Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Συνάντηση Συλλόγων Αποφοίτων Ειδικής Αγωγής με τον ειδικό γραμματέα Α/θμιας και Β/θμιας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ;


Δεύτερη μέρα σήμερα χωρίς δασκάλους, νηπιαγωγούς και καθηγητές Ειδικής Αγωγής στα σχολεία της χώρας και αποφάσισαμε, μιας και είμαστε άνεργοι, να πάμε στο Υπουργείο Παιδείας για να θυμηθούν ότι υπάρχουμε.

Είναι απελπιστική η αποδιοργάνωση της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής! Χωρίς Διευθυντή Ειδικής Αγωγής, η προϊσταμένη του τμήματος Α΄ κ.Παναγιωτοπούλου ήταν σε αναρρωτική άδεια, η τμηματάρχης του τμήματος Β΄ κ.Τριανταφύλλου έχει πάρει απόσπαση στη Βουλή, και φυσικά...κανένας αρμόδιος δεν υπήρχε για να μας απαντήσει για τα προβλήματα της Ειδικής Αγωγής. Υπήρχαν όμως κάποιοι «καλοθελητές» διοικητικοί υπάλληλοι με προτάσεις του τύπου «έτσι είναι το πλαίσιο στην Ελλάδα, να μεταναστεύσετε» όπως και ένα «φάντασμα» που περιπλανιόταν: ο συνταξιούχος ΠΡΩΗΝ Διευθυντής Ειδικής Αγωγής κ.Αλεβίζος, που αντι να κάτσει σπίτι του ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, για άλλη μια φορά επεμβαίνει στα πράγματα της Ειδικής Αγωγής με τα καταστροφικά αποτελέσματα που έχουμε βιώσει τα τελευταία χρόνια. Καθαρά και ξάστερα, ζητάμε να απομακρυνθεί άμεσα από το Υπουργείο!

Επιμείναμε, καταθέσαμε 2 γραπτές αιτήσεις, αρνηθήκαμε να συναντηθεί με τους αρμόδιους ολιγομελής επιτροπή κεκλεισμένων των θυρών κι απαιτήσαμε να συναντήθουμε ΟΛΟΙ με τον Ειδικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας-Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ.Γκλαβά που ήταν και ο μόνος πολιτικά αρμόδιος που υπήρχε στο Υπουργείο. Παρά τις προσπάθειες της Αστυνομίας να μας φοβίσει και να μας αποπροσανατολίσει, δε φύγαμε από το χώρο μέχρι να συναντηθούμε με τον κ.Γκλαβά. Η επιμονή μας έφερε αποτελέσματα και τελικά μετά από 3 ώρες συναντηθήκαμε με τον κ.Λάσκαρη, συντονιστή και σύμβουλο στο γραφείου του Υπουργού Παιδείας, και τον κ.Γκλαβά.

Ο κ.Γκλαβάς εξέφρασε ότι δεν είναι απόλυτα ενήμερος για τα θέματα μας, πέρα από το ότι οι προσλήψεις αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής θα γίνουν την άλλη Παρασκευή. Για το θέμα του ΑΣΕΠ και των διορισμών ο κ.Λάσκαρης μας είπε ότι την επόμενη τετραετία θα γίνουν διορισμοί στην εκπαίδευση με το σταγονόμετρο, χωρίς να σχολιάσει πως π.χ. υπάρχουν 500 διορισμοί δεσμοφυλάκων και γιατί το Υπουργείο Παιδείας δεν πιέζει για διορισμούς. Για το θέμα της ΑΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ στους πίνακες των αναπληρωτών (μεταπτυχιακά-διδακτορικά που προηγούνται, είσοδος εκπαιδευτικών χωρίς σπουδές στην Ειδική Αγωγή κτλ.), οι κ.Γκλαβάς και Λάσκαρης θεώρησαν δίκαιο το αίτημα μας (καθαροί πίνακες με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία) με τον τελευταίο να δεσμεύεται απόλυτα ότι θα ’ναι η τελευταία χρονιά με αυτήν την άδικη κατάταξη. Ο Ειδικός Γραμματέας δεσμεύτηκε ακόμα ότι μέσα σε 2 μήνες θα συναντηθούμε ξανά σε προγραμματισμένο ραντεβού, έχοντας ενημερωθεί πλήρως για τα θέματα μας και δίνοντας συγκεκριμένες απαντήσεις.

Συμπεράσματα:
-   Για άλλη μια φορά αποκαλύφθηκε ο πρόχειρος σχεδιασμός στην Ειδική Αγωγή. Η καθυστέρηση π.χ. στην ανάρτηση των πινάκων αναπληρωτών  αιτιολογήθηκε ως καθυστέρηση του ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ (ΚΕ.Π.Α.)  για να πιστοποιήσει την αναπηρία των εκπαιδευτικών του πίνακα Α΄ (!), σε προβλήματα του ηλεκτρονικού συστήματος κτλ. Το ότι τα παιδιά μένουν χωρίς εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής κάθε χρόνο, στην αρχή της χρονιάς, αποκαλύπτει το ότι η Ειδική Αγωγή δεν είναι προτεραιότητα για το Υπουργείο.
-   Για άλλη μια φορά φαίνεται η έλλειψη πολιτικής βούλησης για να γίνει ο πρώτος διαγωνισμός ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής. Πότε μας λένε ότι φταίει ο ΑΣΕΠ, πότε φταίει το Εσωτερικών, πότε το Οικονομικών, πότε το Μνημόνιο. Το Υπουργείο θέλει να γίνουν επιτέλους οι πρώτοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή;
-   Φυσικά η κατάταξη στον πίνακα αναπληρωτών είναι άδικη με έναν πίνακα που έχει καταντήσει «σουρωτήρι» (διδακτορικοί, μεταπτυχιακοί, με σεμινάριο, με προϋπηρεσία 10 μηνών κτλ.). Οι κ.Λάσκαρης και Γκλαβάς δεσμεύτηκαν ότι το 2012-2013 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα ισχύσει αυτή η κατάταξη.

Όπως είπαμε και στη συνάντηση, ζητάμε Πλήρη Στελέχωση της Ειδικής Αγωγής (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας) με Μαζικούς Διορισμούς εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής. Σταθερή και μόνιμη δουλειά για τους εκπαιδευτικούς σημαίνει σταθερή και ποιοτική εκπαίδευση για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία.

ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
www.satea.gr

Ανακοινώθηκαν οι προσωρινοί πίνακες ειδικής αγωγής

Ανακοινώθηκαν οι προσωρινοί πίνακες ειδικής αγωγής

Δελτίο Τύπου

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει ότι αναρτώνται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Π.Ε. και Δ.Ε. (Ο.Π.Σ.Υ.Δ.): http://e-aitisi.sch.gr οι προσωρινοί Πίνακες Αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2012-2013, των κλάδων και ειδικοτήτων ΕΑΕ.
Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση αναπληρωτών ΕΑΕ με την εγκύκλιο 91275/Γ6/7-8-2012 (ΑΔΑ: Β4ΓΩ9-Ψ4Π) να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους Πίνακες του κλάδου ή και της ειδικότητάς τους.
Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις επί των αναρτημένων στοιχείων οφείλουν να υποβάλουν ένσταση κατά των Πινάκων αυτών, αποκλειστικά από 13/9/2012 μέχρι και 17/9/2012, σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ανάλογα με τον κλάδο τους).
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

 http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_smea_anap_12_B/ENIAIOS_SMEA_ANAP_12_normal_B/PE70.html

 http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_smea_anap_12_B/ENIAIOS_SMEA_ANAP_12_normal_B/index.html

Υπουργείο Παιδείας: Διαμαρτυρία Συλλόγων Ειδικής Αγωγής

Παράσταση διαμαρτυρίας στη υπουργείο παιδείας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Αυτή τη στιγμή οι αδιόριστοι αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής έχουμε μπει στο Υπουργείο Παιδείας και βρισκόμαστε στην άδεια καρέκλα του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής.
Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε, αλλά χιλιάδες παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες περιμένουν τον (αναπληρωτή) εκπαιδευτικό τους και δεν πηγαίνουν σχολείο.
Το Υπουργείο Παιδείας και η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής, εδώ και 10 χρόνια (δηλαδή πολύ πριν έρθει το Μνημόνιο, η Τρόϊκα κτλ.), εμπαίζει τους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής και τους γονείς παιδιών με αναπηρία αφού δεν έχει προβεί ούτε σε 1 διορισμό στην Ειδική Αγωγή. Αυτό είναι το πραγματικό ενδιαφέρον για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες; Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν έχουν δικαίωμα στην ισότιμη εκπαίδευση, δεν έχουν δικαίωμα να υπάρχει σταθερό και εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό γι’ αυτούς;
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
  1. Να ξεκινήσει άμεσα η πρόσληψη αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής. Καμία χαμένη διδακτική ώρα για    τους μαθητές μας.
  2. Να σταματήσει το καθεστώς της «μόνιμης αναπλήρωσης» στην Ειδική Αγωγή. Να υλοποιηθεί επιτέλους ο πρώτος ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής και να γίνουν οι πρώτοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια. Να σταματήσουν ΤΩΡΑ να καλύπτονται οι θέσεις ΠΕ71-ΠΕ61 Ειδικής Αγωγής με μεταθέσεις και αποσπάσεις εκπαιδευτικών που δεν έχουν ούτε σπουδές και συχνά ούτε και προϋπηρεσία στην Ειδική Αγωγή, με εκπαιδευτικούς που πάνε στην Ειδική Αγωγή ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.
  3. Να είναι αυτή επιτέλους η τελευταία σχολική χρονιά που οι αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής αντιμετωπίζονται διαφορετικά σε σχέση με τους υπόλοιπους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς: ζητάμε την άμεση έκδοση Προεδρικού Διατάγματος που θα τροποποιήσει τα κριτήρια πρόσληψης των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής, έτσι ώστε α) να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της «βιομηχανίας» σεμιναρίων και μεταπτυχιακών τίτλων αμφιβόλου ποιότητας στην Ειδική Αγωγή καθώς και β) να σταματήσει η είσοδος στον πίνακα των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής εκπαιδευτικών ΧΩΡΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ στην Ειδική Αγωγή (κάτι που συμβαίνει μέσω του ΕΣΠΑ Παράλληλης Στήριξης και της απόκτησης προϋπηρεσίας 10 μόνο μηνών). Ζητάμε να ισχύσει ό,τι ισχύει και για όλους τους άλλους πίνακες αναπληρωτών, κατάταξη με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Τυχόν προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικό κτλ.) να προσμετρηθούν στη φάση του διορισμού, όπως γίνεται με όλους!Σήμερα υπάρχουν περισσότεροι από 1200 εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής με πτυχίο, με βασικό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή και με αμέτρητους μήνες προϋπηρεσίας στο Δημόσιο Σχολείο. Και όμως τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μένουν χωρίς εκπαιδευτικούς ή με εκπαιδευτικούς που δεν έχουν σπουδές στην Ειδική Αγωγή. ΩΣ ΠΟΤΕ;
    ΖΗΤΑΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΟΕ ΜΕ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ.
    ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΧΩΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ
    ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:
  4. Ποιά μέρα θα ξεκινήσουν οι προσλήψεις αναπληρωτών;
  5. Πότε θα γίνει ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ; Πότε θα στελεχωθεί η Ειδική Αγωγή με σταθερό προσωπικό;
  6. Πότε θα εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα που θα τροποποιήσει τα κριτήρια πρόσληψης των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής;
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ: ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – www.satea.gr

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

www.satea.gr Το πρώτο κουδούνι στα Ειδικά Σχολεία

Το πρώτο κουδούνι στα Ειδικά Σχολεία

Αρχίζει  σήμερα η νέα σχολική χρονιά, αλλά όχι για τους μαθητές  με Ειδικές Εκπαιδευτικές  Ανάγκες, καθώς πολλά Ειδικά Σχολεία και Τμήματα Ένταξης δε θα έχουν το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό για να λειτουργήσουν. Ο λόγος για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής, οι οποίοι καλύπτουν κάθε χρόνο το μεγαλύτερο μέρος των κενών στον ευάλωτο τομέα της Ειδικής Αγωγής. Σε επικοινωνία μας με τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας στα τέλη της περασμένης εβδομάδας πληροφορηθήκαμε πως οι πίνακες κατάταξης Ε.Α. θα είναι έτοιμοι προς το τέλος αυτής της εβδομάδας, που τα σχολεία θα έπρεπε ήδη να λειτουργούν!!! Όποιος γνωρίζει τη διαδικασία των ενστάσεων μετά την ανακοίνωση των πινάκων, και της κύρωσης των πινάκων που απαιτείται για να γίνουν οι προσλήψεις των αναπληρωτών, αντιλαμβάνεται πως η ομαλή λειτουργία των δομών Ειδικής Αγωγής στη Δημόσια Ελληνική Εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2012-2013 θα αρχίσει στην καλύτερη περίπτωση τέλη Σεπτέμβρη, ίσως και αργότερα.

Οι μαθητές που φοιτούν στις ΣΜΕΑΕ από πότε έπαψαν  να έχουν το συνταγματικό δικαίωμα της ισότιμης εκπαίδευσης; Δεν έχουν δικαίωμα και ανάγκη να εκπαιδεύονται από  εξειδικευμένους νηπιαγωγούς, δασκάλους και καθηγητές; Πώς θα λειτουργήσουν οι ΣΜΕΑΕ μέχρι να τοποθετηθούν οι αναπληρωτές Ε.Α.  στις θέσεις τους; Μπορούμε να υποθέσουμε πως  είτε θα υπολειτουργούν είτε θα στελεχωθούν παράτυπα από εκπαιδευτικούς της Γενικής Αγωγής που δεν έχουν τα τυπικά προσόντα και τις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ γνώσεις  για να διδάξουν τους Μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Απαιτούμε λοιπόν από το Υπουργείο Παιδείας να επισπεύσει τις διαδικασίες και να τοποθετήσει τους εκπαιδευτικούς Ε.Α. εκεί που ανήκουν, και θα έπρεπε να είναι μόνιμα μετά από 11 χρόνια αναπλήρωσης, στα ΣΧΟΛΕΙΑ. Απαιτούμε η Δημόσια Ελληνική Εκπαίδευση να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες Ειδικής Αγωγής (Ειδικά Σχολεία, Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη και Κατ΄ οίκον Διδασκαλία). Η σωστή εκπαίδευση των μαθητών μας  είναι ζωτικής σημασίας για τους ίδιους και τις οικογένειες τους, που πλήττονται κάθε χρόνο αυτήν την περίοδο. Δεν υπάρχει η πολυτέλεια να χαθεί ούτε μια μέρα.
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Αγγελίες

Νέα ενότητα: Αγγελίες. Μπορείτε να μας στέλνετε τις αγγελίες και να τις δημοσιεύουμε χωρίς καμία επιβάρυνση. Προσέξτε μόνο το κείμενο της αγγελίας να είναι σύντομο αλλά κατατοπιστικό, έχοντας τις απαραίτητες λεπτομέρειες (προσφορά, ζήτηση, τηλέφωνο, περιοχή κ.λπ)

Το mail είναι : eid.agogi@gmail.com  βάλτε ως θέμα Αγγελίες