Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Σεμινάρια από το Employ

  1. Επιστημονικό σεμινάριο «Πρώιμη Ανίχνευση και Παρέμβαση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών» που θα υλοποιηθεί στις 22 Φεβρουαρίου 2014 στην Αθήνα.
Ώρα διεξαγωγής 10.30-15.30
Πολιτιστικό κέντρο Κωστής Παλαμάς Ε.Κ.Π.Α,  Ακαδημίας 48 & Σίνα, Αθήνα
Προεγγραφή μέχρι 19/02/14
Τηλ: 2310230545-2117706766
 http://www.e-employ.gr/application.php



 2.Επιστημονική Ημερίδα: «Διάσπαση Προσοχής - Υπερκινητικότητα(ΔΕΠ-Υ): Αίτια, Διάγνωση και Αντιμετώπιση: Τεστ & Μέθοδος Παυλίδη» που θα υλοποιηθεί στις 22 Φεβρουαρίου 2014 στο Ρέθυμνο και στις 23 Φεβρουαρίου στο Ηράκλειο.
Ώρα διεξαγωγής 10.30-16.00
Πολιτιστικό Κέντρο Ξενια, Ν. Ψαρρού 46 Ρέθυμνο και επαγγελματικό Επιμελητήριο Ηρακλείου, Κορωναίου 9, Ηράκλειο
 Τηλ: 2310230545-2117706766
 http://www.e-employ.gr/application.php

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014







Χαρισματικά & Ταλαντούχα Παιδιά:
Εντοπισμός - Ψυχοπαιδαγωγική Υποστήριξη
Επιμορφωτική Ημερίδα
15 Φεβρουαρίου 2014 - Θεσσαλονίκη


Στους συμμετέχοντες χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης

1. Γενική Περιγραφή – Στόχος Επιμόρφωσης
Η ειδική αγωγή έστρεψε εδώ και πολλές δεκαετίες την προσοχή της στις μαθησιακές δυσκολίες και στην εκπαίδευση των ατόμων με μειωμένες νοητικές λειτουργίες. Τι συμβαίνει όμως με τους μαθητές που οι ικανότητές τους βρίσκονται πάνω από το μέσο όρο της ηλικίας τους; Ποιος είναι ο χαρισματικός και ο ταλαντούχος μαθητής, σε ποιο ποσοστό του συνολικού πληθυσμού ανήκει και ποιες είναι οι ιδιαίτερες μαθησιακές και ψυχολογικές του ανάγκες; Η ημερίδα αυτή παρουσιάζει τους ορισμούς, τις σύγχρονες θεωρίες και τα χαρακτηριστικά αυτού του μαθητικού πληθυσμού και εστιάζει ιδιαίτερα τόσο στους τρόπους αξιολόγησης των μαθητών αυτών όσο και στις εξειδικευμένες τεχνικές εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που μπορούν να εφαρμοστούν για κάθε τομέα ικανοτήτων και γνωστικό αντικείμενο. Απευθύνεται σε ειδικούς ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς, φοιτητές αλλά και γονείς.

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο "ΔΕΠΥ και Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολικό Περιβάλλον: Αξιολόγηση και Τεχνικές Διαχείρισης"
 
 
ΣΑΒΒΑΤΟ 15.2.2014, ΩΡΑ 9:00-16:30

στο Αμφιθέατρο του Χωρεμείου Ερευνητικού Εργαστηρίου ΕΚΠΑ, Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία», Γουδή, Αθήνα

Δικαίωμα συμμετοχής: 20 ευρώ
(Δωρεάν για τα μέλη των επιστημονικών εταιρειών που διοργανώνουν το σεμινάριο).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: τηλ. 2107211845, 2132013298, 6944153009,
seminars.adhd@gmail.com  

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: μέσω e-mail στο seminars.adhd@gmail.com

Συνδιοργάνωση: Ελληνική Εταιρεία Μελέτης ΔΕΠΥ, Ελληνική Εταιρεία Ψυχικής Υγεινής και Νευροψυχιατρικής του Παιδιού & Ελληνική Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης Παιδιών και Εφήβων με Προβλήματα Συμπεριφοράς.
Το σεμινάριο γίνεται σε συνεργασία με την Παιδοψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών.

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Ημερίδα


  HMEΡΙΔΑ ΤΩΝ Σ.Υ.Δ "ΜΑΡΙΑ ΚΟΚΚΟΡΗ": Οι Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης (Σ.Υ.Δ) "Mαρία Κόκκορη", στις οποίες φιλοξενούνται 22 κορίτσια με νοητική υστέρηση και σύνδρομο Down, σας προσκαλούν στην ημερίδα που διοργανώνουν με σκοπό την ενημέρωση του κοινού για τον τρόπο λειτουργίας και διαβίωσης στις Σ.Υ.Δ. Πρόκειται για μια ημερίδα διαφορετικά οργανώμενη από ότι έχουμε συνηθίσει έως τώρα,η οποία έχει πολλά να προσφέρει στους συμμετέχοντες. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο συνημμένο αρχείο.
http://www.flipsnack.com/F97578A6AED/fdxny983

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Αγγελία

Eιδική Aγωγή. Εκπαίδευση & Φροντίδα Παιδιών με ειδικές ανάγκες. Αναπτυξιακές διαταραχές, εναλλακτικές μέθοδοι θεραπείας. Ειδικές τιμές για φοιτητές & ανέργους. Ευέλικτα προγράμματα σπουδών .Επαγγελματική αποκατάσταση. ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΕΑΣ ΞΥΝΗ ,Φίλωνος 39 ,Πειραιάς 210 4120 313 , 210 4120 714   www.xinis.edu.gr

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN: Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη & Εκπαιδευτική Παρέμβαση



Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί την υλοποίηση της επιστημονικής ημερίδας:  
ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN:
Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη & Εκπαιδευτική Παρέμβαση
που θα υλοποιηθεί
23 Νοεμβρίου 2013 στα Ιωάννινα
30 Νοεμβρίου 2013 στη Θεσσαλονίκη
14 Δεκεμβρίου 2013 στην Αθήνα


Εισαγωγή

Η επιμόρφωση θα εστιάσει στην κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down, ενώ θα αναλυθεί μελέτη περίπτωσης με εκπαιδευτικές εφαρμογές. Είναι γνωστό ότι τα άτομα με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down παρουσιάζουν κοινωνικές δυσκολίες, κυρίως στην αυθόρμητη εκδήλωση συμπεριφορών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, στη συναισθηματική ανταπόκριση και στην κοινωνική αντίληψη. Από την άλλη, η πρώιμη ανίχνευση των δυσκολιών κοινωνικής αντίληψης παρουσιάζει ιδιαίτερες δυσκολίες, καθώς παρατηρείται έλλειψη σταθμισμένων μέσων στην Ελλάδα. Στη διάλεξη θα παρουσιαστεί η κατασκευή ενός ψηφιακού λογισμικού ανίχνευσης κοινωνικών δεξιοτήτων για παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down. Επιπρόσθετα, θα παρουσιαστούν προτάσεις ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down, με στόχο την προώθηση των δυνατοτήτων τους και τη βελτίωση των δεξιοτήτων που σχετίζονται με τη γνωστική, σχολική και κοινωνικο-συναισθηματική τους λειτουργικότητα.

ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΈΝΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER



Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί την υλοποίηση της επιστημονικής ημερίδας:  
Διευκόλυνση της Ένταξης Μαθητών με
Σύνδρομο Asperger
που θα υλοποιηθεί
2 Νοεμβρίου 2013 – Θεσσαλονίκη
30 Νοεμβρίου 2013 - Πάτρα

Εισαγωγή

Το σύνδρομο Asperger είναι  η πιο ήπια μορφή του φάσματος του αυτισμού και  αναφέρθηκε για πρώτη φορά το 1944 από τον αυστριακό γιατρό Hans Asperger.
Στο γνωστικό επίπεδο οι μαθητές με σύνδρομο Asperger έχουν συχνά υψηλές ακαδημαϊκές επιδόσεις ενώ χαρακτηρίζονται από ένα ιδιαίτερο τρόπο επεξεργασίας της πληροφορίας όπως εμμονή στην λεπτομέρεια  (Baron-Cohen, Ashwin, Ashwin, Tavassoli, & Chakrabarti, 2009' Frith, 1989’ Plaisted, O'Riordan & Baron-Cohen, 1998a) στα σχήματα, ημερολόγια, πίνακες αριθμών, λίστες αυτοκινήτων. Επίσης έχουν διαφορετική αντίληψη για το τι είναι εμφανές και σημαντικό σε μια κατάσταση (Frith, 1989) ελκύονται από απλά (διακόπτες ρεύματος, βρύσες) ή σύνθετα συστήματα (δελτία καιρού) και αρέσκονται  στη συλλογή αντικειμένων (π.χ. χάρτες, καπάκια) ή πληροφοριών (π.χ. είδη εντόμων, μουσικής, υφασμάτων). Όμως ο τρόπος σκέψης τους είναι ανελαστικός και έτσι δεν προσαρμόζονται εύκολα στην αλλαγή (π.χ. προγράμματος, περιβάλλοντος) ή την αποτυχία οδηγούμενοι  στην εκδήλωση κρίσεων άγχους, στην απομόνωση και στην εμμονή με προβλέψιμες καταστάσεις και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες ως μέσο άμυνας.