειλή, όχι απλώς δε μας αποθαρρύνει, αλλά αντίθετα μας πεισμώνει, μας υπενθυμίζει βιωματικά πλέον το νόημα ζωής που μια ζωή υπηρετήσαμε και μια ζωή θα υπηρετούμε. Ζωή χωρίς τεχνητούς φραγμούς και φράκτες, όπως του ρατσιστικού νόμου που αποκλείει τους «μη αρτιμελείς” από τη θεατρική εκπαίδευση.
Η εκ βαθέων εξομολόγηση και συνάμα υπενθύμιση του βαθύτατου της ζωής νοήματος, είναι το «μήνυμα» που επιδιώκουμε να μοιραστούμε και επικοινωνήσουμε στις συναντήσεις των Σαββατόβραδων. Είναι το μόνο νόημα ζωής, το μόνο μήνυμα, υπέρ του οποίου είμαστε βαθιά προκατειλημμένοι. Γι' αυτό και κατά κύριο λόγο απευθυνόμαστε σε όσους/όσες μοιράζονται μαζί μας αυτή –τη μία και μοναδική– προκατάληψη. Τους θέλουμε, σας θέλουμε όλους/όλες. Για να αλωθούν τα τείχη των προκαταλήψεων, που μοιάζουν σήμερα απόρθητα, το μόνο που νοηματικά απαιτείται είναι να καταφέρουμε να συντονιστούμε όλοι/όλες μαζί. Ελάτε να κάνουμε μια αρχή, σας προσκαλούμε να το προσπαθήσουμε...

Πρόγραμμα Προβόλων

Φεβρουάριος
12/02/2011
«Αληθινή ζωή», Πάνος Χ. Κούτρας (111 λεπτά)
Αφιέρωμα στους Γιάννη Διαμαντή και Χρήστο Κωστόπουλο (Κωφούς ηθοποιούς του Θ.Κ.Ε., που μας άφησαν νωρίς…)
Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από τη ζωή του 27χρονου Άρη Καλλιγά, ο οποίος έχει μόλις επιστρέψει στην Αθήνα μετά από μία μακρά περίοδο παραμονής του στο εξωτερικό για αποτοξίνωση. Η μητέρα του είναι μια πλούσια, διάσημη, αλλά εκκεντρική γυναίκα της αθηναϊκής κοινωνίας. Εκείνος είναι αποφασισμένος να αφήσει πίσω του την παλιά, καταστροφική ζωή του και προσπαθεί να θυμηθεί τον πατέρα του, που τον έχασε σε πολύ τρυφερή ηλικία. Μια μέρα θα συναντήσει την Αλεξάνδρα, μια φτωχή κοπέλα που σπουδάζει μόδα, και οι δύο νέοι θα ερωτευτούν παράφορα. Η μοίρα όμως έχει παίξει περίεργο παιχνίδι, καθώς ο αδελφός της Αλεξάνδρας είναι ο πρώην dealer του Άρη. Όμως, η μητέρα του θα επέμβει και θα ξαναβάλει στη ζωή του την πρώην φίλη του, Τζόι Μαρτινοκώστα, η οποία θα τον παρασύρει στις παλιές του συνήθειες. Τα πράγματα περιπλέκονται, καθώς η πισίνα της οικογένειας Καλλιγά, η βαθύτερη πισίνα στην Ευρώπη, μοιάζει να κρύβει μερικά μεγάλα μυστικά.
(Παρουσία του σκηνοθέτη)
19/02/2011
«Ακαδημία Πλάτωνος», Φίλιππος Τσίτος (103 λεπτά)
Τέσσερεις φίλοι περνούν τις μέρες τους χασομερώντας και σχολιάζοντας επιτιμητικά τους μετανάστες που δουλεύουν στην περιοχή, μέχρι την ημέρα που η μητέρα ενός από αυτούς αναγνωρίζει στο πρόσωπο ενός Αλβανού μετανάστη το χαμένο της γιο.
(Παρουσία του σκηνοθέτη και του πρωταγωνιστή Αντώνη Καφετζόπουλου)
26/02/2011
«Μαύρο γάλα», Νίκος Τριανταφυλλίδης (90 λεπτά)
Ο Αλέκος, νεαρός συγγραφέας, χάνει τη μούσα του και μαζί της την έμπνευσή του. Σαν να μην έφτανε αυτό, μπλέκεται στα γρανάζια της τηλεόρασης, γράφοντας σίριαλ της συμφοράς για την πρώην. Ο κολλητός του, μεγαλοεκδότης, Σωτήρης Πούπαλος, προσπαθεί μάταια να τον βάλει στον ίσιο δρόμο. Όμως, τότε είναι που τα πράγματα γίνονται θεόστραβα. (1999)
(Παρουσία του σκηνοθέτη)

Μάρτιος

05/03/2011
«Όνειρα σε άλλη γλώσσα», Λουκία Ρικάκη (68 λεπτά)
Έχει σημασία σε ποια γλώσσα ονειρεύεται ένα παιδί; Δε θα έπρεπε, αλλά, όταν η ζωή ακολουθεί τη δική της πολυπλοκότητα, τότε και τα όνειρα μιλούν τη δική τους γλώσσα. Γλώσσα με αλήθεια, χιούμορ, πίκρα, απορία, τρυφερότητα, αγάπη. Και τα όνειρα γίνονται τόπος και δύναμη ζωής σε όποια γλώσσα, σε όποια συνθήκη κι αν αποκαλύπτονται, όταν βρουν γόνιμη γη. (2010)
(Παρουσία της σκηνοθέτιδος)
12/03/2011
«See What I'm Saying: The Deaf Entertainers Documentary», Hilari Scarl (91 λεπτά)

Με την υποστήριξη του Ιδρύματος Ευγενίδου

Τέσσερεις διασκεδαστές Κωφοί, τέσσερα αλληλένδετα ταξίδια. Ο Bob ήταν ντράμερ στο συγκρότημα «Ο Εφιάλτης του Μπετόβεν», το μοναδικό ροκ συγκρότημα Κωφών στον κόσμο, και τώρα σκοπός του είναι να ενώσει πάλι την μπάντα. Ο CJ είναι ένας διάσημος κωμικός που εξακολουθεί να είναι απελπισμένος, όταν βρίσκεται μπροστά σε κοινό ακουόντων. Ο Robert είναι ένας λαμπρός ηθοποιός και καλλιτέχνης της παντομίμας, ως άστεγος όμως δίνει καθημερινά τη δική του μάχη. Η TL είναι βαρήκοη τραγουδίστρια και προσπαθεί να ολοκληρώσει το πρώτο της CD: «Όχι αρκετά Κωφή». (2009)
(Βιντεοσκοπημένο μήνυμα της σκηνοθέτιδος)
19/03/2011
«Στρέλλα», Πάνος Χ. Κούτρας (111 λεπτά)
O Γιώργος αποφυλακίζεται μετά από 15 χρόνια εγκλεισμού για ένα φόνο που ομολόγησε ότι διέπραξε στο χωριό όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε. Είναι 48 ετών και αποφασισμένος να κάνει μια καινούργια αρχή στην Αθήνα, μια πόλη άγνωστη γι’ αυτόν. Οι άμεσοι στόχοι του: να πουλήσει το πατρικό του σπίτι και να βρει το γιο του, Λεωνίδα, του οποίου τα ίχνη έχει χάσει από τη μέρα της καταδίκης του. Το βράδυ της αποφυλάκισής του διανυκτερεύει σ’ ένα φτηνό ξενοδοχείο στην Ομόνοια. Εκεί γνωρίζει τη Στρέλλα, μια όμορφη νεαρή πόρνη τρανσέξουαλ. Στη νέα του ζωή όλα επιτρέπονται, κι έτσι αποφασίζει να περάσει το βράδυ μαζί της. Η ιδιόμορφη ομορφιά της, η λαχτάρα της για ζωή και το κυνικό της χιούμορ τον γοητεύουν. Λίγες μέρες μετά θα την ξανασυναντήσει και δε θα αργήσουν να μείνουν μαζί. Ωστόσο, οι λογαριασμοί του Γιώργου με το παρελθόν είναι ακόμα ανοιχτοί. Μια άλλη «φυλακή» τον περιμένει. Μαζί με τη Στρέλλα θα πρέπει να βρουν το δρόμο προς την έξοδο. 2009
(Παρουσία του σκηνοθέτη και της πρωταγωνίστριας, Μίνας Ορφανού)
26/03/2011
«Αγγίξτε τον Ήχο: Ένα μουσικό ταξίδι με την Evelyn Glennie», Thomas Riedelsheimer
(99 λεπτά)
Με την υποστήριξη του Goethe-Institut Athen
Ένα ντοκιμαντέρ που διερευνά τις διασυνδέσεις ανάμεσα στον ήχο, το ρυθμό, το χρόνο και το σώμα ακολουθώντας τη βιρτουόζο κρουστών Evelyn Glennie, η οποία είναι βαρήκοη. (2004)
(Βιντεοσκοπημένο μήνυμα του σκηνοθέτη)

Απρίλιος

02/04/2011
¨ «Κι εγώ για μένα», Τζώρτζης Γρηγοράκης (19 λεπτά)
O Αντώνης πρέπει να γυρίσει γρήγορα σπίτι του. H Ευτυχία είναι κολλημένη στην κίνηση. Μια ιστορία για μια σχέση αλληλεξάρτησης. Βασισμένη σε αληθινή ιστορία. (2009)
(Παρουσία του σκηνοθέτη)
¨ «Ισμαήλ», Γιώργος Ζαφείρης (30 λεπτά)
Δύο Αλβανοί μετανάστες, ο Ισμαήλ και ο Μουρράς, έρχονται στην Αθήνα, ψάχνοντας τη «γη της επαγγελίας». Πρώτο Βραβείο Ταινίας Μυθοπλασίας στο Φεστιβάλ Μικρού Μήκους Δράμας, 1994.
(Παρουσία του σκηνοθέτη)
¨ «Ένας λαμπερός ήλιος», Βασίλης Λουλές (36 λεπτά)
Η Νατάσα, Ρωσίδα μετανάστρια, ψάχνει για μια θέση στον ήλιο της Ελλάδας. Πρώτο Βραβείο Ταινίας Μυθοπλασίας στο Φεστιβάλ Μικρού Μήκους Δράμας, 2000.
(Παρουσία του σκηνοθέτη)
Οι ταινίες θα προβληθούν με ελληνικούς υπότιτλους για Κωφούς.
Στις συζητήσεις θα υπάρχει διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ). Ο χώρος είναι προσβάσιμος για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ).
Θέατρο Κωφών Ελλάδος: Σαχτούρη 8-10, Πλατεία Κουμουνδούρου, Ψυρρή, Αθήνα
Είσοδος: €7 με κρασί/αναψυκτικό. Στο χώρο θα λειτουργεί και πλήρως εξοπλισμένο μπαρ.
Τηλέφωνο κρατήσεων (μόνο με SMS): 6985 76 55 50
Τηλέφωνα επικοινωνίας/πληροφορίες:
Αντώνης Ρέλλας: 6977 20 22 16
Σοφία Ρομπόλη: 6945 39 07 99

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Καλή Χρονιά

Καλή Χρονιά σε όλους τους αναγνώστες και όχι μόνο!!
Ευχόμαστε τα καλύτερα!

Επαναφορά σε όλους τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία τους, στους μαθητές αλλά και στους ακούραστους γονείς!
Μακάρι να είστε γεμάτοι από ενέργεια και όρεξη για το έργο που κάνει ο καθένας!

Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Χαρούμενες Γιορτές!

Σε όλους τους αναγνώστες και σε όλο τον κόσμο

ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα, Καλές Γιορτές

με αγάπη, υγεία και ευτυχία!

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Απολογισμός για την ειδική αγωγή από το Υπουργείο Παιδείας


Δελτίο Τύπου 01/12/2010

Δράσεις- Απολογισμός σχετικά με την Ειδική Αγωγή

Εύη Χριστοφιλοπούλου:

«Παρά τις δυσκολίες της φετινής χρονιάς πετύχαμε πολλά στην Ειδική Αγωγή, έχουμε όμως δρόμο να διανύσουμε μπροστά μας»

«Όλοι οι μαθητές έχουν το ίδιο δικαίωμα στη γνώση»

Ο απολογισμός των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, σχετικά με την εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και ο προγραμματισμός για την επόμενη σχολική χρονιά, βρέθηκαν στο επίκεντρο ευρείας σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε, σήμερα 01/12/2010, στο Υπουργείο, υπό την Υφυπουργό Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μιχάλης Κοντογιάννης, ο Διευθυντής Ειδικής Αγωγής, Γιώργος Αλεβίζος και η Αντιπρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Αθηνά Ζώνιου Σιδέρη .

Η Υφυπουργός στη διάρκεια της σύσκεψης τόνισε : «Τη φετινή σχολική χρονιά παρά τις οικονομικές δυσκολίες, πετύχαμε, όλα τα σχολεία, γενικά και ειδικά, να λειτουργήσουν την ίδια ημέρα, με λυμένο το πρόβλημα μεταφοράς των μαθητών Ειδικής Αγωγής. Έχουμε όμως ακόμα να διανύσουμε πολύ δρόμο, ώστε όλα τα παιδιά με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες να βρίσκονται στην τάξη. Όλοι οι μαθητές έχουν το ίδιο δικαίωμα στη γνώση. Στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι η αποτελεσματική αντιμετώπιση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών. Για αυτό και στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης των δομών του Υπουργείου, θα υπάρχει μέριμνα για την Ειδική Αγωγή από όλες τις Διοικητικές και Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες».

Τα συμπεράσματα της σύσκεψης συνοπτικά:

· Τρέχουσα Σχολική Χρόνια

Τη φετινή σχολική χρονιά έγιναν 2.304 προσλήψεις αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα σχολεία Ειδικής Αγωγής, έναντι 1.658 προσλήψεων την περσινή σχολική χρονιά. Επίσης πραγματοποιήθηκαν 120 διορισμοί μόνιμων και 961 προσλήψεις αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, ενώ πέρσι ο αντίστοιχος αριθμός αναπληρωτών ήταν 512.

· Διαγωνισμός ΑΣΕΠ

Σύντομα ολοκληρώνονται οι διαδικασίες για την διενέργεια του πρώτου διαγωνισμού ΑΣΕΠ, για το διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών (κλάδων ΠΕ61 & ΠΕ71), ώστε σε περιόδους κρίσης να δοθεί το μήνυμα ότι όλοι οι μαθητές έχουν ισότιμη πρόσβαση στη γνώση.

· Υλοποίηση Δράσεων μέσω ΕΣΠΑ

Στόχος είναι η προσβασιμότητα στο εκπαιδευτικό υλικό από όλους τους μαθητές. Στο πλαίσιο υλοποίησης των προγραμμάτων μέσω ΕΣΠΑ, το Υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, επεξεργάζεται το εκπαιδευτικό υλικό, ώστε να εξασφαλιστεί η προσβασιμότητα, ανάλογα με την αναπηρία ή τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε μαθητή. Επίσης, υλοποιείται το πρόγραμμα Παράλληλης Στήριξης και το Μητρώο ΑμΕΑ.

· Υλικοτεχνικές Υποδομές

Ολοκληρώνονται οι προδιαγραφές του υλικοτεχνικού εξοπλισμού - κάτι που γίνεται για πρώτη φορά – ούτως ώστε οι περιφέρειες να προχωρήσουν στην προκήρυξη διαγωνισμού.

· Νομοθετικό Πλαίσιο

Είναι αναγκαία η αναθεώρηση του νομοθετικού πλαισίου για την εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με στόχο την προσαρμογή του θεσμικού πλαισίου στα σύγχρονα δεδομένα. Η διαβούλευση για το νέο θεσμικό πλαίσιο, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, πρόκειται να ξεκινήσει άμεσα.

Επισυνάπτεται πίνακας με συγκριτικά στοιχεία με τις προσλήψεις αναπληρωτών στα Ειδικά Σχολεία ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης για τα σχολικά έτη 2009-2010 και 2010-2011.


eidikiagwgi.blogspot.com: Τα σχόλια είναι περιττά!


Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Ύλη ΑΣΕΠ για την ειδική αγωγή.

Βγήκε η ύλη για το διαγωνοσμό ΑΣΕΠ των κλάδων Π.Ε71 Π.Ε61.
Χωρίζεται σε δύο θεματικές ενότητες, η πρώτη θα είναι κοινή για τους δύο κλάδους.
Πρώτη Θεματική
Α. ειδική εκπαίδευση
Β. εκπαίδευση ανάπηρων μαθητών και μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Δεύτερη Θεματική
Α. (Γενική) Διδακτική μεθοδολογία-παιδαγωγικά θέματα-εκπαιδευτικές πρακτικές στην ειδική αγωγή
Β. διδακτικές προσεγγίσεις.

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Ανακοίνωση Π.Ε.Σ.Ε.Α

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

-Π.Ε.Σ.Ε.Α.-

Αρ. Απόφασης: 1482/1999 Πρωτοδικείου Αθηνών

Γούναρη 21 - 23, 18531 Πειραιάς

Τηλ.: 2651048830, 2109731636,

2104954478, 2102235478

κινητό: 6977244295, 6972204572

fax: 2651048830,

e-mail: ds_pesea@yahoo.gr

http://www.pesea.gr

Πειραιάς, 17 Νοεμβρίου 2010

Αριθ. Πρωτ.: 372

Προς:

1. Την Υπουργό ΥΠΔΒΜΘ

κ. Ά. Διαμαντοπούλου.

2. Την Υφυπουργό ΥΠΔΒΜΘ

κ. Ε. Χριστοφιλοπούλου

3. Το Γενικό Δ/ντή Σπουδών Π.Ε.&Δ.Ε. του ΥΠΔΒΜΘ

κ. Κ. Παπαχρήστο.

4. Τη Γενική Δ/νση Διοίκησης Π.Ε.&Δ.Ε. – Τμήμα Β΄ Δ/νσης Προσωπικού Π.Ε. του ΥΠΔΒΜΘ

5. Τη Γενική Δ/νση Διοίκησης Π.Ε.&Δ.Ε. – Τμήμα Γ΄ Δ/νσης Προσωπικού Π.Ε. του ΥΠΔΒΜΘ

6. Το Δ/ντή ΕΑΕ ΥΠΔΒΜΘ

κ. Γ. Αλεβίζο.

7. Τη Δ/νση ΕΑΕ ΥΠΔΒΜΘ - Τμήμα Α΄

8. Την Πρόεδρο του Τμήματος ΕΑΕ του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

κ. Α. Ζώνιου-Σιδέρη.

Κοιν.:

1. Τα Πολιτικά Κόμματα

της Βουλής των Ελλήνων

2. Την ΕΣΑμεΑ

3. Την ΠΟΣΓΚΑμεΑ

4. Την ΠΟΕΓΑΜΔ

5. Τη ΔΟΕ

6. Την ΟΛΜΕ

7. Τα Δ.Σ. Μετεκπαιδευόμενων

στα Διδασκαλεία

8. Τα ΜΜΕ

Θέμα: «Διορισμοί Νηπιαγωγών ΕΑΕ (ΠΕ 61) & Δασκάλων ΕΑΕ (ΠΕ 71), μέσω ΑΣΕΠ σε κενές οργανικές θέσεις ΣΜΕΑΕ Π.Ε.»

Σχετ.: Το με Αρ. Πρωτ. 139417/Γ6 έγγραφο της Δ/νσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Αξιότιμη κυρία Υφυπουργέ,

Αξιότιμες Κυρίες και Αξιότιμοι Κύριοι,

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α.- λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη του: α) Το έγγραφο με Αρ. Πρωτ.: 139417/Γ6/4-11-2010 της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. με θέμα «Κενές θέσεις εκπαιδευτικών σε ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης», το οποίο κοινοποιείται στις Διευθύνσεις και στα Γραφεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ζητώντας να σταλούν άμεσα τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών των Νηπιαγωγείων, των Ειδικών Σχολείων και των Τμημάτων Ένταξης της περιοχής αρμοδιότητάς τους, προκειμένου να προχωρήσει σε προπαρασκευαστικές (!) ενέργειες που αφορούν το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους κλάδους ΠΕ 61 και ΠΕ 71 ΕΑΕ που θα γίνει το 2010-2011 (;), και β) τα δυσεπίλυτα προβλήματα που θα προκαλέσει η εφαρμογή αυτής της εγκυκλίου της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. τόσο στις σχολικές δομές, που στηρίζουν τα άτομα με αναπηρία και τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όσο και στους αδιόριστους και τους μόνιμους εκπαιδευτικούς που αμφισβητείται η επαγγελματική και επιστημονική τους ταυτότητα, ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ότι στα πλαίσια των προπαρασκευαστικών ενεργειών:

1. Προωθείται Κοινή Υπουργική Απόφαση για υπογραφή από τους Υπουργούς Παιδείας, Οικονομικών και Υγείας, με την οποία μετατρέπει 464 θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ 60 (Νηπιαγωγών) και ΠΕ 70 (Δασκάλων) σε οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ 61 και ΠΕ 71, για την κάλυψη θέσεων σε Νηπιαγωγεία, Ειδικά Σχολεία καθώς και Τμήματα Ένταξης.

2. Δίνονται οδηγίες να μη δοθούν, από τις υπηρεσίες, οι μετατρεπόμενες θέσεις ως οργανικά κενά για τις μεταθέσεις σε ΣΜΕΑ για το σχολικό έτος 2010-2011, και

3. Ορίζονται ανά περιφέρεια συγκεκριμένες (από τις υπάρχουσες) οργανικές θέσεις σε Νηπιαγωγεία, Ειδικά Σχολεία και Τμήματα Ένταξης, στις οποίες θα διοριστούν οι επιτυχόντες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, που θα γίνει μελλοντικά.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α.- διεκδικεί εδώ και χρόνια τη δημιουργία τόσων ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ σε ΣΜΕΑ-Τμήματα Ένταξης όσων απαιτούνται, για να προωθηθεί η σχολική ένταξη των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, αντί να ανταποκριθεί θετικά σε αυτό το ενταξιακό κοινωνικό και πολιτικό πρόσταγμα, επιχειρεί τη συρρίκνωση του υποσυστήματος της ειδικής αγωγής «μετατρέποντας» 464 οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής σε «προσωποπαγείς» θέσεις για «άλλους κλάδους» (!), αποκλείοντας εκπαιδευτικούς ΠΕ 60 και ΠΕ 70 με Μετεκπαίδευση στα Τμήματα Ειδικής Αγωγής, με Διδακτορικό και με Μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ. Αυτή η ανερμήνευτη εκπαιδευτική πολιτική, στην ουσία, φέρνει σε αντιπαράθεση τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής που εργάζονται στις σχολικές δομές της ειδικής αγωγής με τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής, τους οποίους η Πολιτεία για μια δεκαετία κρατά όμηρους των ελαστικών σχέσεων εργασίας, ενώ σήμερα επιδιώκει να τους κατατάξει σε ξεχωριστή κατηγορία, σαν να μην αποτελούν ή δεν πρόκειται να αποτελέσουν μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων του ενιαίου σχολείου. Ενός ενιαίου σχολείου, όπου δε χωρούν «ειδικές» διαχωριστικές γραμμές και «ειδικές» νομοθετικές ρυθμίσεις.

Επειδή με τις συγκεκριμένες ενέργειες της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ.: α) υπονομεύεται η εκπαιδευτική πολιτική που υιοθετεί τη φιλοσοφία της Σχολικής και Κοινωνικής ΕΝΤΑΞΗΣ των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, β) απεμπολούνται οι δεσμεύσεις της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για την ίδρυση νέων οργανικών θέσεων ΣΜΕΑ-Τμημάτων Ένταξης, γ) φανερώνεται η αναξιοπιστία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που δεσμεύτηκε, εδώ και ένα χρόνο, ότι θα προχωρήσει σε άμεση καταγραφή του πραγματικού μαθητικού πληθυσμού που χρήζει των υπηρεσιών της ΕΑΕ, γεγονός που αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ορθολογική γεωγραφική και περιφερειακή κατανομή των δομών ΕΑΕ για την ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών στην εκπαίδευση,

το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α.- ζητά:

1. Να δοθούν, από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, άμεσα απαντήσεις με ποια κριτήρια όρισε τις υπάρχουσες συγκεκριμένες οργανικές θέσεις, τις οποίες με το ΝΕΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ διορισμών (όχι μόνο για τους εκπαιδευτικούς στην ΕΑΕ) μετατρέπει σε προσωποπαγείς θέσεις (π.χ. τύπου ΕΣΥ) με πολυσύνθετες συνέπειες όσο αφορά τις υπηρεσιακές μεταβολές, μεταθέσεις και αποσπάσεις. Επίσης με «καθ’ υπέρβαση»(;) συλλογισμό, ανοίγει ο δρόμος για την παύση της μονιμότητας π.χ. με την κατάργηση ενός Ειδικού Σχολείου (χαρακτηριστικό παράδειγμα η παράνομη οδηγία για αναστολή των Τμημάτων Ένταξης από την Περιφερειακή Διεύθυνση Π.Ε. & Δ.Ε Αττικής).

2. Να αποσυρθεί το έγγραφό με Αρ. Πρωτ.: 139417/Γ6/4-11-2010 της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. με θέμα: «Κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης».

3. Να γίνει άμεσα ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για τους αδιόριστους δασκάλους και νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής και το Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. να προχωρήσει σε διορισμούς, για να καλυφθούν οι πάγιες ανάγκες στο υποσύστημα της ειδικής αγωγής, με τις ίδιες διαδικασίες που γίνονται για τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής.

4. Να αποτραπεί η ίδρυση προσωποπαγών θέσεων στο εκπαιδευτικό σύστημα. Σε ένα δημοκρατικό πολιτικό σύστημα είναι παιδαγωγικά και εργασιακά αδιανόητο να τοποθετούνται εκπαιδευτικοί σε προσωποπαγείς θέσεις. Αυτό συμβαίνει μόνο στις περιπτώσεις των «Ολυμπιονικών» ή στρατιωτικών που τιμήθηκαν για τα «ανδραγαθήματά» τους.

Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής -Π.Ε.Σ.Ε.Α.-, πέρα από τις συνεργασίες του με τους φορείς του αναπηρικού κινήματος, τα πολιτικά κόμματα, τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ζητά το συντομότερο δυνατόν να συναντηθεί με την Υπουργό Παιδείας, για να συζητηθούν σε βάθος όλα τα σοβαρά προβλήματα -την τελευταία δεκαετία έχουν συσσωρευτεί πολλά- που ταλανίζουν τις σχολικές, διαγνωστικές, υποστηρικτικές και διοικητικές δομές του υποσυστήματος της ειδικής αγωγής.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο του Π.Ε.Σ.Ε.Α.

Ο Πρόεδρος

Μηνάς Ευσταθίου

Ο Γεν. Γραμματέας

Γιάννης Μπουσδούνης

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νηπιαγωγοί

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνει την πρόσληψη δέκα (10) αναπληρωτών Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε δομές της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2010-2011.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τρίτη 16 έως και την Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010.

Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Πλήρωση κενών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ.

Πλήρωση κενών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ.

Το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνει την πλήρωση 120 κενών οργανικών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε) και Κέντρων Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) με μόνιμο διορισμό, 20 Ψυχολόγων κλάδου ΠΕ 23, 20 Λογοθεραπευτών κλάδου ΠΕ 21-26 , 20 Εργοθεραπευτών κλάδου ΠΕ 29, 20 Κοινωνικών Λειτουργών κλάδου ΠΕ 30, 10 Σχολικών Νοσηλευτών κλάδου ΠΕ 25, 10 φυσικοθεραπευτών κλάδου ΠΕ 28 και 20 μελών κλάδου ΔΕ 1 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, από τους οριστικούς πίνακες επιλογής υποψηφίων.

Οι πίνακες καταρτίστηκαν από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Υ.Σ.Ε.Ε.Π), κυρώθηκαν από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων σύμφωνα με την 90053/Γ6/9-9-2005 απόφαση του ίδιου Υπουργού και ισχύουν μέχρι 31-12-2010 (άρθρο 26,παρ.9γ. του ν. 3879/2010-ΦΕΚ 163 τ.Α΄).

Οι υποψήφιοι για διορισμό καλούνται να καταθέσουν αίτηση τοποθέτησης σε κενές οργανικές θέσεις του κλάδου τους αυτοπροσώπως, στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής (Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, γραφείο 1074, 1ος όροφος. Τηλ. 210 3442931, 210 3442332) και κατά τις ώρες 12:00 με 14:00 καθημερινά ή με fax 210 3442193.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται από την 15-11-2010 έως και την 22-11-2010.

Οι πίνακες των ονομάτων ανά ειδικότητα, καθώς και τα οργανικά κενά έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr

Προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών με το πρόγραμμα ΕΣΠΑ

Προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών με το πρόγραμμα ΕΣΠΑ έγιναν την Παρασκευή 12-11-10 από το υπουργείο παιδείας.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρουσιαστούν από 15-11-10 έως 17-11-10


Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Π.Ε 71 Π.Ε 61

Το πρώτο τετράμηνο του 2011 και κατά πάσα πιθανότητα το Μάρτιο του 2011 θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους δασκάλους και νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής.

Οι θέσεις θα είναι 300 από τον ΑΣΕΠ (60%) και 200 από τον πίνακα (40%) και για τους δύο κλάδους.

Η ύλη δεν έχει καθοριστεί από το παιδαγωγικό ινστιτούτο και η προκήρυξη θα βγει με το νέο έτος.

Οι θέσεις δεν είναι πολλές αν κρίνουμε από τον αριθμό των κενών στην ειδική αγωγή και τους 500 επιτυχόντες θα τους διορίσουν σε δύο φάσεις δηλαδή τα σχολικά έτη 2011-2012 και 2012-2013.

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Βοηθήστε τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και όχι μόνο!

Οι εκπαιδευτικοί πολλές φορές όταν έρχονται αντιμέτωποι με μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στις μαθησιακές δραστηριότητες αναρωτιούνται πώς μπορούν να τους βοηθήσουν.
Παρακάτω θα βρείτε τρόπους που μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες:
  • Αφήνετε μικρά χρονικά διαλείμματα μεταξύ των εργασιών.
  • Μην βάζετε μεγάλο όγκο εργασιών για το σπίτι, μειώστε την ποσότητα σε σύγκριση με τους υπόλοιπους.
  • Δώστε περισσότερο χρόνο όταν πρόκειται για τεστ, διαγώνισμα ή κάποια εργασία.
  • Υπενθυμίστε να ελέγχουν τις εργασίες αφού τις ολοκληρώσουν.
  • Βοηθήστε τα παιδιά να οργανώσουν σωστά τα τετράδια, τα ντοσιέ, τις εργασίες, τα φυλλάδια.
  • Όταν διορθώνετε τα γραπτά τους μην σημειώνετε τις λανθασμένες απαντήσεις αλλά τις σωστές.
  • Δώστε στα παιδιά να καταλάβουν τα λάθη τους, πού και γιατί.
  • Εάν δυσκολεύονται στις αριθμητικές πράξεις επιτρέψτε τους να χρησιμοποιήσουν υπολογιστικές μηχανές.
  • Να επιτρέπεται η χρήση του Η/Υ ειδικά όταν δυσκολεύονται στη γραφή και την ορθογραφία.
  • Χρησιμοποιήστε χαρτί με τετραγωνάκια για τις μαθηματικές ασκήσεις, όπου σε κάθε τετραγωνάκι αντιστοιχεί ένας αριθμός.