Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Οι επόμενες προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή

Σύμφωνα με τον αιρετό ΚΥΣΠΕ Δημήτρη Μπράτη, οι επόμενες προσλήψεις θα ειναι οι εξής:

Αύριο ανακοινώνονται οι υπόλοιπες προσλήψεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή. Την επόμενη εβδομάδα θα γίνουν οι προσλήψεις ΕΣΠΑ (παράλληλη στήριξη).

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Προσλήψεις αναπληρωτών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Προσλήψεις αναπληρωτών κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων , Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει την πρόσληψη τετρακοσίων(400)αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε δομές της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2012-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Πέμπτη 27-9-2012 έως και τη Δευτέρα 01-10-2012.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Κυρωμένοι πίνακες ΠΕ01, ΠΕ03, ΠΕ10, ΠΕ12, ΠΕ13, ΠΕ14, ΠΕ15, ΠΕ17, ΠΕ18 (εκτός ΠΕ18.01), ΠΕ32, ΠΕ34, ΤΕ01, ΔΕ01

Κυρώθηκαν οι πίνακες δευτεροβάθμιας ειδικής αγωγής. 

http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_smea_anap_12_B/index.html

Με mozilla μπορεί να μην τους δείχνει, λειτουργεί με google chrome

http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_smea_anap_12_B/ENIAIOS_SMEA_ANAP_12_normal_B/index.html

Επιστροφή στο σχολείο: Τι μπορούν να κάνουν οι δάσκαλοι ειδικής αγωγής!

.
Η σχολική χρονιά για την Ειδική Αγωγή ξεκινά σιγά σιγά και εδώ θα βρείτε μία λίστα με αυτά που μπορείτε να κάνετε για να οργανώσετε καλύτερα το πρόγραμμά σας.

  1. Οργανώστε τα διάφορα έγγραφα-χαρτιά. Ως δάσκαλοι ειδικής αγωγής πρέπει να σημειώνετε κατά τη διάρκεια όλου του έτους απαραίτητα στοιχεία για τους μαθητές σας (αξιολογήσεις, εργασίες, παρατηρήσεις, κ.λπ). Προσπαθήστε να έχετε δύο φακέλους για κάθε παιδί. Έναν φάκελο για τις προσωπικές εργασίες του παιδιού κι έναν φάκελο με τις αξιολογήσεις, τις σημειώσεις από τις άλλες ειδικότητες (λογοθεραπεία, ψυχολόγο, εργοθεραπεία κ.λπ) 
  2.  Αρχείο καταγραφής επικοινωνίας. Δημιουργήστε ένα "ημερολόγιο - επικοινωνία" για τον εαυτό σας σε ένα σημειωματάριο. Εκεί μπορείτε να σημειώνετε τις ημερομηνίες, ώρες και τη φύση των επικοινωνιών που έχετε. (συναντήσεις με γονείς, ειδικότητες, κ.λπ)
  3.  Επανεξέταση Εξατομικευμένων Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων των μαθητών σας. Η ΕΕΠ είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του εκπαιδευτικού προγράμματος κάθε παιδιού, γι 'αυτό είναι σημαντικό να έχετε μια σαφή εικόνα  του κάθε ΕΕΠ (εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα) των μαθητών σας. Σημειώστε εάν υπάρχουν προσεχείς επαναξιολογήσεις, ή άλλες βασικές ημερομηνίες. Το πιο σημαντικό είναι να πάρετε μια ιδέα για το επίπεδο που βρίσκονται οι μαθητές σας  και για ό, τι χρειάζονται. Αξιολογήστε πάλι τους μαθητές σας και προσαρμόστε το Ε.Ε.Π ανάλογα με τα αποτελέσματα. 
  4.  Καθιερώστε ένα καθημερινό πρόγραμμα για εσάς και τους μαθητές σας. Είναι σημαντικό να καθοριστεί ένα καθημερινό πρόγραμμα. Ελέγξτε το πρόγραμμα των Εξατομικευμένων Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και κάντε τις απαραίτητες τροποποιήσεις, συνεργαζόμενοι πάντα με το διευθυντή και το εκπαιδευτικό προσωπικό. (π.χ προσθέστε ή αφαιρέστε ώρες λογοθεραπείας) Αλλάξτε το ημερήσιο πρόγραμμα ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε παιδιού. Και να έχετε κατά νου ότι αυτό το πρόγραμμα είναι πολύ πιθανό να χρειάζεται αλλαγή κατά τη διάρκεια του έτους!
  5.  Καλέστε τις οικογένειες των μαθητών σας. Τηλεφωνείστε στους γονείς των μαθητών σας όσο πιο σύντομα μπορείτε. Μην ξεχνάτε ότι πρέπει να συνεργάζεστε και να επικοινωνείτε. Μια καλή αρχή σημαίνει πολλά. Ενημερώστε τους πότε μπορεί να γίνει συνάντηση μεταξύ σας και όποια άλλη διευκρίνηση χρειάζεται, συζητήστε τη. 
  6.  Επικοινωνία με σχετικούς φορείς. Είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τους σχετικούς φορείς παροχής υπηρεσιών - εργοθεραπευτές, φυσιοθεραπευτές, λογοθεραπευτές για να οριστεί ένα χρονοδιάγραμμα παρακολουθήσεων. Μπορείτε να ενημερωθείτε για επικείμενες συναντήσεις ή αλλαγές. 
  7.  Ενημερώστε τους όλους. Όλοι οι εμπλεκόμενοι, όπως βοηθοί και ειδικοί, οι οποίοι θα εργάζονται με τους μαθητές σας θα πρέπει να γνωρίζουν τις ανάγκες τους και τα Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματά τους. Φροντίστε να ενημερώσετε τους συναδέλφους σας για τα προγράμματα των μαθητών και τις τυχόν αλλαγές τους κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.
  8. Σχεδιάστε τις αξιολογήσεις σας. Από τη στιγμή που αρχίζει το σχολείο, οι δάσκαλοι πρέπει να οργανώσουν και να φτιάξουν τις αξιολογήσεις των μαθητών. Κάντε μία λίστα με τα ονόματα των μαθητών, τις αξιολογήσεις στους τομείς που χρειάζονται, αφήστε χώρο για τα αποτελέσματα. Αυτό θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε την πορεία των επιδόσεων. 
  9.  Ξεκινήστε και μείνετε θετικοί. Ως ειδικοί παιδαγωγοί, θα έχετε πολλές ευθύνες φέτος, και αυτό κατά περιόδους θα είναι πολύ φανερό. Εάν ο στόχος σας είναι οι ανάγκες των μαθητών σας και η επιτυχία τους, τότε θα είστε  "ενεργοποιημένοι" συνέχεια και θα βρείτε τρόπους για να πετύχετε ό,τι θέλετε. Να είστε θετικοί, ευέλικτοι, και οργανώμένοι από την αρχή..αυτό θα βοηθήσει εσάς και τους μαθητές σας ώστε να έχετε μια επιτυχημένη χρονιά!
 Καλή Σχολική Χρονιά!

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

705 Δάσκαλοι και 185 Νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής

21-09-12 Προσλήψεις αναπληρωτών Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Δελτίο Τύπου


Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων , Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει την πρόσληψη επτακοσίων πέντε (705) Δασκάλων ΕΑΕ και  εκατόν ογδόντα πέντε (185)  Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε δομές της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2012-2013.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από τη Δευτέρα 24-9-2012 έως και την Τετάρτη 26-9-2012.
Ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για το δελτίο τύπου πατήστε εδώ
Για τους πίνακες ονομάτων πατήστε εδώ