Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Νοητική Υστέρηση

Για να γίνει αξιολόγηση σε παιδιά που έχουν νοητική υστέρηση χρειάζεται να απευθυνθούν οι γονείς στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ (Κέντρα Διάγνωσης, Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης). Συνήθως τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ αποφεύγουν να διαγνώσουν Νοητική Υστέρηση πριν την ηλικία των 9 χρόνων και αυτό γιατί τα παιδιά μέχρι και την ηλικία των 6-7 χρόνων ακόμη αναπτύσσονται. Βέβαια, υπάρχουν και οι αντίθετες περιπτώσεις που η διάγνωση γίνεται και σε πιο μικρή ηλικία.

Τύποι νοητικής υστέρησης:
Ελαφριά Νοητική Υστέρηση: 50-70 Δ.Ν (Δείκτης Νοημοσύνης)
Μέτρια Νοητική Υστέρηση: 35-55 Δ.Ν
Σοβαρή Νοητική Υστέρηση: 20-40 Δ.Ν
Βαριά Νοητική Υστέρηση: κάτω από 25 Δ.Ν

Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Υπεύθυνη Δήλωση: τι είναι;

Η υπεύθυνη δήλωση είναι ένα ανεπίσημο έγγραφο πλην όμως απαραίτητο για να φοιτήσει ένας μαθητής στο τμήμα ένταξης. Η υπεύθυνη δήλωση δίνεται από το δάσκαλο ειδικής αγωγής στο δάσκαλο της τάξης για να το δώσει αυτός με τη σειρά του στο γονέα του παιδιού. Με αυτό το έγγραφο ο γονιός επιτρέπει στο παιδί του να παρακολουθήσει το τμήμα ένταξης.
Σε κάθε περίπτωση ο γονιός πρέπει να είναι ενήμερος, να υπογράψει και να δώσει την άδεια του. Η υπεύθυνη δήλωση φυλάσσεται στον ατομικό φάκελο του κάθε μαθητή και μόνο τότε θα αρχίσει να παρακολουθεί το τμήμα ένταξης.
Ένα παράδειγμα υπεύθυνης δήλωσης είναι:

Συνέχεια...


ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ


Ο παρακάτω υπογραφόμενος..................................................................................................................κηδεμόνας του/της ......................................................................μαθητή/τριας της ...............τάξης δηλώνω υπεύθυνα ότι δέχομαι το παιδί μου να φοιτήσει στο τμήμα ένταξης για το σχολικό έτος 2008-2009.

Ημερομηνία Ο/Η δηλών/ουσα
..../..../08

Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Παραπεμπτικό: πώς το φτιάχνω - τι είναι;

Το παραπεμπτικό είναι ένα έγγραφο που το δίνει ο ειδικός παιδαγωγός στο δάσκαλο της γενικής τάξης για να αναφέρει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο μαθητής, ο οποίος πρόκειται να παρακολουθήσει το τμήμα ένταξης. Αυτό το έγγραφο πρέπει να συμπληρωθεί και να υπάρχει στον ατομικό φάκελο του μαθητή τον πρώτο μήνα της φοίτησής του στο τμήμα ένταξης.
Ένα παράδειγμα παραπεμπτικού είναι:

Συνέχεια...


ΠΑΡΑΠΕΜΠΤΙΚΟ


Ο .................................................................. μαθητής της ........ τάξης παρουσιάζει............................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
Προτείνω να παρακολουθήσει το τμήμα ένταξης...........................................................................
..................................................................................................................................................................




Ο/Η δάσκαλος/α της τάξης




Ημερομηνία

..../....../2009

Ανεπίσημα Νέα για το μόνιμο διορισμό ειδικών παιδαγωγών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε

Σύμφωνα με πληροφορίες που υπάρχουν από ανθρώπους που έχουν πρόσβαση στο Υπουργείο θα ισχύσει ο νόμος της ειδικής αγωγής και θα γίνουν διορισμοί ειδικών παιδαγωγών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε (Π.Ε 71) το καλοκαίρι. Αυτή τη στιγμή μετρούν οργανικές θέσεις και τα πράγματα είναι αισιόδοξα. Από το Υπουργείο λένε ότι σίγουρα θα ξέρουν το Μάιο.

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

ΔΑΙΑΒΣΕΤΟ ΓΗΡΟΓΡΑ! ΜΡΟΠΕΙΣ!

ΔΑΙΑΒΣΕΤΟ ΓΗΡΟΓΡΑ! ΜΡΟΠΕΙΣ! Εκτύπωση E-mail

Σνφμύωα με μια έυρενα στο Πιοηναπιμετο του Κμτρπιαίζ, δεν πεαίζι ρλόο με τι σριεά ενίαι τοθοπεμετενα τα γταμάμρα σε μια λξέη, αεκρί το πώτρο και το ταελείτυο γάμρμα να ενίαι στη στωσή θσέη. Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε τχίυεας θίέεσς και μροπετίε να δαβαιάεστε τις λιεξές χρωίς πλβημόρα. Ατυό γνίταει γαιτί ο απρώνθονις εκέγλφοας δεν δαεβζιάι γάμρμα γάμρμα κθάε λξέη αλλά τη λξέη σαν σνύλοο.

Ατίπτσυεο, ε;

Περισσότερα στη σελίδα:

http://www.focusonchild.gr/content/view/36/89/