Πέμπτη 14 Απριλίου 2011
Εννέα Χρόνια...
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το blog δημοσιεύει στην κεντρική του σελίδα το σχόλιο-άρθρο του ανώνυμου αναγνώστη, που βρίσκεται και στην ανάρτηση "Αναβολή Ασεπ Ειδικής Αγωγής, το ακούσατε;", γιατί πιστεύουμε ότι αντιπροσωπεύει την οργή όλων όσων ασχολούνται με την ειδική αγω΄γη και τον εμπαιγμό της....οποιαδήποτε άρθρα μπορείτε να τα στέλνετε στο mail του blog για να δημοσιεύονται είτε επώνυμα είτε ανώνυμα.
Τετάρτη 13 Απριλίου 2011
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Σ.Α.Π.Τ.Ε.Α: ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
12.4.2011
ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Το Υπουργείο Παιδείας υπερηφανεύεται για την πολιτική του στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής (Δελτίο Τύπου – Απολογισμός στις 1.12.2010) αλλά η πραγματικότητα που βιώνουμε δεν αφήνει περιθώρια για χαμόγελα.
Η ελάχιστη υποχρέωση της Πολιτείας απέναντι στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής με προϋπηρεσία 30-40-50, μέχρι και 80 μήνες, αναιρείται. «Παγώνουν» τους διορισμούς, «παγώνουν» τον ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής αλλά «ξεπαγώνουν» κάθε ρύθμιση που κάνει το μέλλον των ειδικών παιδαγωγών δυσοίωνο.
Χαρακτηριστικό είναι το σχέδιο νόμου που συζητείται αυτές τις μέρες στη Βουλή («Θεσμικό πλαίσιο των πρότυπων πειραματικών σχολείων, ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, οργάνωση ινστιτούτου τεχνολογίας, υπολογιστών και εκδόσεων ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ και λοιπές διατάξεις»), το οποίο στις «λοιπές διατάξεις» (ως συνήθως) νομιμοποιεί τη χορήγηση της Παράλληλης Στήριξης μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων (ΕΣΠΑ), αφαιρεί το δικαίωμα μετάθεσης στους εκπαιδευτικούς ΠΕ71-ΠΕ61 στα Τμήματα Ένταξης και την Παράλληλη Στήριξη (και ενώ αντιφατικά βαπτίζει όλες τις θέσεις Ειδικής Αγωγής ως ΠΕ71-ΠΕ61) και στην ουσία υποβαθμίζει την προώθηση της ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ στη χώρα μας αφού αυτή θα παρέχεται από περιστασιακά ευρωπαϊκά προγράμματα με μη εξειδικευμένο προσωπικό.
Απέναντι σε αυτήν την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην Ειδική Αγωγή διεκδικούμε:
- Να γίνει τώρα ο ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής – Να ξεκινήσουν οι διορισμοί.
- Να ισχύει ΕΝΙΑΙΟ δικαίωμα μετάθεσης/απόσπασης/τοποθέτησης στην Ειδική Αγωγή. Όχι στις διαιρέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.
- Να σταματήσει κάθε πρόχειρη στελέχωση της Ειδικής Αγωγής μέσα από τη «βιομηχανία επιμορφώσεων» (προγράμματα ΕΣΠΑ, σεμινάρια 400 ωρών κ.ά.). Να μην αποτελούν τα επιμορφωτικά σεμινάρια προσόν διορισμού και παράγοντα μοριοδότησης στην Ειδική Αγωγή.
- Χρηματοδότηση της Ειδικής Αγωγής από τον Προϋπολογισμό, όπως το Κράτος έχει υποχρέωση – όχι στις περικοπές στο πιο ευαίσθητο κομμάτι της δημόσιας εκπαίδευσης.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011
2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού διοργανώνονται διάφορες ημερίδες σε όλη την Ελλάδα.
Δείτε αναλυτικά τις διάφορες εκδηλώσεις : www.autismgreece.gr
Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011
Ημερίδα ADHD
Η Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής
Υπερκινητικότητας και
η Ελληνική Εταιρεία Ψυχικής Υγιεινής και Νευροψυχιατρικής του
Παιδιού,
συνδιοργανώνουν Επιστημονική Ημερίδα με θέμα
"ΔΕΠΥ: Παιδιά σε Κίνδυνο και Πρώιμες Παρεμβάσεις",
το Σάββατο 9 Απριλίου 2011, ώρα 9.30-14.30.
Η Ημερίδα θα γίνει στο Αμφιθέατρο του Χωρεμείου Ερευνητικού
Εργαστηρίου Παν/μίου Αθηνών, στο Νοσοκομείο Παίδων "Η Αγία Σοφια",
Γουδί, Αθήνα
και τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και Κοιν. Αλληλεγγύης.
Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής. Είσοδος: 20 ευρώ.
Η ημερίδα απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες ψυχικής και γενικής
υγείας, εκπαιδευτικούς και λοιπές ειδικότητες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: http://www.adhd.gr
και στα τηλ. 2107211845, 6944153009, 2107757496, 2132009401
Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011
Παγκόσμια ημέρα Συνδρόμου Down
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Συνδρόμου Down
Σας προσκαλούμε στη προβολή της ταινίας
«Αν μ’ αγαπάς» του Χρήστου Κετικίδη
και του ντοκιμαντέρ της Ηλιαχτίδας
«Μεγαλώνοντας ένα παιδί με σύνδρομο Down:
Ένα διαφορετικό αλλά και μοναδικό ταξίδι ζωής»
Θα ακολουθήσει συζήτηση
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Κυριακή 20 Μαρτίου 2011, ώρα 10:30-14:30
Στον κινηματογράφο ΔΑΝΑΟ
Λ. Κηφισίας 109 και Πανόρμου, Αθήνα
(Μετρό Πανόρμου)
Θα υπάρχει ομάδα ανθρώπων που θα απασχολήσει τα παιδιά σε ξεχωριστό χώρο κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.
www.iliaktida.gr
Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π
Αθήνα 4 Μαρτίου 2011
• Την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011, θα γίνει συνάντηση του Δ.Σ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α), με τον Υφυπουργό Οικονομικών κο Φίλιππο Σαχινίδη, με θέματα συζήτησης τα μισθολογικά του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π σε σχέση με το υπό διαμόρφωση Ενιαίο Μισθολόγιο των Δημοσίων Υπαλλήλων.
• Επίσης, από το γραφείο του κου Κουράκη, ενημερωθήκαμε πως η Επίκαιρη Ερώτηση για το Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π θα συζητηθεί στη Βουλή, την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011.
• Σε τυχόν αλλαγές του προγραμματισμού των δράσεων αυτών, θα υπάρξει νέο ενημερωτικό σημείωμα.
Βασίλης Βούγιας
(Πρόεδρος Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α)
πηγή: http://www.poseepea.blogspot.com/
Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011
Αναβολή ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής;;; Το ακούσατε; :)
Δεν ακούσατε καλά;; Ας το ξαναπούμε! Δεν έχει ΑΣΕΠ....
Αφού είχαν όλοι επαναπαυτεί ας ξεσηκωθείτε γιατί δε φαίνεται να γίνεται ποτέ!
Η κοροϊδία είναι μπροστά στα μάτια όλων!
Συνταχτείτε για κάτι καλό γιατί χανόμαστε!
Διαβάστε και όσοι ενδιαφερόμενοι γονείς ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ...
Το "έγκλημα" του ελληνικού υπουργείου παιδείας στην ειδική αγωγή
Μιά νεαρή δασκάλα με μηδενικές γνώσεις στην ειδική εκπαίδευση, διορίζεται μέσω ΕΣΠΑ ώστε να προσφέρει Παράλληλη Στήριξη σε μαθητή με σοβαρή κινητική αναπηρία της έκτης τάξης του δημοτικού σχολείου Βιλλίων. Οι γονείς του μαθητή διαπιστώνοντας την ακαταλληλότητά της ζητούν την απομάκρυνσή της από το σχολείο. Οι συνδικαλιστές (αναφερόμαστε στον σύλλογο εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας Δυτ. Αττικής) αποδέχονται μεν την ακαταλληλότητα της δασκάλας, πλην όμως αιτούνται την παραμονή της στο σχολείο. Ποιός φταίει για τα παραπάνω “απίστευτα κι’ όμως αληθινά” στον χώρο της ελληνικής ειδικής εκπαίδευσης; Απάντηση, κατηγορηματική και ανεπιφύλακτη: Το υπουργείο παιδείας και οι άθλιες πολιτικές του.
Η ιστορία έχει ως εξής : Οι γονείς του μαθητή με κινητική αναπηρία απέστειλαν προ μερικών εβδομάδων εξώδικο στο υπουργείο παιδείας καταγγέλοντας την άρνηση της δασκάλας να μετακινεί τον μαθητή στα σχολικά διαλλείμματα και εγκαλώντας την ως αποκλειστικά υπεύθυνη σε περίπτωση τραυματισμού του παιδιού. Ακολούθησε προκαταρκτική εξέταση ει βάρος της νεαρής κοπέλας η οποία – σημειωτέον – προσελήφθη για πρώτη φέτος φορά μέσω ΕΣΠΑ χωρίς καμμιά προυπηρεσία, καμμιά εξειδίκευη στην ειδική εκπαίδευση, ούτε έστω ένα ... απλό σεμινάριο από τα πάμπολλα της πλάκας που διοργανώνονται υπέρ της τσέπης των διοργανωτών τους. Κατόπιν της προκαταρκτικής εξέτασης, αποφασίστηκε για (σήμερα 2 Φεβρουαρίου) η διενέργεια ΕΔΕ με εντολή του προϊσταμένου του υπηρεσιακού συμβουλίου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δυτ. Αττικής. Ο εκτελών χρέη ανακριτή ζήτησε από την δασκάλα εν αναμονή της ολοκλήρωσης της ΕΔΕ να απομακρυνθεί προσωρινά από το σχολείο.Διαβάστε τη συνέχεια.... εδώ....http://www.truerespect.com.cy/index.php?option=com_content&view=article&id=275:-qq-&catid=36:2010-06-07-19-50-30&Itemid=61
Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011
Θέατρο Κωφών Ελλάδος
Πρόγραμμα Προβόλων
Μάρτιος
Με την υποστήριξη του Ιδρύματος Ευγενίδου
Απρίλιος
Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011
Καλή Χρονιά
Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010
Χαρούμενες Γιορτές!
ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα, Καλές Γιορτές
με αγάπη, υγεία και ευτυχία!
Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010
Απολογισμός για την ειδική αγωγή από το Υπουργείο Παιδείας
Δελτίο Τύπου 01/12/2010
Δράσεις- Απολογισμός σχετικά με την Ειδική Αγωγή
Εύη Χριστοφιλοπούλου:
«Παρά τις δυσκολίες της φετινής χρονιάς πετύχαμε πολλά στην Ειδική Αγωγή, έχουμε όμως δρόμο να διανύσουμε μπροστά μας»
«Όλοι οι μαθητές έχουν το ίδιο δικαίωμα στη γνώση»
Ο απολογισμός των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, σχετικά με την εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και ο προγραμματισμός για την επόμενη σχολική χρονιά, βρέθηκαν στο επίκεντρο ευρείας σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε, σήμερα 01/12/2010, στο Υπουργείο, υπό την Υφυπουργό Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μιχάλης Κοντογιάννης, ο Διευθυντής Ειδικής Αγωγής, Γιώργος Αλεβίζος και η Αντιπρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Αθηνά Ζώνιου Σιδέρη .
Η Υφυπουργός στη διάρκεια της σύσκεψης τόνισε : «Τη φετινή σχολική χρονιά παρά τις οικονομικές δυσκολίες, πετύχαμε, όλα τα σχολεία, γενικά και ειδικά, να λειτουργήσουν την ίδια ημέρα, με λυμένο το πρόβλημα μεταφοράς των μαθητών Ειδικής Αγωγής. Έχουμε όμως ακόμα να διανύσουμε πολύ δρόμο, ώστε όλα τα παιδιά με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες να βρίσκονται στην τάξη. Όλοι οι μαθητές έχουν το ίδιο δικαίωμα στη γνώση. Στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι η αποτελεσματική αντιμετώπιση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών. Για αυτό και στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης των δομών του Υπουργείου, θα υπάρχει μέριμνα για την Ειδική Αγωγή από όλες τις Διοικητικές και Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες».
Τα συμπεράσματα της σύσκεψης συνοπτικά:
· Τρέχουσα Σχολική Χρόνια
Τη φετινή σχολική χρονιά έγιναν 2.304 προσλήψεις αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα σχολεία Ειδικής Αγωγής, έναντι 1.658 προσλήψεων την περσινή σχολική χρονιά. Επίσης πραγματοποιήθηκαν 120 διορισμοί μόνιμων και 961 προσλήψεις αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, ενώ πέρσι ο αντίστοιχος αριθμός αναπληρωτών ήταν 512.
· Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
Σύντομα ολοκληρώνονται οι διαδικασίες για την διενέργεια του πρώτου διαγωνισμού ΑΣΕΠ, για το διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών (κλάδων ΠΕ61 & ΠΕ71), ώστε σε περιόδους κρίσης να δοθεί το μήνυμα ότι όλοι οι μαθητές έχουν ισότιμη πρόσβαση στη γνώση.
· Υλοποίηση Δράσεων μέσω ΕΣΠΑ
Στόχος είναι η προσβασιμότητα στο εκπαιδευτικό υλικό από όλους τους μαθητές. Στο πλαίσιο υλοποίησης των προγραμμάτων μέσω ΕΣΠΑ, το Υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, επεξεργάζεται το εκπαιδευτικό υλικό, ώστε να εξασφαλιστεί η προσβασιμότητα, ανάλογα με την αναπηρία ή τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε μαθητή. Επίσης, υλοποιείται το πρόγραμμα Παράλληλης Στήριξης και το Μητρώο ΑμΕΑ.
· Υλικοτεχνικές Υποδομές
Ολοκληρώνονται οι προδιαγραφές του υλικοτεχνικού εξοπλισμού - κάτι που γίνεται για πρώτη φορά – ούτως ώστε οι περιφέρειες να προχωρήσουν στην προκήρυξη διαγωνισμού.
· Νομοθετικό Πλαίσιο
Είναι αναγκαία η αναθεώρηση του νομοθετικού πλαισίου για την εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με στόχο την προσαρμογή του θεσμικού πλαισίου στα σύγχρονα δεδομένα. Η διαβούλευση για το νέο θεσμικό πλαίσιο, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, πρόκειται να ξεκινήσει άμεσα.
Επισυνάπτεται πίνακας με συγκριτικά στοιχεία με τις προσλήψεις αναπληρωτών στα Ειδικά Σχολεία ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης για τα σχολικά έτη 2009-2010 και 2010-2011.
eidikiagwgi.blogspot.com: Τα σχόλια είναι περιττά!