Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Συνάντηση Συλλόγων Αποφοίτων Ειδικής Αγωγής με τον ειδικό γραμματέα Α/θμιας και Β/θμιας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ;


Δεύτερη μέρα σήμερα χωρίς δασκάλους, νηπιαγωγούς και καθηγητές Ειδικής Αγωγής στα σχολεία της χώρας και αποφάσισαμε, μιας και είμαστε άνεργοι, να πάμε στο Υπουργείο Παιδείας για να θυμηθούν ότι υπάρχουμε.

Είναι απελπιστική η αποδιοργάνωση της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής! Χωρίς Διευθυντή Ειδικής Αγωγής, η προϊσταμένη του τμήματος Α΄ κ.Παναγιωτοπούλου ήταν σε αναρρωτική άδεια, η τμηματάρχης του τμήματος Β΄ κ.Τριανταφύλλου έχει πάρει απόσπαση στη Βουλή, και φυσικά...κανένας αρμόδιος δεν υπήρχε για να μας απαντήσει για τα προβλήματα της Ειδικής Αγωγής. Υπήρχαν όμως κάποιοι «καλοθελητές» διοικητικοί υπάλληλοι με προτάσεις του τύπου «έτσι είναι το πλαίσιο στην Ελλάδα, να μεταναστεύσετε» όπως και ένα «φάντασμα» που περιπλανιόταν: ο συνταξιούχος ΠΡΩΗΝ Διευθυντής Ειδικής Αγωγής κ.Αλεβίζος, που αντι να κάτσει σπίτι του ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, για άλλη μια φορά επεμβαίνει στα πράγματα της Ειδικής Αγωγής με τα καταστροφικά αποτελέσματα που έχουμε βιώσει τα τελευταία χρόνια. Καθαρά και ξάστερα, ζητάμε να απομακρυνθεί άμεσα από το Υπουργείο!

Επιμείναμε, καταθέσαμε 2 γραπτές αιτήσεις, αρνηθήκαμε να συναντηθεί με τους αρμόδιους ολιγομελής επιτροπή κεκλεισμένων των θυρών κι απαιτήσαμε να συναντήθουμε ΟΛΟΙ με τον Ειδικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας-Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ.Γκλαβά που ήταν και ο μόνος πολιτικά αρμόδιος που υπήρχε στο Υπουργείο. Παρά τις προσπάθειες της Αστυνομίας να μας φοβίσει και να μας αποπροσανατολίσει, δε φύγαμε από το χώρο μέχρι να συναντηθούμε με τον κ.Γκλαβά. Η επιμονή μας έφερε αποτελέσματα και τελικά μετά από 3 ώρες συναντηθήκαμε με τον κ.Λάσκαρη, συντονιστή και σύμβουλο στο γραφείου του Υπουργού Παιδείας, και τον κ.Γκλαβά.

Ο κ.Γκλαβάς εξέφρασε ότι δεν είναι απόλυτα ενήμερος για τα θέματα μας, πέρα από το ότι οι προσλήψεις αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής θα γίνουν την άλλη Παρασκευή. Για το θέμα του ΑΣΕΠ και των διορισμών ο κ.Λάσκαρης μας είπε ότι την επόμενη τετραετία θα γίνουν διορισμοί στην εκπαίδευση με το σταγονόμετρο, χωρίς να σχολιάσει πως π.χ. υπάρχουν 500 διορισμοί δεσμοφυλάκων και γιατί το Υπουργείο Παιδείας δεν πιέζει για διορισμούς. Για το θέμα της ΑΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ στους πίνακες των αναπληρωτών (μεταπτυχιακά-διδακτορικά που προηγούνται, είσοδος εκπαιδευτικών χωρίς σπουδές στην Ειδική Αγωγή κτλ.), οι κ.Γκλαβάς και Λάσκαρης θεώρησαν δίκαιο το αίτημα μας (καθαροί πίνακες με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία) με τον τελευταίο να δεσμεύεται απόλυτα ότι θα ’ναι η τελευταία χρονιά με αυτήν την άδικη κατάταξη. Ο Ειδικός Γραμματέας δεσμεύτηκε ακόμα ότι μέσα σε 2 μήνες θα συναντηθούμε ξανά σε προγραμματισμένο ραντεβού, έχοντας ενημερωθεί πλήρως για τα θέματα μας και δίνοντας συγκεκριμένες απαντήσεις.

Συμπεράσματα:
-   Για άλλη μια φορά αποκαλύφθηκε ο πρόχειρος σχεδιασμός στην Ειδική Αγωγή. Η καθυστέρηση π.χ. στην ανάρτηση των πινάκων αναπληρωτών  αιτιολογήθηκε ως καθυστέρηση του ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ (ΚΕ.Π.Α.)  για να πιστοποιήσει την αναπηρία των εκπαιδευτικών του πίνακα Α΄ (!), σε προβλήματα του ηλεκτρονικού συστήματος κτλ. Το ότι τα παιδιά μένουν χωρίς εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής κάθε χρόνο, στην αρχή της χρονιάς, αποκαλύπτει το ότι η Ειδική Αγωγή δεν είναι προτεραιότητα για το Υπουργείο.
-   Για άλλη μια φορά φαίνεται η έλλειψη πολιτικής βούλησης για να γίνει ο πρώτος διαγωνισμός ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής. Πότε μας λένε ότι φταίει ο ΑΣΕΠ, πότε φταίει το Εσωτερικών, πότε το Οικονομικών, πότε το Μνημόνιο. Το Υπουργείο θέλει να γίνουν επιτέλους οι πρώτοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή;
-   Φυσικά η κατάταξη στον πίνακα αναπληρωτών είναι άδικη με έναν πίνακα που έχει καταντήσει «σουρωτήρι» (διδακτορικοί, μεταπτυχιακοί, με σεμινάριο, με προϋπηρεσία 10 μηνών κτλ.). Οι κ.Λάσκαρης και Γκλαβάς δεσμεύτηκαν ότι το 2012-2013 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα ισχύσει αυτή η κατάταξη.

Όπως είπαμε και στη συνάντηση, ζητάμε Πλήρη Στελέχωση της Ειδικής Αγωγής (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας) με Μαζικούς Διορισμούς εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής. Σταθερή και μόνιμη δουλειά για τους εκπαιδευτικούς σημαίνει σταθερή και ποιοτική εκπαίδευση για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία.

ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
www.satea.gr

Ανακοινώθηκαν οι προσωρινοί πίνακες ειδικής αγωγής

Ανακοινώθηκαν οι προσωρινοί πίνακες ειδικής αγωγής

Δελτίο Τύπου

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνει ότι αναρτώνται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Π.Ε. και Δ.Ε. (Ο.Π.Σ.Υ.Δ.): http://e-aitisi.sch.gr οι προσωρινοί Πίνακες Αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2012-2013, των κλάδων και ειδικοτήτων ΕΑΕ.
Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση αναπληρωτών ΕΑΕ με την εγκύκλιο 91275/Γ6/7-8-2012 (ΑΔΑ: Β4ΓΩ9-Ψ4Π) να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους Πίνακες του κλάδου ή και της ειδικότητάς τους.
Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις επί των αναρτημένων στοιχείων οφείλουν να υποβάλουν ένσταση κατά των Πινάκων αυτών, αποκλειστικά από 13/9/2012 μέχρι και 17/9/2012, σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ανάλογα με τον κλάδο τους).
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

 http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_smea_anap_12_B/ENIAIOS_SMEA_ANAP_12_normal_B/PE70.html

 http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_smea_anap_12_B/ENIAIOS_SMEA_ANAP_12_normal_B/index.html

Υπουργείο Παιδείας: Διαμαρτυρία Συλλόγων Ειδικής Αγωγής

Παράσταση διαμαρτυρίας στη υπουργείο παιδείας

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Αυτή τη στιγμή οι αδιόριστοι αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής έχουμε μπει στο Υπουργείο Παιδείας και βρισκόμαστε στην άδεια καρέκλα του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής.
Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε, αλλά χιλιάδες παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες περιμένουν τον (αναπληρωτή) εκπαιδευτικό τους και δεν πηγαίνουν σχολείο.
Το Υπουργείο Παιδείας και η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής, εδώ και 10 χρόνια (δηλαδή πολύ πριν έρθει το Μνημόνιο, η Τρόϊκα κτλ.), εμπαίζει τους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής και τους γονείς παιδιών με αναπηρία αφού δεν έχει προβεί ούτε σε 1 διορισμό στην Ειδική Αγωγή. Αυτό είναι το πραγματικό ενδιαφέρον για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες; Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν έχουν δικαίωμα στην ισότιμη εκπαίδευση, δεν έχουν δικαίωμα να υπάρχει σταθερό και εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό γι’ αυτούς;
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
  1. Να ξεκινήσει άμεσα η πρόσληψη αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής. Καμία χαμένη διδακτική ώρα για    τους μαθητές μας.
  2. Να σταματήσει το καθεστώς της «μόνιμης αναπλήρωσης» στην Ειδική Αγωγή. Να υλοποιηθεί επιτέλους ο πρώτος ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής και να γίνουν οι πρώτοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια. Να σταματήσουν ΤΩΡΑ να καλύπτονται οι θέσεις ΠΕ71-ΠΕ61 Ειδικής Αγωγής με μεταθέσεις και αποσπάσεις εκπαιδευτικών που δεν έχουν ούτε σπουδές και συχνά ούτε και προϋπηρεσία στην Ειδική Αγωγή, με εκπαιδευτικούς που πάνε στην Ειδική Αγωγή ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.
  3. Να είναι αυτή επιτέλους η τελευταία σχολική χρονιά που οι αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής αντιμετωπίζονται διαφορετικά σε σχέση με τους υπόλοιπους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς: ζητάμε την άμεση έκδοση Προεδρικού Διατάγματος που θα τροποποιήσει τα κριτήρια πρόσληψης των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής, έτσι ώστε α) να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της «βιομηχανίας» σεμιναρίων και μεταπτυχιακών τίτλων αμφιβόλου ποιότητας στην Ειδική Αγωγή καθώς και β) να σταματήσει η είσοδος στον πίνακα των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής εκπαιδευτικών ΧΩΡΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ στην Ειδική Αγωγή (κάτι που συμβαίνει μέσω του ΕΣΠΑ Παράλληλης Στήριξης και της απόκτησης προϋπηρεσίας 10 μόνο μηνών). Ζητάμε να ισχύσει ό,τι ισχύει και για όλους τους άλλους πίνακες αναπληρωτών, κατάταξη με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Τυχόν προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικό κτλ.) να προσμετρηθούν στη φάση του διορισμού, όπως γίνεται με όλους!Σήμερα υπάρχουν περισσότεροι από 1200 εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής με πτυχίο, με βασικό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή και με αμέτρητους μήνες προϋπηρεσίας στο Δημόσιο Σχολείο. Και όμως τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μένουν χωρίς εκπαιδευτικούς ή με εκπαιδευτικούς που δεν έχουν σπουδές στην Ειδική Αγωγή. ΩΣ ΠΟΤΕ;
    ΖΗΤΑΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΟΕ ΜΕ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ.
    ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΧΩΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ
    ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:
  4. Ποιά μέρα θα ξεκινήσουν οι προσλήψεις αναπληρωτών;
  5. Πότε θα γίνει ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ; Πότε θα στελεχωθεί η Ειδική Αγωγή με σταθερό προσωπικό;
  6. Πότε θα εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα που θα τροποποιήσει τα κριτήρια πρόσληψης των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής;
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ: ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – www.satea.gr

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

www.satea.gr Το πρώτο κουδούνι στα Ειδικά Σχολεία

Το πρώτο κουδούνι στα Ειδικά Σχολεία

Αρχίζει  σήμερα η νέα σχολική χρονιά, αλλά όχι για τους μαθητές  με Ειδικές Εκπαιδευτικές  Ανάγκες, καθώς πολλά Ειδικά Σχολεία και Τμήματα Ένταξης δε θα έχουν το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό για να λειτουργήσουν. Ο λόγος για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής, οι οποίοι καλύπτουν κάθε χρόνο το μεγαλύτερο μέρος των κενών στον ευάλωτο τομέα της Ειδικής Αγωγής. Σε επικοινωνία μας με τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας στα τέλη της περασμένης εβδομάδας πληροφορηθήκαμε πως οι πίνακες κατάταξης Ε.Α. θα είναι έτοιμοι προς το τέλος αυτής της εβδομάδας, που τα σχολεία θα έπρεπε ήδη να λειτουργούν!!! Όποιος γνωρίζει τη διαδικασία των ενστάσεων μετά την ανακοίνωση των πινάκων, και της κύρωσης των πινάκων που απαιτείται για να γίνουν οι προσλήψεις των αναπληρωτών, αντιλαμβάνεται πως η ομαλή λειτουργία των δομών Ειδικής Αγωγής στη Δημόσια Ελληνική Εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2012-2013 θα αρχίσει στην καλύτερη περίπτωση τέλη Σεπτέμβρη, ίσως και αργότερα.

Οι μαθητές που φοιτούν στις ΣΜΕΑΕ από πότε έπαψαν  να έχουν το συνταγματικό δικαίωμα της ισότιμης εκπαίδευσης; Δεν έχουν δικαίωμα και ανάγκη να εκπαιδεύονται από  εξειδικευμένους νηπιαγωγούς, δασκάλους και καθηγητές; Πώς θα λειτουργήσουν οι ΣΜΕΑΕ μέχρι να τοποθετηθούν οι αναπληρωτές Ε.Α.  στις θέσεις τους; Μπορούμε να υποθέσουμε πως  είτε θα υπολειτουργούν είτε θα στελεχωθούν παράτυπα από εκπαιδευτικούς της Γενικής Αγωγής που δεν έχουν τα τυπικά προσόντα και τις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ γνώσεις  για να διδάξουν τους Μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Απαιτούμε λοιπόν από το Υπουργείο Παιδείας να επισπεύσει τις διαδικασίες και να τοποθετήσει τους εκπαιδευτικούς Ε.Α. εκεί που ανήκουν, και θα έπρεπε να είναι μόνιμα μετά από 11 χρόνια αναπλήρωσης, στα ΣΧΟΛΕΙΑ. Απαιτούμε η Δημόσια Ελληνική Εκπαίδευση να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες Ειδικής Αγωγής (Ειδικά Σχολεία, Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη και Κατ΄ οίκον Διδασκαλία). Η σωστή εκπαίδευση των μαθητών μας  είναι ζωτικής σημασίας για τους ίδιους και τις οικογένειες τους, που πλήττονται κάθε χρόνο αυτήν την περίοδο. Δεν υπάρχει η πολυτέλεια να χαθεί ούτε μια μέρα.
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Αγγελίες

Νέα ενότητα: Αγγελίες. Μπορείτε να μας στέλνετε τις αγγελίες και να τις δημοσιεύουμε χωρίς καμία επιβάρυνση. Προσέξτε μόνο το κείμενο της αγγελίας να είναι σύντομο αλλά κατατοπιστικό, έχοντας τις απαραίτητες λεπτομέρειες (προσφορά, ζήτηση, τηλέφωνο, περιοχή κ.λπ)

Το mail είναι : eid.agogi@gmail.com  βάλτε ως θέμα Αγγελίες

Ανακοίνωση της Δ.Ο.Ε για τη συνάντηση με τον υπουργό παιδείας. Διαβάστε τι λέει για τις προσλήψεις στην ειδική αγωγή

Ανακοίνωση
για τη συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
με τον Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο
            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συναντήθηκε σήμερα με τον Υπουργό Παιδείας κύριο Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο μετά από πρόσκλησή του.
            Πριν την έναρξη της συνάντησης το Δ.Σ. έθεσε στον Υπουργό το απαράδεκτο ζήτημα της μετακίνησης εκπαιδευτικών από το ΠΥΣΠΕ τοποθέτησής τους (Α' Αθήνας) και την ωμή παρέμβαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής κ. Κουμέντου, στις αποφάσεις των ΠΥΣΠΕ της αρμοδιότητάς του.
            Τόνισε πως είναι απαράδεκτο, η έλλειψη σχεδιασμού των υπηρεσιών του Υπουργείου να δημιουργεί αξεπέραστα προβλήματα στους εκπαιδευτικούς μια ημέρα πριν την έναρξη των μαθημάτων.
            Ζήτησε τη δέσμευση του Υπουργού πως δε θα γίνει καμιά μετακίνηση και την έθεσε ως προαπαιτούμενο της συζήτησης που θα ακολουθούσε. Ο Υπουργός Παιδείας ζήτησε λίγο χρόνο προκειμένου να ενημερωθεί. Αφού ενημερώθηκε από υπηρεσιακούς παράγοντες για το ζήτημα, δήλωσε πως η νομιμότητα θα εφαρμοσθεί και κανείς εκπαιδευτικός δε θα μετακινηθεί από το ΠΥΣΠΕ που τοποθετήθηκε, όπως και τελικά έγινε. Οι εκπαιδευτικοί που αποσπάστηκαν στην Α' Αθήνας ΔΕ ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ.
            Μετά την επίλυση του προβλήματος και αφού ανέπτυξε τα αιτήματα της απεργίας το Δ.Σ. έκανε αναφορά για άλλη μια φορά στα ζητήματα που δημιουργούν πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία των σχολείων κάνοντας έκκληση για λύσεις έστω και την ύστατη ώρα.
Ο Υπουργός Παιδείας αφού αναγνώρισε το δίκαιο των αιτημάτων του κλάδου, δήλωσε τα παρακάτω:
  • Δεν υπάρχει θέμα απολύσεων και εφεδρείας εκπαιδευτικών.
  • Για τις πιστώσεις προς τις Σχολικές Επιτροπές δήλωσε ότι θα εκταμιευθούν άμεσα 21 εκ. ευρώ και τα υπόλοιπα θα δοθούν μόλις η χώρα λάβει τη χρηματοδότηση από τους δανειστές.
  • Θα ανακοινώσει την επόμενη εβδομάδα ρύθμιση που θα αφορά την κατάργηση της διετούς υποχρεωτικής παραμονής των εκπαιδευτικών στην οργανική τους θέση.
  • Το ωράριο είναι εντελώς διαφορετικό ζήτημα για την κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα. Δεν αφορά την παρούσα σχολική χρονιά. Χρειάζεται μελέτη συνολική και όχι αποσπασματικές ρυθμίσεις. Εάν υπάρξει ανάγκη αλλαγών για κάποιες βαθμίδες θα συζητηθεί χωρίς αιφνιδιασμούς.
  • Η αξιολόγηση θα αφορά όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και δε θα περιλαμβάνει τιμωρητικές διατάξεις.
  • Την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινωθεί η κατάργηση της διάταξης που αφορά τη μη προσμέτρηση προϋπηρεσίας των αναπληρωτών από το 2010 και μετά.
  • Οι πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής θα είναι έτοιμοι μέχρι την Παρασκευή και στο τέλος της άλλης εβδομάδας οι εκπαιδευτικοί θα βρίσκονται στα σχολεία.
  • Για το επίδομα θέσης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών δεσμεύθηκε ότι θα αναζητήσει λύση με το Υπουργείο Οικονομικών. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δήλωσε ότι θα καλέσει τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που ασκούν καθήκοντα προϊσταμένου στα ολιγοθέσια σχολεία να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας για το κομμάτι που αφορά το διοικητικό έργο.
  • Οι προσλήψεις αναπληρωτών ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (για τα σχολεία Ε.Α.Ε.Π.) θα γίνουν στο τέλος της επόμενης εβδομάδας.

Από τη Δ.Ο.Ε.

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Προσλήψεις Ειδικής Αγωγής 2012 συνέχεια

Μέχρι την επόμενη Πέμπτη σύμφωνα με τη ΔΟΕ και το Δημήτρη Μπράτη οι προσλήψεις στην ειδική αγωγή.Συγκεκριμένα οι πίνακες αναμένεται να αναρτηθούν ως το τέλος της εβδομάδας και οι προσλήψεις στο τέλος της επόμενης με πιθανή ημέρα την Πέμπτη.

ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΙ

Ούτε στα μέσα της εβδομάδας οι πίνακες ειδικής αγωγής!
Σύμφωνα με το Δημήτρη Μπράτη και πολλούς που πήραν τηλέφωνο στο υπουργείο  οι πίνακες θα βγουν στα τέλη της εβδομάδας...δηλαδή καλή Παρασκευή..
Για να καταλάβετε όμως και τι συμβαίνει ο υφυπουργός Παιδείας ανέφερε σήμερα σε πρωινή εκπομπή ότι οι προσλήψεις θα γίνουν μέσα στην εβδομάδα και τα ειδικά σχολεία θα έχουν δασκάλους 10 μέρες μετά από την έναρξη της σχολικής χρονιάς...

Σίγουρα αυτά είναι ανυπόστατα καθώς δε γίνεται να μην έχουν βγει ακόμα οι πίνακες και να γίνουν προσλήψεις...

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Απαράδεκτοι;

Μετά από τόσα χρόνια στο χώρο της ειδικής αγωγής δεν έχει γίνει καμία πρόοδος σε κανένα τομέα.

Για άλλη μια χρονιά οι πίνακες έχουν καθυστερήσει χωρίς κάποιο προφανή λόγο απλά και μόνο γιατί δεν υπάρχει διευθυντής και όλοι καθυστερούν.

Οι υπεύθυνοι θα έπρεπε να έχουν την καλοσύνη έστω να αναρτήσουν τους πίνακες και να ενδιαφερθούν για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες...ας αντιστρέψουν τους ρόλους και ας μπουν στη θέση των παιδιών και των γονιών τους...

ΑΣ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ

Ερώτηση από την ΠΕΑΕ για τους πίνακες ειδικής αγωγής!

Δελτίο τύπου από την ΠΕΑΕ.
Αθήνα, 5/9/12

Προς Υπουργείο Παιδείας
Υπόψη Αναπληρώτριας Διευθύντριας τμήματος Ειδικής Αγωγής, κ. Παναγιωτοπούλου


Θέμα: Καθυστέρηση στην ανάρτηση πινάκων Ειδικής Αγωγής

Η αργοπορία στην κατάθεση αιτήσεων αναπληρωτών στην ειδική αγωγή κατέρριψε φέτος κάθε προηγούμενο, αφού πραγματοποιήθηκε στα μέσα Αυγούστο) με άμεσο αντίκτυπο την πρωτόγνωρη καθυστέρηση ανάρτησης πινάκων αναπληρωτών. Ήδη διάγουμε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτέμβρη και ακόμα δεν έχουν αναρτηθεί οι πίνακες σε πρώτο επίπεδο, ώστε να κατατεθούν ενδεχόμενες ενστάσεις και στη συνέχεια να κυρωθούν. Μάλιστα δημοσιευμένες πληροφορίες από τον αιρετό ΚΥΣΠΕ αναφέρουν πως ακόμα φτάνουν στο Υπουργείο αιτήσεις από τις Διευθύνσεις, ενώ είναι γνωστό πως μετά την παραίτηση του κ. Αλεβίζου, Διευθυντής στο τμήμα Ειδικής Αγωγής δεν υπάρχει. Αν θεωρήσουμε δε έγκυρες τις πληροφορίες που θέλουν την πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης να συντελείται μέχρι το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας και με μοναδικό δεδομένο πως στις ΣΜΕΑΕ η σχολική χρονιά ξεκινά, επίσης, στις 12 Σεπτεμβρίου, αναρωτιόμαστε:
·        Θα προηγηθούν οι προσλήψεις αναπληρωτών γενικής αντί αυτών της ειδικής, καταστρατηγώντας για άλλη μια φορά το νομικό πλαίσιο που ορίζει τους αναπληρωτές ειδικής να προηγούνται χρονικά στις προσλήψεις;
·        Μέχρι τώρα η ηγεσία του Υπ. Παιδείας ισχυριζόταν ότι ο αριθμός πιστώσεων στην ειδική αγωγή για τη σχολική χρονιά 2012-2013 θα είναι ο ίδιος με πέρυσι, συμπεριλαμβανομένων και των πιστώσεων μέσω ΕΣΠΑ. Εξακολουθεί να ισχύει το ίδιο ή πρόκειται να υπάρξει περικοπή των προσλήψεων, όπως και στην γενική εκπαίδευση;

Παρακαλούμε για την άμεση απάντησή σας






Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Μια μικρή γεύση για το τι επικρατεί στην Ειδική Αγωγή

2002-2012: η εγκύκλιος της Ειδικής Αγωγής και η βιομηχανία προσόντων

Για 11η χρονιά οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής με βασικό τίτλο σπουδών στην Ε.Α. (ΠΕ61, ΠΕ71) μπήκαμε στη διαδικασία αναμονής της εγκυκλίου μας. Για 11η χρονιά δε θα επισκεφτούμε τις πρωτοβάθμιες για ζητήματα μετάθεσης ή απόσπασης, αλλά για να κάνουμε αίτηση ένταξης στον πίνακα Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών ΕΑΕ έχοντας σχεδόν 90 μήνες προϋπηρεσίας (ελπίζουμε να μη μηδενίσει το κοντέρ μόλις φτάσουμε τους 100 και γίνει μια μεγάλη επανεκκίνηση σαν τις μικρές επανεκκινήσεις της ζωής μας, που βιώνουμε κάθε Σεπτέμβρη). Για 11η χρονιά πρόκειται να καλύψουμε οργανικά κενά κι όχι λειτουργικά.
Για μία ακόμη χρονιά περιμέναμε εναγωνίως τη δυσάρεστη έκπληξη στην εγκύκλιό μας…έτσι μας δίδαξε η ιστορία (προσμέτρηση σεμιναρίων 400 ωρών, ισχύς και προτεραιότητα σε διδακτορικά και μεταπτυχιακά, πρόσκαιρο πρόγραμμα ΕΣΠΑ, προσμέτρηση προϋπηρεσίας όσων εκπαιδευτικών Γενικής Αγωγής εργαστούν στην Ειδική όχι στον κλάδο τους αλλά στην Ε.Α., εξαίρεση της Ε.Α. από το «κλείσιμο» των πινάκων αναφορικά με την καταγραφή της προϋπηρεσίας στους πίνακες). Τελικά φέτος η έκπληξη δεν ήρθε από το περιεχόμενο της εγκυκλίου, στο θέατρο του παραλόγου δε θα αλλάξει φέτος το σενάριο. Το υπουργείο με αναπτυγμένη την αίσθηση της φαντασίας, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι η Ε.Α. δεν είναι προτεραιότητα της ελληνικής πολιτείας, αργοπόρησε στην έκδοση της εγκυκλίου, τόσο όσο καμία άλλη χρονιά. 
Αναρωτιόμαστε εάν θα αργοπορήσει και η σύνταξη των τελικών πινάκων κατάταξης και πάνω απ’ όλα οι προσλήψεις. Ελπίζουμε να μη βιώσουμε και φέτος μία κατάσταση -που το υπουργείο και τα media πάντα αποκρύπτουν- με χιλιάδες μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που στις 11 Σεπτέμβρη δε θα είναι στο σχολείο, αλλά στο σπίτι τους.
Όπως πέρσι ας δούμε και φέτος τα επίμαχα σημεία της εγκυκλίου:
1.Για τους πίνακες των Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής (ΠΕ71 και ΠΕ61) δεν ισχύει ότι ισχύει για όλους τους υπόλοιπους κλάδους. Οι πίνακές μας δεν είναι «καθαροί»! Η ένταξη στους πίνακές μας δε γίνεται με το βασικό πτυχίο και την προϋπηρεσία, όπως και σε όλους τους κλάδους, αλλά με  βάση τα προσόντα, βάσει του απαράδεκτου νόμου 3699/2008. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ύπαρξη διπλοεγγεγραμμένων υποψήφιων αναπληρωτών και στον πίνακα Γενικής αλλά και στον πίνακα Ειδικής Αγωγής, χωρίς βασικό τίτλο σπουδών στην Ε.Α. παρά μόνο με προσόντα όπως διδακτορικό, μεταπτυχιακό, σεμινάριο και προϋπηρεσία στην Ε.Α..
▪  Μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Θα βιώσουμε και πάλι την αδικία ο πίνακάς μας να κατακλυστεί από κωδικούς 70.50 και 60.50  και διπλοεγγεγραμμένους εκπαιδευτικούς. Πρόκειται για συναδέλφους της Γενικής χωρίς βασικό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή, τις περισσότερες φορές χωρίς προϋπηρεσία και με μοναδικό κριτήριο κατάταξής τους το διδακτορικό ή ένα μεταπτυχιακό στην Ε.Α., συχνά εισαγόμενο από Βουλγαρία ή Ιταλία και αμφιβόλου ποιότητας, που θα προηγηθούν από συναδέλφους με 10 χρόνια προϋπηρεσία και βασικό πτυχίο στην Ε.Α.. Θα προηγηθεί και φέτος το εμπόριο ελπίδας και η βιομηχανία των μεταπτυχιακών από τα εργασιακά δικαιώματα των κλάδων μας και το δικαίωμα των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για εξειδικευμένη εκπαίδευση από το κατάλληλο εκπαιδευτικό προσωπικό.
▪ Σεμινάρια 400 ωρών. Τα περίφημα «σεμινάρια της ντροπής», όπως έμειναν στην ιστορία από την πρώην υφυπουργό παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου, όπως φαίνεται συνεχίζουν να μας ντροπιάζουν. Όπως προβλέπεται από τον απαράδεκτο νόμο 3699/2008 θεωρούνται τυπικό προσόν και θα δούμε και φέτος τους πίνακές μας να κατακλύζονται από συναδέλφους της Γενικής με σεμινάριο. Άλλωστε, βάσει του νόμου 3848/2010 «…εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι την ολοκλήρωση του πρώτου και του επόμενου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π…εφόσον τα σχετικά πιστοποιητικά παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων αποκτήθηκαν έως τις 31.8.2010.». Όσο λοιπόν συνεχίζεται το κακόγουστο παιχνίδι των ανακοινώσεων για τη διεξαγωγή Α.Σ.Ε.Π. Ειδικής Αγωγής, χωρίς ποτέ αυτός να προκηρύσσεται, τα σεμινάρια θα είναι μία ακόμη υπενθύμιση για το φαγοπότι που έχει στηθεί στην Ε.Α. από επιτήδειους με «άκρες».
Προυπηρεσία στην Ε.Α. Σύμφωνα με την εγκύκλιο στους πίνακές μας θα δούμε και συναδέλφους της Γενικής Αγωγής που συμπλήρωσαν 10 μήνες προϋπηρεσίας στην Ε.Α. καθώς από το νόμο 3699/2008 θεωρείται τυπικό προσόν. Βλέπουμε και πάλι το υπουργείο να επιλέγει να «σπρώξει» τους πάντες στην Ειδική Αγωγή.
Γιατί άραγε; Ποιες οι σκοπιμότητες;
2. Στο παραπάνω παζλ προστίθεται ακόμη ένα κομμάτι. Όπως αναφέρει η εγκύκλιος, η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών στην Ε.Α. καταγράφεται στους πίνακες. Ενώ δηλαδή με το ν. 3848/2010 οι πίνακες αναπληρωτών παύουν να τροφοδοτούνται με νέα προϋπηρεσία, η εγκύκλιος αναπληρωτών Ε.Α. εξαιρεί τους εκπαιδευτικούς στην Ε.Α. από τον προαναφερόμενο νόμο. Η προϋπηρεσία θα προσμετρείται  ΜΟΝΟ γι αυτούς. Πιο συγκεκριμένα:
 «…οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών… παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου 2010. .Η διάταξη…δεν έχει εφαρμογή στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΑΕ  δεδομένου ότι σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 20,21 και 22 του ν. 3699/2008 (διατάξεις οι οποίες δεν καταργούνται από κάποια διάταξη μεταγενέστερων νόμων) η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών σε δομές της ΕΑΕ προσμετρείται στα τυπικά προσόντα». 
Επίσης σύμφωνα με το ν.3848/2010 «κάθε προϋπηρεσία υπολογίζεται στον κλάδο που προσφέρθηκε». Άρα κάποιος εκπαιδευτικός που δούλεψε στην Ε.Α., θα μπορεί να πάρει την προϋπηρεσία του σ’ αυτήν (γιατί θεωρείται «τυπικό προσόν»), αλλά δε θα μπορεί να την πάρει στον κλάδο του π.χ. στον κλάδο των γενικών δασκάλων, γιατί «κάθε προϋπηρεσία υπολογίζεται στον κλάδο που προσφέρθηκε». Έτσι θα έχουμε φέτος στους πίνακές μας και τους έχοντες προϋπηρεσία 10 μηνών στην Παράλληλη Στήριξη μέσω ΕΣΠΑ, που ποτέ δεν επιμορφώθηκαν κι επέλεξαν το «κουτάκι» μπρος στην απειλή της ανεργίας.
Ως Σύλλογοι έχουμε πει ξεκάθαρα πως δε θέλουμε καμία εξαίρεση, θέλουμε αναγνώριση της προϋπηρεσίας όλων των εκπαιδευτικών και την προσμέτρησή της στον κλάδο που καθένας ανήκει.
Γιατί άραγε συμβαίνουν τα παραπάνω; Ποιες οι σκοπιμότητες;
3. Ένα τρίτο επίμαχο σημείο της εγκυκλίου είναι το φιάσκο της Παράλληλης Στήριξης μέσω ΕΣΠΑ. Το υπουργείο συνεχίζει και φέτος τη στρατηγική που ξεκίνησε πριν 2 χρόνια και βάζει μέσα σε τάξεις εκπαιδευτικούς χωρίς κανένα ουσιαστικό ή τυπικό προσόν και με καμία επιμόρφωση. Σύμφωνα με την εγκύκλιο:
«Από την 1.9.2010, η παράλληλη στήριξη –  συνεκπαίδευση μπορεί να παρέχεται και μέσω προγραμμάτων εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες…στο πλαίσιο… (ΕΣΠΑ), από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 70 που έχουν τα τυπικά προσόντα τοποθέτησης στην ΕΑΕ, ΠΕ 61, ΠΕ 71, ΠΕ 02.50, ΠΕ 03.50 και ΠΕ 04.50. Αν οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί δεν επαρκούν, στα προγράμματα αυτά μπορεί να συμμετέχουν και οι λοιποί εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 70, καθώς και εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 02, ΠΕ 03 και ΠΕ 04».
Αντιλαμβανόμαστε ότι οι «ανωτέρω εκπαιδευτικοί δεν επαρκούν» και πρέπει οι μαθητές να μη μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς. Αυτό που δεν αντιλαμβανόμαστε είναι γιατί δε γίνεται η επιμόρφωση που προβλέπεται, γιατί αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία μη εξειδικευμένων εκπαιδευτικών στην Ε.Α. (κι όχι στον κλάδο που ανήκουν), γιατί ο θεσμός της Παράλληλης Στήριξης ταυτίστηκε επικίνδυνα με ένα πρόσκαιρο ευρωπαϊκό και δήθεν καινοτόμο πρόγραμμα.
Γιατί το υπουργείο βάλθηκε να διαλύσει την Παράλληλη Στήριξη;
Γιατί άραγε; Ποιες οι σκοπιμότητες;
4. Είναι γεγονός πως οι ανάγκες στην Ε.Α. για εξειδικευμένο προσωπικό είναι τεράστιες και στην πρωτοβάθμια κι ακόμη περισσότερο στη δευτεροβάθμια. Ενώ λοιπόν το εξειδικευμένο προσωπικό δεν επαρκεί γιατί δε δημιουργούνται νέα πανεπιστημιακά τμήματα ειδικής αγωγής; Γιατί καταργήθηκαν τα Διδασκαλεία Μετεκπαίδευσης αντί να διευρυνθούν σε ένα δημόσιο και δωρεάν φορέα στον οποίο να έχουν θέση πρωτοβάθμιοι και δευτεροβάθμιοι, μόνιμοι και μη; Μήπως για να μείνει ελεύθερο το πεδίο για άνθηση των διάφορων επιχειρήσεων μεταπτυχιακών, σεμιναρίων και πιστοποιητικών;
Γιατί άραγε; Ποιες οι σκοπιμότητες;
Βάσει των παραπάνω η απάντηση σε μας είναι πλέον ξεκάθαρη.
Α) Η πολιτική που εφαρμόστηκε τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση, περιελάμβανε συγχωνεύσεις σχολείων, αύξηση αριθμού μαθητών ανά τμήμα, μειώσεις διορισμών στο απειροελάχιστο, μειώσεις προσλήψεων αναπληρωτών, εξαγγελίες για ακόμη μεγαλύτερες μειώσεις αναπληρωτών και για αύξηση ωρών διδασκαλίας. Έτσι το υπουργείο έχοντας δημιουργήσει ουρές ανέργων στη Γενική Αγωγή, χρησιμοποιεί την Ειδική σαν βαλβίδα αποσυμπίεσης της ανεργίας που το ίδιο δημιούργησε, αδιαφορώντας για την ποιότητα της εκπαίδευσης που δικαιούνται οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Είναι ξεκάθαρο πως το υπουργείο κάνει μικροπολιτική και βλέπει την Ε.Α. σα μια πίτα με την οποία προσπαθεί να βουλώσει στόματα.
Β) Την ίδια στιγμή, η απροκάλυπτη εύνοια της υπάρχουσας νομοθεσίας για την ανάπτυξη της εμπορευματοποίησης της Ειδικής Αγωγής (μεταπτυχιακά, σεμινάρια κ.α.) κάνει ολοφάνερη την ύπαρξη μίας διαπλεκόμενης κατάστασης. Όπως λέει και η λαϊκή ρήση «θέλει ο παπάς να κρυφτεί και δεν τον αφήνουν τα ράσα».
Γ) Η υποβάθμιση του βασικού τίτλου σπουδών στην Ε.Α. δείχνει να μην είναι τίποτε άλλο παρά ένα πείραμα. Χρησιμοποιείται ο πιο αδύναμος κρίκος της εκπαίδευσης, για να εφαρμοστεί ένα πιο εξελιγμένο σχέδιο πριμοδότησης των ακαδημαϊκών προσόντων. «Κάνε σεμινάρια, μεταπτυχιακά, διδακτορικά και μεταπήδησε κλάδο, βρες δουλειά. Μάζεψε μονάδες για να είσαι αρκετός. Είναι δική σου ευθύνη που είσαι άνεργος». Κι όπως αντιλαμβάνεται κανείς, η καλλιέργεια μίας νοοτροπίας ατομικής πορείας, δε συνάδει ιδιαίτερα με τη συλλογικοποίηση  που εκείνοι φοβούνται.
Δ) Με το πρόγραμμα Παράλληλης Στήριξης μέσω ΕΣΠΑ βλέπουμε να χρησιμοποιείται η Ε.Α. για να αρπάξουν δικαιώματα επιβάλλοντας ατομικές συμβάσεις, επαναφέροντας παρουσιολόγια, εισάγοντας ιδιωτικές εταιρείες αξιολόγησης. Την ίδια στιγμή παρατηρούμε να αλλοιώνεται το περιεχόμενο και η αποτελεσματικότητα ενός ολόκληρου θεσμού.
Ε) Τέλος, η υποβάθμιση του βασικού τίτλου σπουδών, δίνει το χώρο για τη διάσπαση των εργαζομένων, δημιουργώντας διάφορες ομάδες (έχοντες βασικό πτυχίο, μεταπτυχιακοί, διδακτορικοί, σεμιναριούχοι, «επιμορφωμένοι», έχοντες προϋπηρεσία κ.ο.κ.) γεγονός που μπορεί να αποδυναμώσει έναν κλάδο. Πιθανόν αυτό να επιδιώκουν, για να μπορούν να εφαρμόσουν ό,τι επιθυμούν.
Το υπουργείο και ειδικότερα η διεύθυνση ειδικής αγωγής έχουν αποφασίσει να μην υπηρετούν τα «συμφέροντα» των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών, αλλά να άγονται από μικροπολιτικά συμφέροντα. Αλλά οι φωνές μας δυναμώνουν και δίνουν το παρόν και το μέλλον στο χώρο της  Ειδικής Αγωγής, όσο κι αν προσπαθούν να μας αποφεύγουν μέσα από τα «γυάλινα» αποστειρωμένα γραφεία τους.
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
www.satea.gr

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Πρόσκληση υποψηφίων για πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων από τους κλάδους ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ για τις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ σχολικού έτους 2012-2013



Πρόσκληση υποψηφίων για πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων από τους κλάδους ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ για τις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ σχολικού έτους 2012-2013.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων , Πολιτισμού και Αθλητισμού  καλούνται όσοι διαθέτουν τα τυπικά προσόντα ένταξης στους κλάδους του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και στον κλάδο του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) να υποβάλουν αίτηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην οποία επιθυμούν να προσληφθούν , από 8/8/2012 μέχρι και 17/8/2012.
Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά όπως αυτά ορίζονται στην υπ’αριθμ. πρωτ. 91287/Γ6/7-8-2012 σχετική εγκύκλιο.


Δείτε τη σχετική εγκύκλιο
 http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2012/120807_anaplhrwtes_eep_ebp_2012_2013_ada.pdf

Εγκύκλιος Αναπληρωτών Ωρομισθίων για ΣΜΕΑΕ 2012-12013

Αναρτήθηκε χθες η εγκύκλιος αναπληρωτών και ωρομισθίων για ΣΜΕΑΕ για το σχολικό έτος 2012-2013.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προσέρχονται στις αρμόδιες πρωτοβάθμιες-δευτεροβάθμιες από σήμερα 8-8-2012 έως και την Παρασκευή 17-8-2012

Μπορείτε να κατεβάσετε την εγκύκλιο εδώ  http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/ypovoli-eae.html


Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Ειδική Αγωγή και Δ.Ο.Ε (από την ιστοσελίδα www.satea.gr)

Ειδική Αγωγή: άγνωστη φράση για τη ΔΟΕ

Με λύπη μας διαπιστώνουμε για άλλη μια χρονιά ότι η Ομοσπονδία που υποτίθεται ότι μας αντιπροσωπεύει συνδικαλιστικά αγνοεί επιδεικτικά την ύπαρξη μας και τη συνεισφορά  μας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στις 21/5/2012 η ΔΟΕ κοινοποίησε την οριστική ημερήσια διάταξη της 81ης Γενικής Συνέλευσης που θα διεξαχθεί στις 22-24/6/2012.
Στο διεκδικητικό πλαίσιο-πρόγραμμα δράσης 2012-2013, η φράση «ειδική αγωγή» δε συναντάται πουθενά (εκτός από ένα σημείο όπου αναφέρεται στη δημιουργία κατευθύνσεων στα διδασκαλεία μετεκπαίδευσης). Το Δ.Σ. της ΔΟΕ -αγνοώντας ακόμα και ψηφίσματα τοπικών Συλλόγων- κρίνει ως ανάξια διεκδίκησης τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή.
Εξακολουθεί και παραβλέπει προκλητικά το γεγονός ότι το 50% περίπου των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, παραμένουν για δέκατη συνεχή χρονιά εγκλωβισμένοι σε καθεστώς αναπλήρωσης, καλύπτοντας μάλιστα στις περισσότερες περιπτώσεις πάγια, οργανικά κενά.
Δεν είναι αξιοσημείωτη η έλλειψη οποιασδήποτε αναφοράς στην επικείμενη κατάργηση των ΚΕΔΔΥ, στην υποστελέχωση των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής, στην εναπόθεση της παράλληλης στήριξης στην ευκαιριακή και προσωρινή ευρωπαϊκή χρηματοδότηση μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ; Θεωρούν ανάξιο λόγου το γεγονός ότι η αξιολόγηση ξεκίνησε ήδη μέσα στον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής και μάλιστα στους εργαζόμενους (αναπληρωτές με ΕΣΠΑ) με την πλέον ελαστική σχέση εργασίας (ατομικές συμβάσεις);
Αναρωτιόμαστε γιατί εφόσον είμαστε μέλη ενός συνδικαλιστικού οργάνου, είμαστε συνεπείς στις οικονομικές μας υποχρεώσεις, συνεπείς στην παρουσία μας στις τοπικές γενικές συνελεύσεις θα πρέπει ταυτόχρονα να «μαχόμαστε» κάθε χρόνο για να εκπροσωπηθούμε από αυτό το συνδικαλιστικό όργανο. Χαρακτηριστικά υπενθυμίζουμε ότι πέρσι το Μάιο συγκεντρώθηκαν από την πλειοψηφία των τοπικών συλλόγων ανά την Ελλάδα ψηφίσματα υπέρ των εργασιακών μας διεκδικήσεων τα οποία και κατατέθηκαν στο Δ.Σ. της ΔΟΕ. Για άλλη μια φορά προκλητικά η ΔΟΕ δε συμπεριέλαβε κανένα από τα αιτήματα μας στην ημερήσια διάταξη του περσινού συνεδρίου της. Αναγκαστήκαμε να παρέμβουμε στο συνέδριο για να συμπεριληφθούν τα αιτήματα μας στα θέματα προς συζήτηση, κάτι που έγινε τελικά με υποστήριξη όλων των συναδέλφων που βρίσκονταν στο ακροατήριο. Ωστόσο, τελικά το ΔΣ της ΔΟΕ αποφάσισε να κρατήσει εκτός πρακτικών του συνεδρίου το συγκεκριμένος σημείο της συζήτησης! Έπειτα από όλα αυτά καταλήγουμε να αμφισβητούμε πλέον έντονα την ανάγκη του ανήκειν σε ένα δευτεροβάθμιο απρόσωπο ή και πολλές φορές διπρόσωπο σωματείο.
Πανελλήνιος Σύλλογος Επιστημόνων Ειδικής Αγωγής και Κοινωνικής Πολιτικής
(απόφοιτοι του τμήματος ΕΚΠ Παν/μιου Μακεδονίας, κατεύθυνση «Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες»)