Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Ανεπίσημα Νέα για το μόνιμο διορισμό ειδικών παιδαγωγών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε

Σύμφωνα με πληροφορίες που υπάρχουν από ανθρώπους που έχουν πρόσβαση στο Υπουργείο θα ισχύσει ο νόμος της ειδικής αγωγής και θα γίνουν διορισμοί ειδικών παιδαγωγών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε (Π.Ε 71) το καλοκαίρι. Αυτή τη στιγμή μετρούν οργανικές θέσεις και τα πράγματα είναι αισιόδοξα. Από το Υπουργείο λένε ότι σίγουρα θα ξέρουν το Μάιο.

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

ΔΑΙΑΒΣΕΤΟ ΓΗΡΟΓΡΑ! ΜΡΟΠΕΙΣ!

ΔΑΙΑΒΣΕΤΟ ΓΗΡΟΓΡΑ! ΜΡΟΠΕΙΣ! Εκτύπωση E-mail

Σνφμύωα με μια έυρενα στο Πιοηναπιμετο του Κμτρπιαίζ, δεν πεαίζι ρλόο με τι σριεά ενίαι τοθοπεμετενα τα γταμάμρα σε μια λξέη, αεκρί το πώτρο και το ταελείτυο γάμρμα να ενίαι στη στωσή θσέη. Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε τχίυεας θίέεσς και μροπετίε να δαβαιάεστε τις λιεξές χρωίς πλβημόρα. Ατυό γνίταει γαιτί ο απρώνθονις εκέγλφοας δεν δαεβζιάι γάμρμα γάμρμα κθάε λξέη αλλά τη λξέη σαν σνύλοο.

Ατίπτσυεο, ε;

Περισσότερα στη σελίδα:

http://www.focusonchild.gr/content/view/36/89/

Αθηνά Τεστ: τι είναι;

Το Αθηνά Τεστ είναι ένα διαγνωστικό μέσο για την ανίχνευση παιδιών που παρουσιάζουν δυσκολίες στη μάθηση.Το Αθηνά Τεστ είναι ένα αναλυτικό εργαλείο, το οποίο ανιχνεύει τομείς της ανάπτυξης και εντοπίζει περιοχές που είναι ελλειμματικές και χρήζουν ιδιαίτερης παρέμβασης.
Τα αποτελέσματα βοηθούν τον εκπαιδευτικο-ειδικό παιδαγωγό να εφαρμόσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διδασκαλίας στους μαθητές. Οι κλίμακες αξιολόγησης του Αθηνά Τεστ είναι 14 και χωρίζονται σε 5 τομείς της ανάπτυξης.
Νοητική Ικανότητα: γλωσσικές αναλογίες, λεξιλόγιο, αντιγραφή σχημάτων.
Ολοκλήρωση παραστάσεων: ολοκλήρωση προτάσεων, ολοκλήρωση λέξεων.
Μνημη ακολουθιών: μνήμα αριθμών, μνήμη εικόνων- σχημάτων, κοινές ακολουθίες.
Γραφο-φωνολογική ενημερότητα: διάκριση φωνημάτων, διάκριση φθόγγων, σύνθεση φθόγγων.
Νευρο-ψυχολογική ωριμότητα: οπτικο-κινητικός συντονισμός, αντίληψη δεξιού-αριστερού, πλευρίωση

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δυσαριθμησίας που παρουσιάζουν οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες

Οι μαθητές:
  1. Συγχέουν τις προμαθηματικές έννοιες
  2. Συγχέουν μαθηματικές έννοιες
  3. Δε γνωρίζουν την προπαίδεια
  4. Δυσκολεύονται στην επίλυση προβλημάτων
  5. Ξεχνούν κρατούμενα στις πράξεις
  6. Προβλήματα μνήμης, δε μπορούν να θυμηθούν και να ανακαλέσουν πληροφορίες

Δυσαριθμησία: Χαρακτηριστικά

Τα χαρακτηριαστικά της δυσαριθμησίας είναι:
  1. Διαταραχή στη λογική σκέψη
  2. Ανεπάρκεια σε απλούς υπολογισμούς
  3. Ανεπάρκεια σε κατανόηση-αντίληψη συμβόλων
  4. Δυσκολία κατανόησης χώρου
  5. Δυσκολία ομαδοποίησης, σειροθέτησης, ταξινόμησης
  6. Δυσκολία οπτικής και ακουστικής αντίληψης
  7. Δυσκολία οργάνωσης χώρου και χρόνου
  8. Δυσκολία συγκέντρωσης και προσοχής
  9. Δυσκολίες στην βραχυπρόθεσμη-εργαζόμενη μνήμη

Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού

Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού... 2 Απριλίου
Διαβάστε τις εκδηλώσεις της σημερινής ημέρας...
Ενημερωθείτε για τον αυτισμό

www.specialeducation.gr


Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Λογισμικά Ειδικής Αγωγής

Στην ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου υπάρχουν λογισμικά για όλα τα μαθήματα του Δημοτικού που μπορείτε να κατεβάσετε. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στο τμήμα ένταξης καθώς οι μαθητές σας θα τα βρουν διασκεδαστικά και διόλου βαρετά...
Τα λογισμικά περιέχουν ασκήσεις που θα βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν τη φωνολογική ενημερότητα, το γραπτό τους λόγους, να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους.
Ρίξτε μια ματιά...
http://pi-schools.sch.gr/logismika1/dimotiko/