ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
12.4.2011
ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Το Υπουργείο Παιδείας υπερηφανεύεται για την πολιτική του στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής (Δελτίο Τύπου – Απολογισμός στις 1.12.2010) αλλά η πραγματικότητα που βιώνουμε δεν αφήνει περιθώρια για χαμόγελα.
Η ελάχιστη υποχρέωση της Πολιτείας απέναντι στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής με προϋπηρεσία 30-40-50, μέχρι και 80 μήνες, αναιρείται. «Παγώνουν» τους διορισμούς, «παγώνουν» τον ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής αλλά «ξεπαγώνουν» κάθε ρύθμιση που κάνει το μέλλον των ειδικών παιδαγωγών δυσοίωνο.
Χαρακτηριστικό είναι το σχέδιο νόμου που συζητείται αυτές τις μέρες στη Βουλή («Θεσμικό πλαίσιο των πρότυπων πειραματικών σχολείων, ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, οργάνωση ινστιτούτου τεχνολογίας, υπολογιστών και εκδόσεων ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ και λοιπές διατάξεις»), το οποίο στις «λοιπές διατάξεις» (ως συνήθως) νομιμοποιεί τη χορήγηση της Παράλληλης Στήριξης μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων (ΕΣΠΑ), αφαιρεί το δικαίωμα μετάθεσης στους εκπαιδευτικούς ΠΕ71-ΠΕ61 στα Τμήματα Ένταξης και την Παράλληλη Στήριξη (και ενώ αντιφατικά βαπτίζει όλες τις θέσεις Ειδικής Αγωγής ως ΠΕ71-ΠΕ61) και στην ουσία υποβαθμίζει την προώθηση της ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ στη χώρα μας αφού αυτή θα παρέχεται από περιστασιακά ευρωπαϊκά προγράμματα με μη εξειδικευμένο προσωπικό.
Απέναντι σε αυτήν την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην Ειδική Αγωγή διεκδικούμε:
- Να γίνει τώρα ο ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής – Να ξεκινήσουν οι διορισμοί.
- Να ισχύει ΕΝΙΑΙΟ δικαίωμα μετάθεσης/απόσπασης/τοποθέτησης στην Ειδική Αγωγή. Όχι στις διαιρέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.
- Να σταματήσει κάθε πρόχειρη στελέχωση της Ειδικής Αγωγής μέσα από τη «βιομηχανία επιμορφώσεων» (προγράμματα ΕΣΠΑ, σεμινάρια 400 ωρών κ.ά.). Να μην αποτελούν τα επιμορφωτικά σεμινάρια προσόν διορισμού και παράγοντα μοριοδότησης στην Ειδική Αγωγή.
- Χρηματοδότηση της Ειδικής Αγωγής από τον Προϋπολογισμό, όπως το Κράτος έχει υποχρέωση – όχι στις περικοπές στο πιο ευαίσθητο κομμάτι της δημόσιας εκπαίδευσης.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
pragmatika den sas katalabainw, ok se ola ta alla pou grafete sumfwnw kai gw alla poios o logos tis tosis apextheias pros atoma pou exoun prospathisei na epimorfwthoun (seminaria 400wrwn) mona tous kathws to kratos den exei merimnisei gia tis kenes theseis pou uparxoun tosa xronia.. lete gia ithos eyaisthisia prosfora pros ta atoma pros eidikes anagkes alla den skefteste pws afta ta atoma tha itan xwris frontida se kanonikes takseis aprostatefta ama den ipirxe to espa k ta seminaria pou exoun epimorfwsei ekpaideftikous..
ΑπάντησηΔιαγραφήden mporw pragmatika na to katalabw, den sas pernoun tis theseis antithetos douleboun ta paidia afta.
ti na sas pw egw prosopika eimai paralili stiriksi k i mitera tou paidiou me efxaristei kathe mera gia ti douleia pou kanw, leei oti blepei diafora k pws ton doulebw polu perissotera apoti einai doulemena ta upolipa paidia stin geniki taksi.ennoieitai den exw tis dikes sas gnwseis alla exw diabasei para polu kata to seminario k sinexizw k diabazw..
diladi tha protimousate na itan stin kanoniki taksi to paidi mono tou?afti einai i ebaisthisia k to aisthima efthinis pou sas diakatexei?
Πράγματι πολύ μίσος ακόμα και προς δασκάλους με πείρα 20ετίας (στην γενική και ειδική αγωγή), απόφοιτους Διδασκαλείου, κατόχους Μεταπτυχιακού Τίτλου ή ακόμα και Διδακτορικού!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγο ακόμα και θα αρχίζω να πιστεύω ότι σας φανατίζουν από τη σχολή.
Δεν καταφέρνει κανείς κάτι με το μίσος και την εμπάθεια προς τους συναδέλφους του.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΣΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΤΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΜΕ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΒΟΛΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΑ 30 ΜΗΝΑ ΣΑΣ.
ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΑΝΟΙΓΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΟΡΤΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΛΥΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ.
ΜΗΝ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΠΩΣ 400 ΩΡΕΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΠΩΣ ΑΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΑ ΣΜΕΑ ΘΑ ΜΠΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ, ΕΝΩ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ. ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ....
ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ, ΠΟΣΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ....
Αρκετοί θα το επιλέξουν, γιατί μπορούν να πάρουν πιο άνετα τοποθέτηση σε μεγάλο αστικό κέντρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήpoios eipe oti den sas katalabainoume??pragmatika einai dinaton na to pistebete afto?egw me osous exw milisei einai uper sas gia tin kataxwrisi twn dikaiomatwn sas k katakrinoun ton tropo pou sas fernete i kibernisi..koita egw den eimai daskala oute eimai monimi kai oute me noiazei to epidoma sas pragmatika!
ΑπάντησηΔιαγραφήeimai nipiagwgos k einai i moni lisi gia na mporesw na exw mia douleia,anaplirwtrias... 21apriliou
Και επειδη εσυ θα μπορεσεις να εχεις μια δουλεια αναπληρωτριας, θα τρυπωσεις οπου βρεις?Να διαβαζες να περνουσες στον ασεπ.Μην τρελαθουμε τωρα..Οσον αφορα τα σεμιναρια των 400 ωρων, μαθε πως δεν εξασφαλιζουν τις απαιτουμενες γνωσεις..Ξερουμε τι γινεται εκει..Μονο το γεγονος οτι ειναι επι πληρωμη,λεει πολλα.Οσο για την κριση της μητερας ειναι τελειως υποκειμενικη.Ελεος!Μην ξεχνατε οτι οι περισσοτεροι δεν μπηκαμε στα σχολεια χτες!!
ΑπάντησηΔιαγραφήpragmatika pistebw oti exeis polu megali kakia apo pragmata pou dikaiologimena mazebeis tosa xronia exeis ftasei sto simeio na mhn mporeis na skefteis logika alla k ebgenika..
ΑπάντησηΔιαγραφήsorry file pou stha sthn xalasw alla exw perasei ston asep eimai se polu kali seira ston pinaka alla apo mas den pernoun atoma paroti xriazontai...se antithesi me esas opou den iparxoun nipiagwgoi eidikis na kalipsoun tis theseis sas.. kiai mhn ksexnas eimai nipigwgos den tripwsa se kati asxeto kai se antithesi me olous tous allous kladous emeis exoume mathimata eidikis agwgis sti sxoli mas(enoeitai oxi tosa osa ta dika sas alla afto pou paw na pw einai oti exoume idi mia idea otan teleiwnoume th sxoli), tosa xronia sinadelfoi mou antimetopizoun paidia me eidikes anagkes stis takseis tous xwris na tous parexete kamia boitheia..
toulaxiston tha prepe na ektimithei oti egw opws k alla atoma toso nipiagwgoi alla k tis defterobathmias plirwsame pigame mathame kapoia pragmata 1xrono k meta pigame sto sxoleio..
den teleiwsame ti sxoli opws oi daskaloi k XWRIS kamia gnwsi toso se taksi oso kai sthn eidiki pigane se tetoia thesi..
to kserw den einai arketo gia na sas ftasoume alla apo to na emene to paidi pou eixa aprostatefto pistebw ekana oti itan anthrwpinos dinaton..
den to paizw pantognwstis giati den eimai k to paradexomai.. se antithesi me tous daskalous pou gnwrisa sto sxoleio, pou pigan stin eidiki agwgi xwris kamia epimorfwsi k gnwsi sxetiki kai nomizoun oti einai kaliteri apo esas!nai polu kala diabases afto mas lene oi perissoteroi oti einai eidikoi meta apo ena xrono se sxoleio!egw prosopika thelw na pistebw oti blepw polu pio kathara ta pragmata apo sena pou exeis tholosei tosa xronia apo to empegmo k thn oli katastasi pou sas exoun balei k opote milousa me daskalous tous elega pws tha eprepe na ntrepontai k na mhn sigkrinontai me sas se kamia periptwsi.. kai pws k gw paroti exw thn epimorfwsi den niwthw apolitws kala me ton eafto mou.. k sthn teliki tosa xronia pou ipirxan ta didaskalia k pigenan ekpaideftikoi diaforwn eidikotitwn k ebgenan tis eidikis thewreis oti ekeinoi aksizoun na douleboun sthn eidiki?giati epide den plirwnan?
koita sou milaw oso pio ebgenika ginete katanow thn katastasi sas k eimai me to meros sas alla i tosi pikria k kakia pou bgazeis dekaiologeitai ws ena simeio den ginete na thn metafereis pantou
kai ena teleftaio pou exw na dilwsw
ΑπάντησηΔιαγραφήtelika olo afto oute na mas gkantemiases diladi eleos..
thn paraksebi pou mas perase 17/6/2011 mas zitisan apo to grafeio tis prwtobathmias na upograpsoume oi nipiagwgoi pou eimaste paralili stiriksi me espa apo ta siminaria,
na ipograpsoume nea simbasi!
i opoia tha akirwnei thn palia k tha einai san na mhn ipirkse pote....,
simfanw me ti nea simbasi emfanizoun pws douleboume anti 24 wres 22,5 pragma pou den isxiei kai erxete se antithesi me to didaktiko wrario twn nipiagwgwn genikos
k mas koboun to epidoma tis eidikis enw exoume doulepsei stin eidiki,
mono stous nipiagwgous pou einai me espa oi opioi exoun to seminario twn 400wrwn..
afto simbainei mono se emas tous nipiagwgous oxi stous daskalous oi opioi den exoun kan to seminario eidikis agwgis!
aftoi sinexizoun na plirwnontai kanonika....xwris na thigete to wrario tous...
to thema einai pws mas zitane pisw ta lefta pou exoume plirwthei apo to septambri!! giro stous 2 mistous tous opoious den exoume plirwthei akomi..
eides telika mporoun na simboun k polu xeirotera ...
eimai 2mhnes aplirwti k den tha plirwthw pote....
elpizw toulaxiston meta apo na ginoume ena koino metopo apenanti tous k na mhn statheis sto epidoma eidikis alla stin koroidia pou biwnoume oloi! afto den thigei mono emas alla kai esas k olous tous ekpaideftikous!
den einai dinaton na xei doulepsei kapoios na lambanei ena sigkekrimeno poso polu kathisterimena ap oti tha eprepe kai enw exei teleiwsei i douleia tou na tou zitane pisw ta lefta apo tis arxi tis xronias
ntropi mono afto mporw na pw
afto einai to elliniko dimosio!
ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΕΣΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΣΠΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΟΥΝ...ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ....
ΑπάντησηΔιαγραφήpoios mporei na proeblepe oti tha ftaname se ena tetoio ekseftelistiko simeio????
ΑπάντησηΔιαγραφήna xoume doulepsei me mia simbasi! me ena mistho!
k meta na mas to zitane pisw?
einai i apoliti eksathliosi afto pou bionoume afti ti stigmi k to thema einai pws den exoun enimerwthei kan osoi anikoun sto espa k tha zimeiwthoun m afto ton tropo!
mono merikoi pou briskontai anaplirwtes stin athina to gnwrizoun..
se 2 meres mas apoluoun k akomi kapoioi den einai enimeroi oti den tha plirwthoun katholou sxedon ton teleftaio mhna!
afto einai ntropi k pistebw einai kati pou prepei oloi na stathoun sto plai mas
oxi gia na paroume ta lefta afta ta exw diagrapsei idi einai teleiomeno to thema
alla giati prosbalun ipoula to didaktiko mas wrario kati to opoio arxizei apo emas alla tha eksaplwthei...
alla kai gia na diksoume pws den eimaste skoupidia giati etsi mas simperiferontai!
καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω αν θα βγεί νέος νόμος για την ειδική αγωγή και πότε έχει σκοπό να τον ανακοινώσει?
ΑπάντησηΔιαγραφή