Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Αγγελία για μαθήματα και παράλληλη στήριξη

Ειδική Παιδαγωγός με μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία αναλαμβάνει εξειδικευμένα μαθήματα αποκατάστασης σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα Ελληνικά και Αγγλικά  (ΔΕΠΥ, δυσλεξία, κ.τ.λ.).Επίσης, αναλαμβάνει και την παράλληλη στήριξη του παιδιού στο σχολικό του περιβάλλον.
Περιοχές: Λιβαδειά, Αράχωβα, Αντίκυρα, Δίστομο, κ.α

Τηλ. 6947758752

Αγγελία για μαθήματα

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΕΘΝΙΚΟΥ&ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΠΟΛΥΕΤΗ ΠΕΙΡΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ&ΟΜΑΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΙΤΕΣ.ΤΗΛ.210-68.44.188/697.76.10.303

Αγγελία για παράλληλη στήριξη

Ψυχολόγος με 4ετή εμπειρία σε ειδικό κέντρο για παιδια με ΔΑΔ αναλαμβάνω την παράλληλη
στήριξη σε σχολείο ή και την απαγευματινή απασχόληση κατ' οίκον, περιοχή Χαλκίδας, τιμές πολύ προσιτές,
τηλ επικοινωνίας 6976 083043

Προσλήψεις ειδικής αγωγής 2014-2015

Το Σάββατο αναρτήθηκαν οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής για το σχολικό έτος 2014-2015 . Στους πίνακες παρατηρήσαμε ότι δεν υπάρχουν οι ειδικότητες ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50

Σύμφωνα με τον υπουργό παιδείας οι προσλήψεις θα γίνουν την Τετάρτη 10 Σεπτέμβρη και ο αριθμίς των πιστώσεων θα ανέρχεται στις 2.000 για πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια.

Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Υπο την αιγίδα της Ε.Ο.Δ.Α.Φ
Εθνική Ομοσπονδία για τα Δικαιώματα του Αυτιστικού Φάσματος
pedikeomata@gmail.com renakallergi@gmail.com τηλ. 6934994777 / 6973482667

Τόπος διεξαγωγής : Κεντρικό ξενοδοχείο κοντά σε μετρό / Θα ανακοινωθεί σύντομα

Text Box:       Ο Tony Attwood είναι  Κλινικός ψυχολόγος που ειδικεύεται στις διαταραχές του  αυτιστικού φάσματος από το 1975. Εργάζεται ιδιωτικά, είναι επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Griffith, Queensland και σύμβουλος στην κλινική Minds and Hearts στο Brisbane. Το βιβλίο του «Σύνδρομο Asperger - Ένας οδηγός για γονείς και επαγγελματίες» έχει πουλήσει πάνω από 350.000 αντίτυπα και έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από 25 γλώσσες. Εργάστηκε με περισσότερα από 8.000 άτομα όλων των ηλικιών με σύνδρομο Asperger ή διαταραχή του αυτιστικού φάσματος.

     Ο Tony Attwood παρουσιάζει εργαστήρια και εκπαιδευτικά σεμινάρια για επαγγελματίες, γονείς και άτομα με σύνδρομο Asperger σε όλο τον κόσμο. Είναι πολυγραφότατος συγγραφέας επιστημονικών άρθρων και βιβλίων για το θέµα αυτό. Το βιβλίο του ‘Σύνδρομο Asperger’, Ένας Πλήρης Οδηγός’, δημοσιεύθηκε τον Οκτώβριο του 2006 και πολλά μεταγενέστερα βιβλία του έχουν εκδοθεί από τους εκδοτικούς οίκους Jessica Kingsley Publishers, Future Horizons Inc και Guilford Press. Στην Ελλάδα το βιβλίο αυτό εκδόθηκε από τις εκδόσεις Πεδίο.

Στα πλαίσια της Διημερίδας Ο Tony Attwood θα αναλύσει τα ακόλουθα θέματα που ενδιαφέρουν γονείς, επαγγελματίες υγείας & εκπαίδευσης και τα άτομα με ΔΑΦ:

  1. Τις διαταραχές της διάθεσης στις ΔΑΦ και στρατηγικές γνωσιακής-συμπεριφορικής θεραπείας για τη διαχείριση των συναισθημάτων, του άγχους, της κατάθλιψης και του θυμού, τη συναισθηματική εκπαίδευση και την έννοια της εργαλειοθήκης των συναισθημάτων.
  2. Τα νέα προγράμματα για την εξερεύνηση της κατάθλιψης ΔΦΑ και την εκδήλωση θετικών συναισθημάτων για εφήβους 13-17 ετών με σύνδρομο Asperger ή ΔΦΑ.
  3. Θέματα για την εφηβεία και τα άτομα με ΔΑ, όπως φιλικές σχέσεις, ανάπτυξη της σεξουαλικότητας, ακαδημαϊκές προσδοκίες, αυτοεκτίμηση και προετοιμασία για την εργασία.
  4. Τη διαχείριση προκλητικών συμπεριφορών σε παιδιά και εφήβους με κλασικό αυτισμό με  εξηγήσεις και στρατηγικές για τις επαναληπτικές συμπεριφορές, τη διαχείριση συναισθημάτων, την ανάπτυξη αποτελεσματικών συστημάτων επικοινωνίας για την έκφραση συναισθημάτων και στην εφαρμογή της Γνωστικής Συμπεριφορικής Θεραπείας σε παιδιά με σοβαρό αυτισμό.
  5. Και στρατηγικές για τη μείωση των θυμάτων εκφοβισμού και παρενόχλησης, αφού το παιδί ή ο έφηβος με αυτισμό είναι εύκολος στόχος για εκφοβισμό και παρενόχληση.
  6. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

08.30 - 09.15

Εγγραφές

09.15 - 09.30
Έναρξη – Χαιρετισμός
Εισαγωγή – Παρουσίαση Prof. Tony Attwood από την Παιδοψυχίατρο Βάγια Παπαγεωργίου

09.30 -11.00

Η Διαχείριση των Συναισθημάτων I
11.00 – 11.30

Διάλειμμα - καφές

11.30 – 13.00
Η Διαχείριση των Συναισθημάτων II
Αναφορά στα νέα προγράμματα ‘Εξερεύνηση της Κατάθλιψης’
και ‘Εκπαίδευση στην Εκδήλωση Θετικών Συναισθημάτων’
13.00 - 14.00

Διάλειμμα - ελαφρύ γεύμα

14.00 - 15.30
Η Εφηβεία & τα Άτομα με Αυτισμό Ι

15.30 - 16.00

Διάλειμμα – καφές
16.00 - 17.30

Η Εφηβεία & τα Άτομα με Αυτισμό ΙΙ

17.30 - 18.00
Συζήτηση



Κυριακή 25 Μαΐου 2014

    09.15 - 09.30    Εισαγωγή  - Βάγια Παπαγεωργίου

09.30 - 11.00
Διαχείριση Προκλητικών Συμπεριφορών στον Αυτισμό Ι

11.00 - 11.30

Διάλειμμα – καφές

11.30 - 13.00

Διαχείριση Προκλητικών Συμπεριφορών στον Αυτισμό ΙΙ

13.00 - 14.00

Διάλειμμα – ελαφρύ γεύμα

14.00 - 15.30

Στρατηγικές για τη Μείωση του Εκφοβισμού και της Παρενόχλησης Ι
15.30 - 16.00

Διάλειμμα – καφές

16.00 - 17.30
Στρατηγικές για τη Μείωση του Εκφοβισμού και της Παρενόχλησης ΙΙ
17.30 - 18.00

Συζήτηση – Ερωτήσεις
Απολογισμός και Κλείσιμο Σεμιναρίου


                               Παραλαβή Βεβαιώσεων Παρακολούθησης & Αποδείξεων




ΕΝΤΥΠΟ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
1. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ  (Παρακαλούμε να συμπληρώσετε με κεφαλαία γράμματα)
ΕΠΩΝΥΜΟ: ………………………………………… ΟΝΟΜΑ: …...……………………….............
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ……………………………………………………………………………………………
Τ. Κ.: …………………   Δ/ΣΗ-ΠΟΛΗ:…….……...............................................…………………..
ΤΗΛ:………………………………………FAX:…………………………EMAIL:……………………
2. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
Σάββατο 24 Μαΐου & Κυριακή 25 Μαΐου 2014 - ΑΘΗΝΑ
Παρακαλούμε επιλέξτε :

Εγγραφές – Παράταση
Έως 18/4/2014
Έως 20/5/2014
150,00 €

200,00 €



To Δικαίωμα Συμμετοχής με την εγγραφή & τραπεζική εξόφληση περιλαμβάνει:
Παρακολούθηση του  Σεμιναρίου,  Ταυτόχρονη  Διερμηνεία,   Καφέ- ελαφρύ  γεύμα  στα  διαλείμματα,  Βεβαίωση Συμμετοχής.

Διαδικασία Εγγραφής
 Συμπλήρωση  του  εντύπου  εγγραφής  και  κατάθεση  του  ποσού  που  αντιστοιχεί  στον  ακόλουθο  λογαριασμό με την ένδειξη «ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ TONY ATTWOOD MAIO 2014» :
ΕΤΕ :  099/296.051-61  / ΙΒΑΝ = GR 720.110.099.000.000.99.296.051.61
Δικαιούχος: ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΤΟΜΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ
Οποιεσδήποτε  τραπεζικές  επιβαρύνσεις  βαρύνουν  τους  συμμετέχοντες. 
Προσωπικές  επιταγές  δεν  γίνονται δεκτές. 
Στην κατάθεση αναφέρεται  όνομα  και τηλέφωνο του  καταθέτη.    Το  συμπληρωμένο  Έντυπο Εγγραφής μαζί με αντίγραφο του καταθετηρίου τραπέζης αποστέλλεται στa pedikeomata@gmail.com  &  zaharv@gmail.com

Ακυρώσεις Εγγραφών ΔΕΝ γίνονται δεκτές. Γίνονται δεκτές ΜΟΝΟ αντικαταστάσεις ονομάτων.

3. Πληροφορίες 

Σταυρόπουλος Γιάννης κιν. 6934994777 / Καλλέργη Ρένα κιν. 6973482667 / Αγγελόπουλος Νίκος κιν. 6977282826
Ένωση για τα Δικαιώματα Ατόμων Αυτιστικού Φάσματος – Ε.Δ.Α.Α.Φ.
Εθνική Ομοσπονδία για τα Δικαιώματα Ατόμων Αυτιστικού Φάσματος – Ε.Ο.Δ.Α.Φ.

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Nομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση χωρίς τους φορείς της; www.satea.gr

Αναδημοσιεύουμε ανακοίνωση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ που πολύ ορθά θίγει το γεγονός ότι ο νέος νόμος της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) διαμορφώνεται από επιτροπή στην οποία δεν συμμετέχουν ούτε εκπρόσωποι των εργαζομένων της ΕΑΕ (εκπαιδευτικών, ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού) ούτε των γονέων και των φορέων τους (ΕΣΑμΕΑ-ΠΟΣΓΚΑμΕΑ, Ομοσπονδίες Γονεών κτλ.).
Αν δεν κληθούν να συνδιαμορφώσουν το θεσμικό πλαίσιο οι άμεσα εμπλεκόμενοι, οι εργαζόμενοι και οι γονείς, ποιος θα το κάνει;
Παραθέτουμε και τα μέλη της Επιτροπής προς ενημέρωση.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α)
Βερανζέρου 14, 5ος όρ. Τ.Κ.10432, Αθήνα,  tel: 6974487408,
Αθήνα 11 Μάρτη 2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

               Όπως είναι γνωστό το ΥΠΑΙΘ έχει ανακοινώσει την λειτουργία επιτροπής που επεξεργάζεται νομοθετικές παρεμβάσεις στο θεσμικό πλαίσιο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Μάλιστα πρόσφατα έγινε γνωστό ότι το σχέδιο νόμου πρόκειται να κατατεθεί έως τις 15 Μάρτη.
               Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. από την πρώτη στιγμή ζήτησε να συμμετέχει με εκπρόσωπό της ώστε να καταθέσει προτάσεις για την αποδοτικότερη λειτουργία των υπηρεσιών όπου εργάζονται τα μέλη της, προς όφελος των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτκές ανάγκες η/και αναπηρία. Θεωρούμε ότι έχουμε την αναγκαία κατάρτιση αλλά και εμπειρία ώστε να συμβάλουμε  εποικοδομητικά με τις προτάσεις μας . Άλλωστε είμαστε οι άνθρωποι που καθημερινά προσπαθούμε υπό αντίξοες συνθήκες να επιτελέσουμε το έργο της ειδικής διαπαιδαγώγησης.

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Σεμινάρια από το Employ

  1. Επιστημονικό σεμινάριο «Πρώιμη Ανίχνευση και Παρέμβαση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών» που θα υλοποιηθεί στις 22 Φεβρουαρίου 2014 στην Αθήνα.
Ώρα διεξαγωγής 10.30-15.30
Πολιτιστικό κέντρο Κωστής Παλαμάς Ε.Κ.Π.Α,  Ακαδημίας 48 & Σίνα, Αθήνα
Προεγγραφή μέχρι 19/02/14
Τηλ: 2310230545-2117706766
 http://www.e-employ.gr/application.php



 2.Επιστημονική Ημερίδα: «Διάσπαση Προσοχής - Υπερκινητικότητα(ΔΕΠ-Υ): Αίτια, Διάγνωση και Αντιμετώπιση: Τεστ & Μέθοδος Παυλίδη» που θα υλοποιηθεί στις 22 Φεβρουαρίου 2014 στο Ρέθυμνο και στις 23 Φεβρουαρίου στο Ηράκλειο.
Ώρα διεξαγωγής 10.30-16.00
Πολιτιστικό Κέντρο Ξενια, Ν. Ψαρρού 46 Ρέθυμνο και επαγγελματικό Επιμελητήριο Ηρακλείου, Κορωναίου 9, Ηράκλειο
 Τηλ: 2310230545-2117706766
 http://www.e-employ.gr/application.php

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014







Χαρισματικά & Ταλαντούχα Παιδιά:
Εντοπισμός - Ψυχοπαιδαγωγική Υποστήριξη
Επιμορφωτική Ημερίδα
15 Φεβρουαρίου 2014 - Θεσσαλονίκη


Στους συμμετέχοντες χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης

1. Γενική Περιγραφή – Στόχος Επιμόρφωσης
Η ειδική αγωγή έστρεψε εδώ και πολλές δεκαετίες την προσοχή της στις μαθησιακές δυσκολίες και στην εκπαίδευση των ατόμων με μειωμένες νοητικές λειτουργίες. Τι συμβαίνει όμως με τους μαθητές που οι ικανότητές τους βρίσκονται πάνω από το μέσο όρο της ηλικίας τους; Ποιος είναι ο χαρισματικός και ο ταλαντούχος μαθητής, σε ποιο ποσοστό του συνολικού πληθυσμού ανήκει και ποιες είναι οι ιδιαίτερες μαθησιακές και ψυχολογικές του ανάγκες; Η ημερίδα αυτή παρουσιάζει τους ορισμούς, τις σύγχρονες θεωρίες και τα χαρακτηριστικά αυτού του μαθητικού πληθυσμού και εστιάζει ιδιαίτερα τόσο στους τρόπους αξιολόγησης των μαθητών αυτών όσο και στις εξειδικευμένες τεχνικές εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που μπορούν να εφαρμοστούν για κάθε τομέα ικανοτήτων και γνωστικό αντικείμενο. Απευθύνεται σε ειδικούς ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς, φοιτητές αλλά και γονείς.

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο "ΔΕΠΥ και Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολικό Περιβάλλον: Αξιολόγηση και Τεχνικές Διαχείρισης"
 
 
ΣΑΒΒΑΤΟ 15.2.2014, ΩΡΑ 9:00-16:30

στο Αμφιθέατρο του Χωρεμείου Ερευνητικού Εργαστηρίου ΕΚΠΑ, Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία», Γουδή, Αθήνα

Δικαίωμα συμμετοχής: 20 ευρώ
(Δωρεάν για τα μέλη των επιστημονικών εταιρειών που διοργανώνουν το σεμινάριο).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: τηλ. 2107211845, 2132013298, 6944153009,
seminars.adhd@gmail.com  

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: μέσω e-mail στο seminars.adhd@gmail.com

Συνδιοργάνωση: Ελληνική Εταιρεία Μελέτης ΔΕΠΥ, Ελληνική Εταιρεία Ψυχικής Υγεινής και Νευροψυχιατρικής του Παιδιού & Ελληνική Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης Παιδιών και Εφήβων με Προβλήματα Συμπεριφοράς.
Το σεμινάριο γίνεται σε συνεργασία με την Παιδοψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών.

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Ημερίδα


  HMEΡΙΔΑ ΤΩΝ Σ.Υ.Δ "ΜΑΡΙΑ ΚΟΚΚΟΡΗ": Οι Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης (Σ.Υ.Δ) "Mαρία Κόκκορη", στις οποίες φιλοξενούνται 22 κορίτσια με νοητική υστέρηση και σύνδρομο Down, σας προσκαλούν στην ημερίδα που διοργανώνουν με σκοπό την ενημέρωση του κοινού για τον τρόπο λειτουργίας και διαβίωσης στις Σ.Υ.Δ. Πρόκειται για μια ημερίδα διαφορετικά οργανώμενη από ότι έχουμε συνηθίσει έως τώρα,η οποία έχει πολλά να προσφέρει στους συμμετέχοντες. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο συνημμένο αρχείο.
http://www.flipsnack.com/F97578A6AED/fdxny983

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Αγγελία

Eιδική Aγωγή. Εκπαίδευση & Φροντίδα Παιδιών με ειδικές ανάγκες. Αναπτυξιακές διαταραχές, εναλλακτικές μέθοδοι θεραπείας. Ειδικές τιμές για φοιτητές & ανέργους. Ευέλικτα προγράμματα σπουδών .Επαγγελματική αποκατάσταση. ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΕΑΣ ΞΥΝΗ ,Φίλωνος 39 ,Πειραιάς 210 4120 313 , 210 4120 714   www.xinis.edu.gr

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN: Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη & Εκπαιδευτική Παρέμβαση



Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί την υλοποίηση της επιστημονικής ημερίδας:  
ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN:
Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη & Εκπαιδευτική Παρέμβαση
που θα υλοποιηθεί
23 Νοεμβρίου 2013 στα Ιωάννινα
30 Νοεμβρίου 2013 στη Θεσσαλονίκη
14 Δεκεμβρίου 2013 στην Αθήνα


Εισαγωγή

Η επιμόρφωση θα εστιάσει στην κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down, ενώ θα αναλυθεί μελέτη περίπτωσης με εκπαιδευτικές εφαρμογές. Είναι γνωστό ότι τα άτομα με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down παρουσιάζουν κοινωνικές δυσκολίες, κυρίως στην αυθόρμητη εκδήλωση συμπεριφορών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, στη συναισθηματική ανταπόκριση και στην κοινωνική αντίληψη. Από την άλλη, η πρώιμη ανίχνευση των δυσκολιών κοινωνικής αντίληψης παρουσιάζει ιδιαίτερες δυσκολίες, καθώς παρατηρείται έλλειψη σταθμισμένων μέσων στην Ελλάδα. Στη διάλεξη θα παρουσιαστεί η κατασκευή ενός ψηφιακού λογισμικού ανίχνευσης κοινωνικών δεξιοτήτων για παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down. Επιπρόσθετα, θα παρουσιαστούν προτάσεις ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down, με στόχο την προώθηση των δυνατοτήτων τους και τη βελτίωση των δεξιοτήτων που σχετίζονται με τη γνωστική, σχολική και κοινωνικο-συναισθηματική τους λειτουργικότητα.

ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΈΝΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER



Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί την υλοποίηση της επιστημονικής ημερίδας:  
Διευκόλυνση της Ένταξης Μαθητών με
Σύνδρομο Asperger
που θα υλοποιηθεί
2 Νοεμβρίου 2013 – Θεσσαλονίκη
30 Νοεμβρίου 2013 - Πάτρα

Εισαγωγή

Το σύνδρομο Asperger είναι  η πιο ήπια μορφή του φάσματος του αυτισμού και  αναφέρθηκε για πρώτη φορά το 1944 από τον αυστριακό γιατρό Hans Asperger.
Στο γνωστικό επίπεδο οι μαθητές με σύνδρομο Asperger έχουν συχνά υψηλές ακαδημαϊκές επιδόσεις ενώ χαρακτηρίζονται από ένα ιδιαίτερο τρόπο επεξεργασίας της πληροφορίας όπως εμμονή στην λεπτομέρεια  (Baron-Cohen, Ashwin, Ashwin, Tavassoli, & Chakrabarti, 2009' Frith, 1989’ Plaisted, O'Riordan & Baron-Cohen, 1998a) στα σχήματα, ημερολόγια, πίνακες αριθμών, λίστες αυτοκινήτων. Επίσης έχουν διαφορετική αντίληψη για το τι είναι εμφανές και σημαντικό σε μια κατάσταση (Frith, 1989) ελκύονται από απλά (διακόπτες ρεύματος, βρύσες) ή σύνθετα συστήματα (δελτία καιρού) και αρέσκονται  στη συλλογή αντικειμένων (π.χ. χάρτες, καπάκια) ή πληροφοριών (π.χ. είδη εντόμων, μουσικής, υφασμάτων). Όμως ο τρόπος σκέψης τους είναι ανελαστικός και έτσι δεν προσαρμόζονται εύκολα στην αλλαγή (π.χ. προγράμματος, περιβάλλοντος) ή την αποτυχία οδηγούμενοι  στην εκδήλωση κρίσεων άγχους, στην απομόνωση και στην εμμονή με προβλέψιμες καταστάσεις και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες ως μέσο άμυνας.