Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Θέση της Δ.Ο.Ε για τους απλήρωτους εκπαιδευτικούς

Η Δ.Ο.Ε διαμαρτύρεται για τη μη πληρωμή των ειδικών παιδαγωγών και ανακοίνωσε ότι θα ενημερώσει τον υφυπουργό για το θέμα στη συνάντηση που θα έχουν στις 6 Απριλίου...μήπως να τον ενημερώσουν και για το θέμα διορισμού τους;;;;

Διαβάστε παρακάτω:
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank31_3_9_1124.php

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Εκτός από αδιόριστοι και απλήρωτοι...ειδικοί παιδαγωγοί...

Δεν έχουν το δικαίωμα διορισμού με ΑΣΕΠ ούτε με 30μηνο...δουλεύουν ως αναπληρωτές όλα τα χρόνια...δεν έφτανε αυτό..τώρα και ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ...

Διαβάστε τη σχετική διαμαρτυρία ειδικών παιδαγωγών
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank27_3_9_1111.php

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

Υπερκινητικότητα

Χαρακτηριστικά:
  1. Δεν ανέχεται το παιδί την αποτυχία και την απογοήτευση.
  2. Κλαίει εύκολα και συχνά.
  3. Έχει ανωμαλίες στη συμπεριφορά του.
  4. Κινείται συνεχώς.
  5. Τρέχει και δεν περπατάει.
  6. Πανικοβάλλεται εύκολα.
  7. Χτυπάει το κεφάλι του.
  8. Έχει παρορμητική συμπεριφορά.

Γενικά Χαρακτηριστικά παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες

Γενικά Χαρακτηριστικά:
  1. Δυσκολεύονται στις τοποχρονικές αλληλουχίες.
  2. Δυσκολεύονται στους ορισμούς.
  3. Δυσκολεύονται στις περίπλοκες οδηγίες.
  4. Συγχέουν τα γράμματα.
  5. Έχουν αργούς ρυθμούς μάθησης.
  6. Γράφουν και δεν καταλαβαίνουμε τι γράφουν.
  7. Δε μπορούν να διαβάσουν μόνα τους-μειωμένη κατανόηση.
  8. Μαντεύουν λέξεις από μία συλλαβή.
  9. παραλείπουν ή προσθέτουν γράμματα -συλλαβές ή και λέξεις.
  10. Έχουν κατοπτρική γραφή.
  11. Αντικαθιστούν λέξεις.
  12. Δεν αφήνουν κενά μεταξύ των λέξεων.
  13. Δεν γνωρίζουν τους κανόνες ορθογραφίας.
  14. Δεν έχουν καλό γραφικό χαρακτήρα.
  15. Δε χρησιμοποιούν τόνους-κεφαλαία γράμματα.
  16. Πρόβλημα γενίκευσης κανόνων ορθογραφίας. π.χ ουδέτερα σε -ι

Τα χαρακτηριστικά αυτά τα παρακολουθώ για ένα τρίμηνο τουλάχιστον, χωρίς να βγάλω πιο πριν αυθαίρετα συμπεράσματα...

Παράλληλη Στήριξη εκμετάλλευση ιδιωτών...του Θανάση Γκούμα

Η εκμετάλλευση της παράλληλης στήριξης φαίνεται από την κατάσταση που επικρατεί σήμερα και από τις ισχύουσες διατάξεις...διαβάστε την επιστολή του Θανάση Γκούμα, αιρετός στο ΠΥΣΠΕ Αν.Αττικής

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank27_3_9_854.php

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Η Ώρα της Γης...wwf hellas

Η ώρα της γης...σβήστε τα φώτα για μια ώρα το Σάββατο 28 Μαρτίου 2009 και ώρα 20.30 με 21.30 και δώστε ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για το μέλλον του πλανήτη μας.......

Επισκεφτείτε τη σελίδα του wwf για περισσότερες πληροφορίες...
http://www.earthhour.org/about/gr:el

Δηλώστε συμμετοχή με μια φόρμα εγγραφής ότι θα συμμετέχετε κι εσείς στο παγκόσμιο αυτό γεγονός..το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να δηλώσετε συμμετοχή ως πολίτης ή φορέας (αν είστε) και να κλείσετε τα φώτα για μια ώρα...τόσο απλό...

Εδώ θα βρείτε τη φόρμα συμμετοχής: http://www.earthhour.org/signup/gr:el?subscribed=1

Ενδείξεις Αναγνώρισης Μαθησιακών Δυσκολιών στο νηπιαγωγείο-δημοτικό

Ενδείξεις αναγνώρισης μαθησιακών δυσκολιών στο νηπιαγωγείο-δημοτικό:
  1. Το παιδί παρουσιάζει αμφιδεξιότητα.
  2. Το παιδί δυσκολεύεται να κουμπωθεί.
  3. Χάνει τα πράγματά του.
  4. Δε γνωρίζει την ηλικία του.
  5. Φορά ανάποδα τα παπούτσια του.
  6. Δε μένει στο πρόγραμμα.
  7. Συγχέει τα χρώματα.
  8. Δυσκολεύεται με το ψαλίδι.
  9. Αντιστρέφει τα γράμματα και τους αριθμούς.
  10. Αφαιρείται στο μάθημα.
  11. Τραυλίζει.
  12. Κρατά αδέξια το μολύβι.