Η εταιρεία συμβούλων
εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί την υλοποίηση της επιστημονικής
ημερίδας:
Διευκόλυνση της Ένταξης Μαθητών με
Σύνδρομο Asperger
που θα υλοποιηθεί
2 Νοεμβρίου
2013 – Θεσσαλονίκη
30 Νοεμβρίου
2013 - Πάτρα
Εισαγωγή
Το σύνδρομο Asperger
είναι η πιο ήπια μορφή του φάσματος του
αυτισμού και αναφέρθηκε για πρώτη φορά
το 1944 από τον αυστριακό γιατρό Hans Asperger.
Στο γνωστικό επίπεδο
οι μαθητές με σύνδρομο Asperger έχουν συχνά υψηλές ακαδημαϊκές επιδόσεις ενώ
χαρακτηρίζονται από ένα ιδιαίτερο τρόπο επεξεργασίας της πληροφορίας όπως
εμμονή στην λεπτομέρεια (Baron-Cohen,
Ashwin, Ashwin, Tavassoli, & Chakrabarti, 2009' Frith, 1989’ Plaisted,
O'Riordan & Baron-Cohen, 1998a) στα σχήματα, ημερολόγια, πίνακες αριθμών,
λίστες αυτοκινήτων. Επίσης έχουν διαφορετική αντίληψη για το τι είναι εμφανές
και σημαντικό σε μια κατάσταση (Frith, 1989) ελκύονται από απλά (διακόπτες
ρεύματος, βρύσες) ή σύνθετα συστήματα (δελτία καιρού) και αρέσκονται στη συλλογή αντικειμένων (π.χ. χάρτες,
καπάκια) ή πληροφοριών (π.χ. είδη εντόμων, μουσικής, υφασμάτων). Όμως ο τρόπος
σκέψης τους είναι ανελαστικός και έτσι δεν προσαρμόζονται εύκολα στην αλλαγή
(π.χ. προγράμματος, περιβάλλοντος) ή την αποτυχία οδηγούμενοι στην εκδήλωση κρίσεων άγχους, στην απομόνωση
και στην εμμονή με προβλέψιμες καταστάσεις και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες
ως μέσο άμυνας.