Να δημοσιοποιηθούν τώρα όλα τα στοιχεία για τα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής
Το Υπουργείο Παιδείας αρέσκεται στο να μιλά για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. Μετά το σκάνδαλο των μεταπτυχιακών-μαϊμού που φανερώθηκε με τις κρίσεις των στελεχών της εκπαίδευσης το αμέσως προηγούμενο διάστημα, θα περίμενε κανείς πως το Υπουργείο θα ήταν πιο ευαίσθητο σε τέτοια ζητήματα.
Παρόλα αυτά, οι πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής εξακολουθούν να γεμίζουν με μεταπτυχιακούς τίτλους, για τους οποίους δεν αναγράφεται καν το πότε αποκτήθηκαν!
Η «εισβολή των μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής» στους πίνακες αναπληρωτών έχει ως αποτελέσμα να χάνουν τη θέση τους στον πίνακα άνθρωποι που έχουν από 10 μέχρι και….80 μήνες προϋπηρεσία (!) στην Ειδική Αγωγή αφού στους κλάδους μας ισχύει η απαράδεκτη πρωτοτυπία του ν.3699/2008 να προηγείται όποιος έχει διδακτορικό/μεταπτυχιακό τίτλο στην Ειδική Αγωγή ακόμα και αν έχει μηδενική προϋπηρεσία!! Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι η «βιομηχανία μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής» ανθεί σε Ελλάδα, Βουλγαρία κ.ο.κ.
Αλήθεια όμως, πόσα από τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού έχουν αναγνωριστεί από τον ΔΟΑΤΑΠ και πότε;
Πόσα από τα μεταπτυχιακά του εσωτερικού περιλαμβάνται στο ΦΕΚ Ίδρυσης, Οργάνωσης και Λειτουργίας του αντίστοιχου Πανεπιστημιακού Τμήματος/Σχολής για να είναι έγκυρα;
Απαιτούμε δίκαιες και καθαρές λύσεις!
Γι’ αυτό ζητάμε:
- Να δώσει στη δημοσιότητα το Υπουργείο Παιδείας τα στοιχεία για τους μεταπτυχιακούς τίτλους Ειδικής Αγωγής και να μην υπεκφεύγει μιλώντας για προσωπικά δεδομένα. Δηλαδή ο βαθμός και η ημερομηνία κτήσης του βασικού πτυχίου μας δεν είναι προσωπικό δεδομένο και γράφεται στους πίνακες αναπληρωτών, αλλά ο βαθμός και η ημερομηνία κτήσης του μεταπτυχιακού είναι;
- Να παρέμβουν οι αιρετοί του κλάδου για να δοθούν στη δημοσιότητα όλοι οι τίτλοι των μεταπτυχιακών σπουδών έτσι ώστε να γνωρίζουμε αν είναι συναφείς με το αντικείμενο της Ειδικής Αγωγής. Να ανακοινωθεί το Πανεπιστημιακό Τμήμα από το οποίο προέρχονται και το πότε αναγνωρίστηκαν από τον ΔΟΑΤΑΠ αν είναι πτυχία του εξωτερικού.
- Εξακολουθούμε να ζητάμε «καθαρούς» πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής με βάση τον κλάδο και την προϋπηρεσία.
ΟΧΙ στους διπλοεγγεγραμμένους αναπληρωτές (και στην ειδική, και στη γενική αγωγή).
ΟΧΙ στην πριμοδότηση των σεμιναρίων, μεταπτυχιακών, διδακτορικών εις βάρος της προϋπηρεσίας.
ΝΑΙ στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας για όλους τους εκπαιδευτικούς στον κλάδο τους και μόνο.
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗ
πηγή: www.satea.gr
Προκειται για καταφορη αδικια για ολους εκεινους οι οποιοι εχουν πασχισει για την εκπονηση του μεταπτυχιακου τους υπό εννομες συνθηκες καθώς και ολους οσους κουβαλανε στην πλατη τους μηνες προυπηρεσιας και ανεκτιμητης εμπειριας για τον ιδιαίτερο αυτο χώρο. Όλα οπως φαίνεται ειναι υποκινουμενα. Παρ'ολα αυτα πρεπει να συνεχισουμε να απαιτουμε διαφανεια και εξονυχιστικο ελεγχο απο τον Δοαταπ (έλεγχος βαθμου κατακτησης της ξενης γλωσσας, ελεγχος ετησιας παραμονης στην χωρα εκπονησης του μεταπτυχιακου)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικα αυτο που γινεται με τα μαιμου μεταπτυχιακα ειδικης αγωγης ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! "Εβγαλε η μυγα κωλο κι εχεσε τον κοσμο ολο"! Αυτο εγινε.. μπηκε η Βουλγαρια στην ευρωπαικη ενωση και τα αλανια πηραν χαμπαρι τι εχει αναγκη ο βλακας Ελληνας και τραβανε τα ομορφα Ευρω μας χωρις φυσικα να προσφερουν τιποτα.. και υπαρχουν λεει γραφεια που τα κανουν ολα. Και ακουγονται και ονοματα καποιων που ουτε η μανα τους τους ξερει που κανουν ολο το κουμαντο για να παρουν οι 'επιστημονες' μας μεταπτυχιακα στην ειδικη. Και να μπουνε πρωτοι στους πινακες.Προυπηρεσια 0. Γνωσεις -0. Αλλα διαθετουν το βασικοτερο προσον!! Τα φραγκα ρεεεε!!! ΚΙ αυτοι θα μπουν αυριο πρωτοι στην ειδικη αγωγη! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε παιδιά, αφού το μοναδικό κριτήριο είναι τα λεφτά για να πάρεις αυτό το μεταπτυχιακό(Ειδικής Αγωγής στη Βουλγαρία) γιατί δεν ανοίγουν ένα κιόσκι στην Ομόνοια να πάει όποιος θέλει και να το αγοράζει και να μην πάνε τα λεφτά στους Βούλγαρους και στα διάφορα γραφεία παροχής Υπηρεσιών??? Κρίση έχουμε! Ξυπνήστε!!! Και μην πει κανένας πως αυτοί που πάνε εκεί(Όσοι πάνε, αν πάνε και όποτε πάνε)μαθαίνουν κάτι... Υπουργείο!!!! ΔΟΑΤΑΠ!!!! ΞΥΠΝΆΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!! ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΘΑ ΦΑΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΞΥΛΟ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουλαχιστον οποιος εχει μαστερ εχει κανει και 5 εργασιες και εχει διαβασει και μπολικα αρθρα πανω στην ειδικη αγωγη!Πολυ περισσοτερα δηλαδη απο οποιον ετυχε να ειναι απο τους πρωτους που εκανε τα σεμιναρια της ντροπης, κατσικωθηκε σε εναν πινακα, θεωρει υποχρεωση του κρατους να τον διορισει και τωρα ξεβολευεται επειδη καποιοι με περισσοτερα προσοντα τον προσπερνανε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚριμα που οσοι ασχολουνται με την ειδικη αγωγη συμπεριφερονται με αυτο τον τροπο και απευθυνονται υποτιμητικα προς τους κατοχους μεταπτυχιακων τιτλων..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλωστε παντα αναμεσα στα ξερα θα καιγονται κ τα χλωρα..
Δεν μπορουν ομως να βραζουν ολοι στο ιδιο καζανι (μεταπτυχιακοι και μη). Η απαξιωση που δειχνουν ορισμενοι με προυπηρεσια στους μεταπτυχιακους αποδεικνυει και την ''παιδεια'' τους που μαλλον ειναι ανυπαρκτη και θελουν να αποκαλουνται και δασκαλοι..
Ισες ευκαιριες σε ολους!!Ενα χαρτι(μεταπτυχιακο, διδακτορικο, σεμιναριο)δεν κανει καποιον επιστημονα αλλα ουτε κ η εμπειρια κανει καποιον δασκαλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θεμα ειναι να υπαρχει συνεργασια και αλληλοβοηθεια μεταξυ μας συναδελφοι γιατι ο σκοπος ειναι κοινος: η αναβαθμιση της ειδικης αγωγης.
Δυστυχως το συστημα μας καθιστα ερμαια των συνθηκων και αλληλοφαγωνομαστε για μια θεση στο δημοσιο...
Είναι πραγματικά απαράδεκτο που ζητάτε τα προσόντα των συναδέλφων να είναι κατώτερα από την εμπειρία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπουθενά στον κόσμο δεν προηγείται ένας κηφήνας με 15 χρόνια προυπηρεσία έναντι κάποιου νέου με διδακτορικό. η εκπαιδευτική σας πενία δεν μπορεί να είναι το άλλοθι της συνολικής υποτίμησης του κλάδου αλλά και της επιστήμης μας. ευτυχώς η ευρώπη σας κατατάσσει τελευταίους και ευτυχώς πλέον γίνονται βήματα και στην χώρα μας ώστε τα προσόντα (που δεν έχετε ιδέα πως αποκτούνται) να είναι το βασικό εργαλείο προαγωγών και προσλήψεων! δυστυχώς λειτουργείτε συντεχνιακά και δυστυχώς η λογική σας χρεοκόπησε την Ελλάδα
ΠΜ.