Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010
5ο Συνέδριο Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης
Τόπος: Αμφιθέατρο Μαράσλειου Διδασκαλείου Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Αθηνών
Είσοδος δωρεάν για φοιτητές, εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας-δευτεροβάθμιας, διευθυντές, σχολικούς συμβούλους.
Περισσότερες πληροφορίες: http://www.doe.gr/1nea/sem101009.pdf
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής
Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με διεθνή συμμετοχή. Το συνέδριο διοργανώνεται από την
Ελληνική Ειδική Παιδαγωγική σε συνεργασία με τον τομέα Παιδαγωγικής του Φ.Π.Ψ
τμήματος του
Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: www.eepe.gr
Η απλή παρακολούθηση είναι δωρεάν.
Για τους εισηγητές 50€
Για τους συνέδρους 40€
Για τους φοιτητές 20€
Για ομαδικές εγγραφές άνω των 20 ατόμων 20€
Για εγγραφή στο συνέδριο : http://www.eepe.gr/index.php/synedrioeggr
Σεμινάρια στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα
και
στις 27 Φεβρουαρίου 2010 στην Αθήνα επιστημονική ημερίδα με θέμα: " Μαθητές με ειδικές ανάγκες: Τρόποι συνεργασίας σχολείου& οικογένειας"
Περισσότερες πληροφορίες: http://www.e-employ.gr/
Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010
Προσλήψεις 28 αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΣΜΕΑΕ
19 εκπαιδευτικοί (1 νηπιαγωγό, 18 δάσκαλοι) πρωτοβάθμιας και 9 δευτεροβάθμιας.
Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010
Τι σχεδιάζει το Υπουργείο Παιδείας για την ειδική αγωγή;
Δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για το τι θα γίνει την επόμενη σχολική χρονιά για όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Για ακόμη μία φορά ακούγονται σενάρια για την κατάργηση των σεμιναρίων, για την ένταξη των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στον επόμενο διαγωνισμό του ασεπ χωρίς να υπολογίζεται το άγχος, η αβεβαιότητα που αντιμετωπίζουν εδώ και σχεδόν μία δεκαετία...
Καμία πρόβλεψη για άμεσους μόνιμους διορισμούς, καμία πρόβλεψη για καλύτερες συνθήκες εκπαίδευσης των παιδιών με ειδικές ανάγκες, καμία πρόβλεψη για επιμόρφωση...
Πότε θα υπάρξει ένα σχέδιο που να φέρει σε πρώτη γραμμή την ειδική αγωγή και όχι σε δεύτερη μοίρα; Πότε θα ενδιαφερθεί κάποιος και για τους μαθητές αυτούς;;
Θέλουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας...ΤΩΡΑ
Θέλουμε μόνιμους δασκάλους
Θέλουμε αγάπη και ενδιαφέρον
Θέλουμε να μας ακούσουν
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010
Πώς θα εξετάζονται οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (πηγή: esos.gr)
Διαβάστε παρακάτω:
Υστερα από εισήγηση του Τμήματος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου υπέγραψε απόφαση σύμφωνα με την οποία οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199 τ.Α΄) εξετάζονται προφορικά ή γραπτά, κατά περίπτωση, ανάλογα με τις δυνατότητές τους.
Ειδικότερα:
α) Εξετάζονται προφορικά κατόπιν αίτησής τους οι μαθητές που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή:
ι) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον ν. 958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%,
ιι) έχουν κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% μόνιμη ή προσωρινή, που συνδέεται με τα άνω άκρα,
ιιι) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων,
ιν) πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή,
ν) παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία. Όταν ο μαθητής της περίπτωσης αυτής επιθυμεί να απαντήσει και γραπτά σε κάποια ερωτήματα, αυτά αξιολογούνται κατά τη βαθμολόγηση.
Η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειό τους συνοδευόμενη από τη γνωμάτευση σύμφωνα με το ισχύον κάθε φορά σύστημα πιστοποίησης αναπηρίας της οικείας υγειονομικής επιτροπής για τις περιπτώσεις ι έως ιν, από την οποία να προκύπτει ότι η επίδοσή τους στα μαθήματα δεν είναι δυνατόν να ελεγχθεί με γραπτές εξετάσεις. Για την περίπτωση ν απαιτείται γνωμάτευση από τα οικεία
Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ), που λειτουργούν στις έδρες των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και των Νομαρχιακών Διαμερισμάτων της παραγράφου 2 του άρθρου 12 του ν. 3699/2008 ή από τα πιστοποιημένα από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (ΙΠΔ), στην οποία θα
αναγράφεται η ειδική μαθησιακή δυσκολία του μαθητή, καθώς και ο χρόνος επαναξιολόγησής του.
β) Οι μαθητές με φάσμα αυτισμού εξετάζονται:
ι) γραπτά ή ιι) προφορικά. Για τις περιπτώσεις αυτές απαιτείται γνωμάτευση από τα οικεία ΚΕΔΔΥ, που λειτουργούν στις έδρες των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και των Νομαρχιακών Διαμερισμάτων της παραγράφου 2 του άρθρου 12 του ν. 3699/2008 ή τα πιστοποιημένα από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (ΙΠΔ) στην οποία θα αναγράφεται η ειδική μαθησιακή δυσκολία του μαθητή, ο προφορικός ή ο γραπτός τρόπος εξέτασης, καθώς και ο χρόνος επαναξιολόγησής του. Η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειό τους συνοδευόμενη από τη γνωμάτευση των αναφερομένων Κέντρων.
γ) Εξετάζονται γραπτά οι μαθητές που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και πάνω και όσοι παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) καθώς και προβλήματα επιληψίας, τα οποία πιστοποιούνται από την οικεία υγειονομική Επιτροπή ύστερα από αίτηση του ενδιαφερομένου. Η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειό τους συνοδευόμενη από τη γνωμάτευση σύμφωνα με το ισχύον κάθε φορά σύστημα πιστοποίησης αναπηρίας.
δ) Ειδικά για τους μαθητές που είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον ν. 958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφός, βαρήκοος), γνωματεύσεις χορηγούνται και από τις Ιατροπαιδαγωγικές Υπηρεσίες του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ) και του Εθνικού Κέντρου Κωφών εφόσον πιστοποιηθούν
από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Πολιτικής ως Ιατροπαιδαγωγικές Υπηρεσίες.
Όλο το άρθρο μπορείτε να το βρείτε πατώντας στο link:http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=6508:2010-01-10-10-04-30&catid=239:2009-12-01-15-36-00&Itemid=800
(πηγή: www.esos.gr)
Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010
Προσλήψεις δασκάλων και νηπιαγωγών σε ΣΜΕΑΕ
Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να παρουσιαστούν από τις 8-12 Ιανουαρίου.
http://www.ypepth.gr/el_ec_category1757.htm
Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009
Καλά Χριστούγεννα
Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009
Γ Φάση αναπληρωτών ειδικής αγωγής πότε;
Κατάργηση σεμιναρίων 400 ωρών
Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009
Απεργία Π.Ε 71 και Π.Ε 61
ύστερα από 7 χρόνια εργασιακής ανασφάλειας και ομηρίας...
Οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής θα διαμαρτυρηθούν αύριο το πρωί έξω από το Υπουργείο Παιδείας.
Καλούνται να συμμετάσχουν στην απεργία όλοι οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής στη μαζική κινητοποίηση που ανήγγειλαν.
Αναμένεται από το Υπουργείο κάλεσμα για το θέμα των αναπληρωτών ειδικής αγωγής, όπως ανάφερε η Υπουργός Παιδείας.
Επίσης, αναμένονται τα αποτελέσματα της συζήτησης για την ειδική αγωγή από την ολομέλεια των προέδρων.
Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009
Πόρισμα Συνήγορου του Πολίτη για την εφαρμογή παράλληλης στήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Πατήστε στο link για να μεταφερθείτε στο πόρισμα:
http://www.autismgreece.gr/images/stories/porisma.pdf
(πηγή www.autismgreece.gr)
Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Με αφορμή τη σημερινή συνάντηση (19.11.09) του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας
Τι αναφέρει η υπουργός παιδείας για το θέμα των αδιόριστων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής..
Από τον επόμενο ΑΣΕΠ οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής χωρίς να ισχύει το σύστημα 60-40%. Συνεπώς, άτομα με 30, 40 , 50 μήνες προυπηρεσίας δε διορίζονται αυτόματα σύμφωνα με τα λεγόμενα.
Στις 27 νοέμβρη θα αποφασίσει η ΔΟΕ στην ολομέλεια προέδρων για τις αποφάσεις που θα πάρει.