Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Αγγελία

Ειδική παιδαγωγός με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή αναλαμβάνει την μελέτη μαθημάτων και την αποκατάσταση παιδιών και εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία σε βόρεια προάστεια, τηλ. 6939621489

Ανακοινώσεις Δημοκρατικής Συνεργασίας

Αθήνα 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2013 - Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ! ! !
Υπολειτουργία των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής
Χωρίς εκπαιδευτικούς – καθαριότητα και υποδομές
Οι αναπληρωτές ειδικής αγωγής θύματα της αναλγησίας και της ανικανότητας των Κυβερνώντων

            Αύριο 11 Σεπτεμβρίου 2013 ο αγιασμός των σχολείων θα βρει σχεδόν όλες τις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής να υπολειτουργούν.
Χωρίς καθαριότητα , χωρίς υποδομές και κυρίως χωρίς εκπαιδευτικούς, η ειδική αγωγή είναι, ……..το μεγάλο θύμα μιας ανάλγητης πολιτικής της Κυβέρνησης που θυσιάζει τα πάντα στο βωμό των επιταγών της Τρόικας.
Συγκεκριμένα :
  • Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχουν      ολοκληρωθεί οι πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής και συνεπώς δεν έχει      γίνει καμιά πρόσληψη για αναπληρωτές ειδικής αγωγής. Ανοίγουν αύριο τα σχολεία χωρίς να λειτουργήσουν πολλά τμήματα      ένταξης και πολλά ειδικά σχολεία θα υπολειτουργήσουν ή δε θα ανοίξουν      καθόλου…. διότι στελεχώνονται κυρίως από αναπληρωτές ειδικής αγωγής .      Στην καλύτερη των περιπτώσεων αν ακολουθηθούν οι διαδικασίες πρόσληψης      αναπληρωτών η κατάσταση στην ειδική αγωγή θα αρχίσει να βελτιώνεται στα      μέσα Οκτωβρίου ! ! !
  • Ταυτόχρονα μαθητές που έχουν      ανάγκη την παράλληλη στήριξη, είτε θα πηγαίνουν στο σχολείο χωρίς στήριξη      δασκάλων ειδικής αγωγής είτε σε σοβαρότερες περιπτώσεις θα παραμείνουν στα      σπίτια τους για λόγους ασφάλειας. Με δεδομένα τα παραπάνω παρατείνεται η      αγωνία τόσο των μαθητών όσο και των γονιών τους.

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΥΔΕΜΙΑ ΠΙΣΤΩΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ...ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ Υ.ΠΑΙ.Θ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ


Αγαπητοί συνάδελφοι, εκπαιδευτικοί, Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π,

       σύμφωνα με σημερινές πληροφορίες, ουδεμία πίστωση για Αναπληρωτές εκ του κρατικού προϋπολογισμού απέμεινε στη διάθεση του Υπουργείου Παιδείας. Και οι 2.000 πιστώσεις διετέθησαν για τις μεγάλες ανάγκες των γενικών σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ως εκ τούτου, όπως εύκολα διαπιστώνει κανείς, τίθεται μείζον θέμα κάλυψης των αναγκών των δομών Ειδικής Αγωγής και ιδιαίτερα των αναγκών των Περιφερειών Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου, οι οποίες ως γνωστόν δεν εντάσσονται σε Προγράμματα ΕΣΠΑ, από όπου θα επιχειρηθεί να καλυφθεί  μέρος των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό, Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π των υπόλοιπων Περιφερειών της χώρας.

Αγγελία

Ψυχολόγος απόφοιτος του ΑΠΘ με μετεκπαίδευση και  εμπειρία αναλαμβάνει παράλληλη στήριξη σε σχολείο καθώς και παρέμβαση και υποστήριξη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και αυτισμό κατ' οίκον. Θεσσαλονίκη ,  τηλ επικοινωνίας 6986218395.

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ BRAILLE



ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΥΦΛΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΒΑΣ. ΟΛΓΑΣ 114 & Π. ΣΥΝΔΙΚΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟ 2310 250111
FAX 2310 250677


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ BRAILLE

Ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών (Περιφερειακή Ένωση Κεντρικής Μακεδονίας) θα πραγματοποιήσει τμήματα εκμάθησης γραφής και ανάγνωσης Braille. Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο 2013 και με το πέρας το μαθημάτων θα δοθεί η δυνατότητα λήψης της αναγνωρισμένης πιστοποίησης. 

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων 02/09/2013 έως 13/09/2013

Διεύθυνση: Βασιλίσσης Όλγας 114 & Π. Συνδίκα 3ος όροφος
                  ώρες 9.00π.μ. έως 3.00μ.μ.

Πληροφορίες 2310-250111, εσωτερικό 114 ή 115 ή 116.








Αγγελία

Πτυχιούχος ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ παραδίδει μαθήματα κατ' οίκον  σε παιδιά με διαταραχές λόγου και ομιλίας. Επίσης, αναλαμβάνει και την παράλληλη στήριξη παιδιού στο σχολικό περιβάλλον ( 3ετής εμπειρία).
ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΧΑΪΑΣ
τηλ. επικοινωνίας 6948273033

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Πότε θα βγει η εγκύκλιος αναπληρωτών ειδικής αγωγής 2013-2014;

Σύμφωνα με το Δημ. Μπράτη η εγκύκλιος αναπληρωτών ειδικής αγωγής για το σχολικό έτος 2013-2014 θα βγει αμέσως μετά από την εγκύκλιο της γενικής αγωγής. Προφανώς, μετά τη λήξη της προθεσμίας.

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Αγγελία

Πτυχιούχος Ψυχολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, γνώστης της γλώσσας των τυφλών ζητά δουλειά.

 Τηλ.6973080699


Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ζητήσει και το βιογραφικό.

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Αγγελία

Καθηγήτρια Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής για παράλληλη στήριξη σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου  με ειδικές δυσκολίες στη μάθηση και στη συμπεριφορά παραδίδει μαθήματα κατ΄ οίκον.   Περιοχή: Λάρισα. Τιμές λογικές και συζητήσιμες. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6980824522

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Αγγελία

Ζητείται δάσκαλος\α ειδικής αγωγής για παράλληλη στήριξη μαθητή Ά δημοτικού με ειδικές δυσκολίες στη μάθηση και στη συμπεριφορά (διάσπαση προσοχής, δυσκολία οργάνωσης συμοεριφοράς) για το σχολικό έτος 2013-2014 στη Θέρμη Θεσσαλονίκης.
Παρακαλώ εικοινωνήστε: e-mail annitaggelo@gmail.com ή τηλεφωνικά:  6938441244.

Αγγελία

Καθηγήτρια Γερμανικής Φιλολογίας με ειδικότητα στο σύστημα γραφής και ανάγνωσης Τυφλών Braille (σε ελληνικά, γερμανικά και αγγλικά) με πείρα, μεταδοτικότητα και εκπαιδευτικό υλικό παραδίδει μαθήματα γερμανικών κατ΄ οίκον σε μαθητές και ενήλικες. Επίπεδα: Α1, Α2, Β1   Περιοχές: Νότια & Ανατολικά Προάστια. Τιμές λογικές και συζητήσιμες. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6932647967

Αγγελία

Ηλιάνα Χριστοπούλου
Ψυχολόγος
www.psychologw.com


 Το γραφείο προσφέρει συμβουλευτική σε γονείς παιδιών με αυτισμό, παράλληλη στήριξη από έμπειρους συνεργάτες (υπό εποπτεία) και ειδική διαπαιδαγώγιση. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή συμβουλή παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου δωρεάν στο hlianaxristopoulou@hotmail.com ή ενημερωθείτε από το site www.psychologw.com

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Ας κινητοποιηθούμε όλοι για το μέλλον της Ειδικής Αγωγής. Στηρίζουμε τις δράσεις του ΣΑΤΕΑ

Επιμόρφωση ή Παραμόρφωση;

Οι ΣΑΤΕΑ καταγγέλουν τον πρόχειρο τρόπο που στήθηκε η επιμόρφωση ΕΣΠΑ Παράλληλης Στήριξης σε όλη τη χώρα. Παράπονα και καταγγελίες δημοσιεύονται από γονείς και εκπαιδευτικούς. 
Δημοσιεύουμε γράμμα γονέων που στάλθηκε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο και σε άλλα ΜΜΕ της Θεσσαλίας όπως και το αίτημα των επιμορφούμενων στο ΠΕΚ Ανατολικής Θεσσαλονίκης όπου συνέβη το εξής τραγελαφικό το οποίο καταδεικνύει την προχειρότητα της επιμόρφωσης:  
ο επιμορφωτής νόμιζε ότι ήταν επιμορφούμενος (!!), ήρθε, έκατσε στο τμήμα μαζί με τους άλλους επιμορφούμενους και περίμενε να τον επιμορφώσουν. Καθώς η ώρα περνούσε και επιμορφωτής δεν ερχόταν, τελικά οι επιμορφούμενοι διαμαρτυρήθηκαν και ξεσκεπάστηκε το τι είχε συμβεί (ο επιμορφωτής νόμιζε ότι ήταν επιμορφούμενος)!! Η πλειοψηφία των επιμορφούμενων στο ΠΕΚ Ανατολικής Θεσσαλονίκης ζήτησαν τη μετάθεση αυτής της πρόχειρης επιμόρφωσης τον Ιούνη. Είναι ένα ώριμο αίτημα για όλες τις περιοχές της χώρας.
Ακολουθεί το γράμμα των γονέων…

«Είμαστε γονείς ενός 7χρονου αγοριού με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας . Ο γιος μας πηγαίνει στην Α΄ τάξη Δημοτικού Σχολείου Γενικής Αγωγής με Παράλληλη Στήριξη, δηλαδή με συνοδό δάσκαλο Ειδικής Αγωγής που παρευρίσκεται μαζί του στην αίθουσα και τον βοηθά.
Το ότι η Ειδική Αγωγή στη χώρα μας είναι απαξιωμένη το βιώνουμε σαν γονείς εδώ και 3 χρόνια, από τη στιγμή που το παιδί μας έπρεπε να ξεκινήσει τη φοίτησή του στο Νηπιαγωγείο. Με πολύ προσωπικό αγώνα και αγωνία κάθε χρόνο τα καταφέρνουμε και έχει την Παράλληλη Στήριξη, που ούτως ή άλλως δικαιούται, έστω και καθυστερημένα κάθε χρονιά. Φέτος που ξεκινούσε την Α΄ τάξη Δημοτικού η Παράλληλη Στήριξη ήρθε στα μέσα του Οκτώβρη, δηλαδή ουσιαστικά έχασε τον κρίσιμο πρώτο μήνα φοίτησης στο σχολείο. Φυσικά για όλα αυτά ευθύνεται το Υπουργείο Παιδείας το οποίο δεν κάνει κανένα σχεδιασμό για την Ειδική Αγωγή, μας αφήνουν πάντα τελευταίους.
Το τελευταίο <κατόρθωμα> όμως του Υπουργείου Παιδείας είναι εντελώς αυθαίρετο και απαξιωτικό και υποβαθμίζει ακόμη περισσότερο την ήδη δυσχερή κατάσταση στην οποία περιέρχονται κάθε χρόνο οι οικογένειες παιδιών με ειδικές ανάγκες, εγείρουν από μέρους τους διαμαρτυρία και θέτουν ζητήματα ίσων δικαιωμάτων των παιδιών στην εκπαίδευση, για ακόμη μία φορά.
Το Υπουργείο Παιδείας λοιπόν κάλεσε όλους τους αναπληρωτές δασκάλους και νηπιαγωγούς Ειδικής Αγωγής που δουλεύουν σαν Παράλληλη Στήριξη και προσελήφθησαν μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, να επιμορφωθούν για 10 ημέρες στα κατά τόπους ΠΕΚ. Το ΠΕΚ Λάρισας, στο οποίο θα αναφερθώ, οργανώνει αυτή την επιμόρφωση από 26/3 – 8/4. Οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί που συμμετέχουν στην επιμόρφωση απαλλάσσονται των πρωινών τους καθηκόντων για αυτές τις ημέρες, δηλαδή την εργασία στο σχολείο γιατί η επιμόρφωση γίνεται απογευματινές ώρες. Και αυτό γίνεται για να μη χάσουν οι επιμορφωτές την πρωινή εργασία τους, αλλά όλα να γίνονται ταυτόχρονα. Να πηγαίνουν στην πρωινή εργασία τους αλλά να παίρνουν και την αμοιβή του επιμορφωτή.
Για τα παιδιά όμως που θα χάσουν 10 ημέρες από το σχολείο, ποιος ενδιαφέρεται;
Εδώ λοιπόν είναι η απαξίωση στα παιδιά μας. Σκέφτηκε κανείς τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν σε αυτά τα παιδιά και τις οικογένειές τους;
Σκέφτηκε κανείς πόσο δύσκολο είναι σε ένα παιδί με αυτισμό να κατανοήσει γιατί δεν πρέπει να πάει στο σχολείο του για 10 ημέρες; Την αναστάτωση που θα του προκαλέσει η αλλαγή του καθημερινού του προγράμματος;
Παλεύουμε τα παιδιά μας να εντάσσονται κανονικά στο σχολικό πλαίσιο, να προσπαθούν να δημιουργούν φιλίες, να γίνονται κοινωνικά, να συμμετέχουν σε όλες τις σχολικές δραστηριότητες και έρχεται τώρα το Υπουργείο Παιδείας να πάρει τους δασκάλους της Παράλληλης Στήριξης για 10 ημέρες και να αφήσει τα παιδιά μας χωρίς εκπαιδευτική υποστήριξη και εκτός σχολικού πλαισίου για ακόμη μια φορά.

Μια πρόταση εκ μέρους μας θα ήταν η αναστολή των συγκεκριμένων επιμορφωτικών σεμιναρίων και για την τρέχουσα σχολική χρονιά.  Να κάνουν την επιμόρφωσή τους μετά τις 15 του Ιούνη έως τη λήξη της σύμβασής τους στις 21 για τη φετινή χρονιά, σε διάστημα που θα συνεχίσουν να πληρώνονται.
 Επίσης η επιμόρφωση των αναπληρωτών – παράλληλης στήριξης  να μη γίνεται σε βάρος της λειτουργίας των  σχολείων  και των μαθητών. Αν θέλει το ΥΠΑΙΘΠΑ να τους επιμορφώνει, να τους προσλαμβάνει νωρίτερα, αυτό το διάστημα να πληρώνονται και να επιμορφώνονται χωρίς να προσφέρουν διδακτικό έργο στα σχολεία (να προσλαμβάνονται την 1η του Σεπτέμβρη όπως είναι το φυσιολογικό και να επιμορφώνονται τότε).»


To αίτημα των επιμορφούμενων του ΠΕΚ Ανατολικής Θεσσαλονίκης…
Θέμα: Αίτημα μεταφοράς της δεύτερης εβδομάδας επιμόρφωσης (8-12 Απριλίου) στο διάστημα 17-21 Ιουνίου και σε πρωινό ωράριο.
Οι Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης που εργαζόμαστε στο πλαίσιο της πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» και οι Γονείς των Μαθητών που τους παρέχεται Παράλληλη Στήριξη στα πλαίσια του προαναφερόμενου προγράμματος,
δεδομένου ότι ανακοινώθηκαν και ξεκίνησαν να υλοποιούνται η Α΄ και η Β΄ Φάση Επιμόρφωσης του προγράμματος, σε απογευματινό ωράριο για διάστημα δύο εβδομάδων και με απαλλαγή των Εκπαιδευτικών από τα πρωινά τους σχολικά καθήκοντα,
κι επειδή:
-χάνεται πολύτιμος χρόνος από την εκπαιδευτική διαδικασία, με αποτέλεσμα να ματαιώνεται στην ουσία η στοχοθεσία που ορίστηκε και να ακυρώνεται ο εκπαιδευτικός προγραμματισμός,
-διαταράσσεται με την απουσία των Εκπαιδευτικών το σταθερό πρόγραμμα και πλαίσιο που τόσο χρειάζονται οι Μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με αποτέλεσμα την αποδιοργάνωση της συμπεριφοράς τους και την πρόκληση έντονων αγχογόνων καταστάσεων στη σχολική τους καθημερινότητα,
-διαταράσσονται οι ισορροπίες, η καθημερινότητα και ο οικογενειακός και οικονομικός προγραμματισμός των  Γονέων και των Εκπαιδευτικών,
-κάποιοι Γονείς επιβαρύνονται οικονομικά, καθώς εξαναγκάζονται να αναπληρώσουν την –επί δύο εβδομάδες- απουσία των εκπαιδευτικών με ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη.
ΖΗΤΟΥΜΕ
η δεύτερη εβδομάδα επιμόρφωσης που προβλέπεται να υλοποιηθεί από 8-12 Απριλίου, να μεταφερθεί στο διάστημα 17-21 Ιουνίου και σε πρωινό ωράριο.