Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Να δημοσιοποιηθούν τώρα όλα τα στοιχεία για τα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής

Να δημοσιοποιηθούν τώρα όλα τα στοιχεία για τα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής

Το Υπουργείο Παιδείας αρέσκεται στο να μιλά για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. Μετά το σκάνδαλο των μεταπτυχιακών-μαϊμού που φανερώθηκε με τις κρίσεις των στελεχών της εκπαίδευσης το αμέσως προηγούμενο διάστημα, θα περίμενε κανείς πως το Υπουργείο θα ήταν πιο ευαίσθητο σε τέτοια ζητήματα.
Παρόλα αυτά, οι πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής εξακολουθούν να γεμίζουν με μεταπτυχιακούς τίτλους, για τους οποίους δεν αναγράφεται καν το πότε αποκτήθηκαν!
Η «εισβολή των μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής» στους πίνακες αναπληρωτών έχει ως αποτελέσμα να χάνουν τη θέση τους στον πίνακα άνθρωποι που έχουν από 10 μέχρι και….80 μήνες προϋπηρεσία (!) στην Ειδική Αγωγή αφού στους κλάδους μας ισχύει η απαράδεκτη πρωτοτυπία του ν.3699/2008 να προηγείται όποιος έχει διδακτορικό/μεταπτυχιακό τίτλο στην Ειδική Αγωγή ακόμα και αν έχει μηδενική προϋπηρεσία!! Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι η «βιομηχανία μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής» ανθεί σε Ελλάδα, Βουλγαρία κ.ο.κ.
Αλήθεια όμως, πόσα από τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού έχουν αναγνωριστεί από τον ΔΟΑΤΑΠ και πότε;
Πόσα από τα μεταπτυχιακά του εσωτερικού περιλαμβάνται στο ΦΕΚ Ίδρυσης, Οργάνωσης και Λειτουργίας του αντίστοιχου Πανεπιστημιακού Τμήματος/Σχολής για να είναι έγκυρα;
Απαιτούμε δίκαιες και καθαρές λύσεις!
Γι’ αυτό ζητάμε:
  • Να δώσει στη δημοσιότητα το Υπουργείο Παιδείας τα στοιχεία για τους μεταπτυχιακούς τίτλους Ειδικής Αγωγής και να μην υπεκφεύγει μιλώντας για προσωπικά δεδομένα. Δηλαδή ο βαθμός και η ημερομηνία κτήσης του βασικού πτυχίου μας δεν είναι προσωπικό δεδομένο και γράφεται στους πίνακες αναπληρωτών, αλλά ο βαθμός και η ημερομηνία κτήσης του μεταπτυχιακού είναι;
  • Να παρέμβουν οι αιρετοί του κλάδου για να δοθούν στη δημοσιότητα όλοι οι τίτλοι των μεταπτυχιακών σπουδών έτσι ώστε να γνωρίζουμε αν είναι συναφείς με το αντικείμενο της Ειδικής Αγωγής. Να ανακοινωθεί το Πανεπιστημιακό Τμήμα από το οποίο προέρχονται και το πότε αναγνωρίστηκαν από τον ΔΟΑΤΑΠ αν είναι πτυχία του εξωτερικού.
  • Εξακολουθούμε να ζητάμε «καθαρούς» πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής με βάση τον κλάδο και την προϋπηρεσία.
ΟΧΙ στους διπλοεγγεγραμμένους αναπληρωτές (και στην ειδική, και στη γενική αγωγή).
ΟΧΙ στην πριμοδότηση των σεμιναρίων, μεταπτυχιακών, διδακτορικών εις βάρος της προϋπηρεσίας.
ΝΑΙ στην προσμΣύνδεσμοςέτρηση της προϋπηρεσίας για όλους τους εκπαιδευτικούς στον κλάδο τους και μόνο.
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗ
πηγή: www.satea.gr



Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Προσωρινοί πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής-Α/θμια Β/θμια

Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής της Α/θμιας και Β/θμιας.

Οι ενστάεις γίνονται δεκτές από την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου έως Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου.

Σύνδεσμος
Οι πίνακες είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα e-aitisi.sch.gr

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Ιστοσελίδα Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής

Η επίσημη ιστοσελίδα των συλλόγων αποφοίτων τμημάτων ειδικής αγωγής.

Οι σύλλογοι αποφοίτων του παιδαγωγικού τμήματος ειδικής αγωγής και του εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής ανέβασαν αυτή τη σελίδα για ενημέρωση σε ό,τι αφορά το χώρο της ειδικής αγωγής και τις δράσεις τους.Σύνδεσμοςwww.satea.gr

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Δελτίο Τύπου Συντονιστικο Συλλόγων Αποφοίτων Ειδικής Αγωγής

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Δελτίο Τύπου

23-5-2011

Δυναμικές κινητοποιήσεις των αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών ειδικής αγωγής – Η νέα γενιά εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής δηλώνει παρούσα

Στο τελευταίο μας «Γράμμα προς γονείς» που δημοσιεύσαμε σχετικά με την απεργία στην Ειδική Αγωγή δηλώσαμε: «Αν και γνωρίζουμε ότι τα παιδιά και οι γονείς τους δεν φταίνε σε τίποτα, δεν έχουμε άλλο δρόμο παρά την απεργία. Θέλουμε να ακούσουν οι υπεύθυνοι την απουσία μας από την τάξη αλλά και την παρουσία μας στους διαδρόμους του Υπουργείου Παιδείας. Θέλουμε και τη δική σας υπομονή και στήριξη. Ζητάμε τα αυτονόητα.»

Μπορούμε να ισχυριστούμε ότι όλα τα παραπάνω πήραν σάρκα και οστά. Η απεργία μας είχε καθολική συμμετοχή σε κάθε μέρος της Ελλάδας όπου βρισκόμαστε «ακροβολισμένοι»: από την Κάρπαθο μέχρι τον Έβρο, από την Κέρκυρα μέχρι τη Μεσσηνία, η συμμετοχή των απεργών ήρθε από παντού!

Πετυχημένες όμως ήταν και οι συγκεντρώσεις μας! Την Τετάρτη 18 Μάη πήγαμε μαζικά στο Υπουργείο Παιδείας για να δούμε τους προϊσταμένους μας αλλά και να μας δουν: γιατί είναι οι εργοδότες μας και δεν έχουν κανένα λόγο να «φυλάγονται», να «φρουρούνται από τον κόσμο». Γιατί δεν είμαστε «εισβολείς», ούτε απλοί αριθμοί σ’ ένα πίνακα αναπληρωτών – είμαστε άνθρωποι, εκπαιδευτικοί με προβλήματα. Και έχουμε κάθε δικαίωμα να συναντήσουμε τους προϊσταμένους μας.

Την επόμενη μέρα στις 19 Μάη βρεθήκαμε στο Υπουργείο Εσωτερικών. Εκεί οι δυνάμεις της αστυνομίας ήταν παρούσες αλλά οι πολιτικοί υπεύθυνοι ήταν απόντες...

Αυτές τις δύο μέρες έχουμε πάρει πλήθος μηνυμάτων συμπαράστασης: από οργανώσεις αναπήρων, από συλλόγους γονέων, καθώς και ψηφίσματα από συλλόγους εκπαιδευτικών και συνδικαλιστικές παρατάξεις. Όλοι μίλησαν για τον αγώνα μας και τους ευχαριστούμε γι’ αυτό.

Τι μας είπαν όμως οι υπεύθυνοι:

n Στο Υπουργείο Παιδείας οι εκπρόσωποί μας –και μετά από μεγάλη πίεση του κόσμου που βρισκόταν στους διαδρόμους του Υπουργείου- συναντήθηκαν με την Υφυπουργό κα. Χριστοφιλοπούλου, τον Ειδικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας κ. Κοντογιάννη και το Διευθυντή της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής κ. Αλεβίζο. Επίσης, στη συνάντηση παρίστατο και ο Γενικός Γραμματέας της ΔΟΕ κ. Οικονόμου. Θέσαμε τα εξής τέσσερα ερωτήματα/θεματικές και πήραμε τις κατώθι απαντήσεις (σε μια συζήτηση μιάμισης ώρας και όχι ενός τετάρτου -όπως συνηθιζόταν μέχρι τώρα):

· Για το ΕΣΠΑ: πιστεύουμε ότι τα «επιμορφωτικά» προγράμματα ΕΣΠΑ στην Παράλληλη Στήριξη, που γίνονται στο όνομα της έλλειψης εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής (οι οποίοι αν και υπάρχουν δε διορίζονται) δεν πρέπει να αποτελέσουν προσόν πρόσληψης/διορισμού/μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή. Διότι μ’ αυτόν τον τρόπο καταργείται ο βασικός τίτλος σπουδών στην Ειδική Αγωγή αλλά και ανοίγει ο «ασκός του Αιόλου» για κατάργηση κάθε κλάδου μέσω «μιας επιμόρφωσης» κάποιων ωρών. Πρόκειται για μια μεθόδευση ανάλογη με τα σεμινάρια της «ντροπής» των 400 ωρών. Επιπλέον, καθίσταται εκπαιδευτικά επίφοβο το να υποστηρίζονται οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από εκπαιδευτικούς μη εξειδικευμένους.

Αφού κατανοήσαμε τη θέση του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής κ.Αλεβίζου «τι να κάνουμε, δεν υπήρχαν εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και προσλάβαμε εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής» που μόλις αποφοίτησαν «για να μη μείνουν οι μαθητές χωρίς καμία στήριξη» θέσαμε το εξής απλό ερώτημα στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου: πού θα προσμετράται η προϋπηρεσία των γενικών δασκάλων, οι οποίοι εργάζονται μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ στην Παράλληλη Στήριξη; Στον κλάδο που ανήκει ο κάθε εκπαιδευτικός ή στην Ειδική Αγωγή; Όσο οξύμωρο και αν ακουστεί, λάβαμε αντικρουόμενες απαντήσεις. Συγκεκριμένα, η κα. Χριστοφιλοπούλου μας διαβεβαίωσε ότι από τη στιγμή που κατήργησε τα σεμινάρια, δε θα τα φέρει από την πίσω πόρτα μέσω μιας επιμόρφωσης 70 ωρών. Ο κ. Κοντογιάννης είπε ότι η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών Γενικής Αγωγής θα αναγνωρίζεται στη Γενική αγωγή (γιατί στην Ειδική Αγωγή δε θα χρησιμεύσει σε κανένα δάσκαλο γενικής αγωγής) και άλλωστε, αν συμβεί αυτό, χάνει το νόημά της η ύπαρξη των κλάδων της Ειδικής Αγωγής (ΠΕ71, ΠΕ 61). Ο Διευθυντής όμως Ειδικής Αγωγής κ.Αλεβίζος είχε αντίθετη άποψη από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου θεωρώντας ότι η προϋπηρεσία θα πρέπει να αναγνωρίζεται στην Ειδική Αγωγή!

Μας είναι δύσκολο λοιπόν να αποσαφηνίσουμε τις προθέσεις του Υπουργείου για το θέμα. Έχουμε όμως να σχολιάσουμε τα εξής (που είπαμε και στη συνάντηση): το θεσμικό πλαίσιο (ν.3699/2008) για την Ειδική Αγωγή είναι ξεπερασμένο και γεμάτο αντιφάσεις οδηγώντας σε μια κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών που δεν υπάρχει πουθενά αλλού στην Εκπαίδευση (συγκεκριμένα σε μεταθέσεις/αποσπάσεις/αναπληρωτές προηγείται ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ο εκπαιδευτικός κάτοχος διδακτορικού στην ΕΑΕ ανεξαρτήτου προϋπηρεσίας, ακολουθεί ο κάτοχος μεταπτυχιακού, στη συνέχεια ο μετεκπαιδευμένος εκπαιδευτικός, έπειτα ο κάτοχος πτυχίου, μετά ο «σεμιναριούχος» και τέλος μπορεί να μπει στους πίνακες της Ειδικής Αγωγής ακόμα και ο αναπληρωτής που έχει προϋπηρεσία μεγαλύτερη του ενός χρόνου στην Ειδική Αγωγή χωρίς κανένα τυπικό προσόν. Η ίδια η ηγεσία του Υπουργείου έχει καταλάβει ότι αυτό το θεσμικό πλαίσιο δημιουργεί επικίνδυνες στρεβλώσεις και πρέπει να αλλάξει και μάλιστα ανακοίνωσε ότι προετοιμάζεται άλλος νόμος. Μέχρι όμως να δούμε το νέο θεσμικό πλαίσιο, τι θα γίνει; Ως εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής δε δεχόμαστε ότι μπορεί να καταργηθεί ο κλάδος μας μέσα από ένα σεμινάριο κάποιων ωρών ή από έναν χρόνο προϋπηρεσία στην Ειδική Αγωγή (χωρίς κανένα τυπικό προσόν, με μια επιμόρφωση 70 ωρών που μάλιστα δεν έγινε, όπως το παραδέχεται και το ίδιο το υπουργείο). Είμαστε κάθετα αντίθετοι με το ΕΣΠΑ, σε όλες του τις διαστάσεις, και αμφιβάλλουμε κατά πόσο είναι παιδαγωγικά σωστό να «στηρίζεται» ένας μαθητής με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από μη εξειδικευμένο προσωπικό. Στη Συνέλευση μας λοιπόν, που έγινε στα γραφεία της ΔΟΕ αμέσως μετά τη συζήτηση μας με το Υπουργείο, αποφασίσαμε να κάνουμε κάλεσμα για Καταγγελία του ΕΣΠΑ στην Παράλληλη Στήριξη προς όλους τους εμπλεκόμενους φορείς: συλλόγους γονέων, ομοσπονδίες αναπήρων, συλλόγους εκπαιδευτικών, τη ΔΟΕ κ.α. Το ΕΣΠΑ πρέπει να αποκρουστεί συλλογικά και εμείς είμαστε διατεθειμένοι να το φτάσουμε ως τα άκρα...

· Για τους πίνακες αναπληρωτών. Πάλι λόγω του ν.3699/2008 και των στρεβλώσεων του είμαστε ο μόνος κλάδος όπου δεν υπάρχουν «καθαροί» πίνακες αναπληρωτών με βάση την προϋπηρεσία. Εμείς αντίθετα ζητάμε να ισχύσει, ό,τι ισχύει και στους υπόλοιπους κλάδους των εκπαιδευτικών. Και πάλι δεν είμαστε διατεθειμένοι να δούμε τον πίνακα μας γεμάτο «ερμαφρόδιτους κωδικούς» όπως ο 70.50 που δεν υπάρχει νομικά πουθενά (!) και να δούμε «διπλοεγγεγραμένους» εκπαιδευτικούς. Η Συνέλευση μας αποφάσισε να προχωρήσουμε σε ασφαλιστικά μέτρα για το θέμα αν δεν υπάρξουν φέτος αλλαγές.

· Στο ζήτημα των διορισμών και του ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής ακούσαμε ακριβώς αυτό που περιμέναμε. Ότι το Υπουργείο έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για το διαγωνισμό. Ότι ο διαγωνισμός έχει «παγώσει» (και δεν έχει ανασταλλεί) από το Υπουργείο Εσωτερικών. Στο ερώτημα μας «γιατί δεν κάνετε διορισμούς μόνο με βάση την προϋπηρεσία» (αφού άλλωστε οι περισσότεροι αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής έχουν κλείσει πάνω από 30μηνο) επικαλέστηκαν πάλι ότι νομικά δεν γίνεται επειδή δεν έχει γίνει ΑΣΕΠ (ο οποίος έχει «παγώσει»)! Στο ερώτημα μας «τι θα γίνουν τα χρήματα που έχουν εγκριθεί για τους διορισμούς» ειπώθηκε από σύμβουλο του Υπουργείου ότι μπορεί και να «πάνε αλλού» αν δεν γίνει ο διαγωνισμός και διορισμοί! Στο ερώτημα του πως γίνεται και άλλοι διορίζονται και άλλοι όχι, χωρίς ή με Μνημόνιο, την απάντηση τη δίνουμε εμείς: ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ.

· Σχεδιασμός Ειδικής Αγωγής. Θίξαμε το ζήτημα του συνολικού σχεδιασμού της Ειδικής Αγωγής. Ρωτήσαμε αν θα γίνουν συγχωνεύσεις Ειδικών Σχολείων, αν θα κλείσουν Τμήματα Ένταξης λόγω συγχωνεύσεων. Ειπώθηκε ότι δεν υπάρχει πρόθεση κλεισίματος σχολείων πέρα από εξαιρέσεις και ότι με τα νέα, «μεγάλα» σχολεία, θ’ αναπτυχθούν περισσότερο τα Τμήματα Ένταξης, κάτι που δεν ήταν δυνατόν με τα ολιγοθέσια.

Η υφυπουργός κ.α. Χριστοφιλοπούλου δεσμεύτηκε ότι έχει την πρόθεση να στελεχώσει την Ειδική Αγωγή με πτυχιούχους ειδικής αγωγής και εξέφρασε τη θέληση της να παλέψει για την Ειδική Αγωγή, από όποια θέση κι αν βρεθεί. Μένει να δούμε τα λόγια να μετουσιώνονται σε πράξη. Γιατί εμείς από τη μεριά μας, μετά από 10 χρόνια ομηρίας και εμπαιγμού, νιώθουμε ότι πέρα από τις καλές προθέσεις, τα έργα έχουν μεγαλύτερη σημασία. Γι΄ αυτό είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε τον αγώνα μας που είναι αγώνας για όλα τα παιδιά.

Θέλουμε τέλος να καταστήσουμε σαφές ότι «ήρθαμε για να μείνουμε»: οι κινητοποιήσεις μας δείχνουν ότι μια νέα γενιά εκπαιδευτικων της Ειδικής Αγωγής έχει «μπει στο παιχνίδι», και αυτό ας το λάβουν σοβαρά υπόψη όλοι οι υπεύθυνοι της πολιτικής στον χώρο.

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Εννέα Χρόνια...

Εννέα χρόνια, εννέα ολόκληρα χρόνια έχουν περάσει από τότε που βγήκαν οι πρώτοι απόφοιτοι του τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Εννέα ολόκληρα χρόνια, κυβερνήσεις άλλαξαν, υπουργοί, υφυπουργοί και γραμματείς μπήκαν και βγήκαν στο Υπουργείο Παιδείας και ακόμα περιμένουμε...... Νομοσχέδια και νόμοι άλλαξαν, ψηφίστηκαν και ακόμα περιμένουμε..... Τι περιμένουμε άραγε; Σε τι ελπίζουμε άραγε; Περιμένουμε και ίσως άδικα, το Υπουργείο και τη διεύθυνση Ειδικής Αγωγής να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να πάρουν επιτέλους οριστικές και ουσιαστικές αποφάσεις..... Εννέα χρόνια τώρα αναρωτιέμαι, δε βαρέθηκαν στην διεύθυνση Ειδικής Αγωγής να μας ακούνε; Να μας ακούνε κάθε καλοκαίρι να ρωτάμε αγωνιωδώς πότε θα βγουν οι αιτησεις, πότε θα βγουν οι πίνακες, πότε θα εγκριθούν οι πιστώσεις; Αλλά ακόμα και τώρα δε βαρέθηκαν να μας ακούνε που ρωτάμε πότε θα βγει ο ΑΣΕΠ; Εννέα ολόκληρα χρόνια γίνονται διαγωνισμοί, διορίζονται εκπαιδευτικοί με 30μηνο, 24μηνο, με ΑΣΕΠ, χωρίς ΑΣΕΠ και εμείς ακόμα περιμένουμε...... Τι περιμένουμε άραγε; Για αυτούς ίσως τα εννέα χρόνια είναι λίγα, αλλά για εμάς είναι πολλά. Είναι εννέα χρόνια κοροϊδίας, εμπαιγμού, ψευτιάς και υποκρισίας από όλους. Από το Υπουργείο, τους υπουργούς, τους υφυπουργούς, τους γραμματείς καθώς και από τη ΔΟΕ. Εννέα χρόνια για αυτούς είμαστε ικανοί να δουλεύουμε μόνο ως αναπληρωτές και να είμαστε ευχαριστημένοι και υποχρεωμένοι που μας διορίζουν για εννέα μήνες. Εννέα χρόνια μας στέλνουν να διδάξουμε τα παιδιά μας, αλλά τώρα μας βάζουν ΑΣΕΠ να δώσουμε για να διοριστούμε. Φαίνεται ότι δεν έκανα καλά τη δουλειά μου εγώ και οι συνάδελφοί μου τα προηγούμενα εννέα χρόνια και πρέπει τώρα να εξεταστώ μέσω ΑΣΕΠ, να αποδείξω τις γνώσεις μου και αν περάσω να διοριστώ.....!!!!! Αλλά για ποιον ΑΣΕΠ μιλάω; Για αυτόν που ακούω και διαβάζω εδώ και ένα χρόνο σχεδόν; Για αυτόν τον οποίο βγήκε η ύλη το Νοέμβρη; Για αυτόν που έπρεπε ήδη να είχε γίνει, αλλά δεν έγινε ακόμα; Εννέα χρόνια μας εμπαίζετε και συνεχίζετε να το κάνετε χωρίς ντροπή. Εννέα χρόνια τώρα όλοι εσείς οι υπεύθυνοι φανήκατε τελείως ανεύθυνοι. Εννέα χρόνια τώρα η φωνή μας δεν ακούγεται και όποτε καταφέρναμε να την υψώσουμε, εσείς την καλύπτατε με υποσχέσεις και φρούδες ελπίδες. Εννέα χρόνια τώρα ζητάμε το ΔΙΚΙΟ ΜΑΣ. ΖΗΤΑΜΕ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ. Εννέα χρόνια τώρα διδάσκουμε τα παιδιά μας.... Εννέα ολόκληρα χρόνια σαν τον Οδυσσέα και εμείς αγωνιζόμαστε να φτάσουμε στην Ιθάκη μα οι Κύκλωπες, οι Σειρήνες, η Κίρκη εμφανίζονται ξανά και ξανά κλείνοντάς μας κάθε δίοδο. Η δική μας Ιθάκη χάθηκε από το χάρτη. Πνίγηκε στις υποσχέσεις και στις ελπίδες....




ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το blog δημοσιεύει στην κεντρική του σελίδα το σχόλιο-άρθρο του ανώνυμου αναγνώστη, που βρίσκεται και στην ανάρτηση "Αναβολή Ασεπ Ειδικής Αγωγής, το ακούσατε;", γιατί πιστεύουμε ότι αντιπροσωπεύει την οργή όλων όσων ασχολούνται με την ειδική αγω΄γη και τον εμπαιγμό της....οποιαδήποτε άρθρα μπορείτε να τα στέλνετε στο mail του blog για να δημοσιεύονται είτε επώνυμα είτε ανώνυμα.

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Σ.Α.Π.Τ.Ε.Α: ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

12.4.2011
ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ


Το Υπουργείο Παιδείας υπερηφανεύεται για την πολιτική του στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής (Δελτίο Τύπου – Απολογισμός στις 1.12.2010) αλλά η πραγματικότητα που βιώνουμε δεν αφήνει περιθώρια για χαμόγελα.
Η ελάχιστη υποχρέωση της Πολιτείας απέναντι στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής με προϋπηρεσία 30-40-50, μέχρι και 80 μήνες, αναιρείται. «Παγώνουν» τους διορισμούς, «παγώνουν» τον ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής αλλά «ξεπαγώνουν» κάθε ρύθμιση που κάνει το μέλλον των ειδικών παιδαγωγών δυσοίωνο.
Χαρακτηριστικό είναι το σχέδιο νόμου που συζητείται αυτές τις μέρες στη Βουλή («Θεσμικό πλαίσιο των πρότυπων πειραματικών σχολείων, ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, οργάνωση ινστιτούτου τεχνολογίας, υπολογιστών και εκδόσεων ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ και λοιπές διατάξεις»), το οποίο στις «λοιπές διατάξεις» (ως συνήθως) νομιμοποιεί τη χορήγηση της Παράλληλης Στήριξης μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων (ΕΣΠΑ), αφαιρεί το δικαίωμα μετάθεσης στους εκπαιδευτικούς ΠΕ71-ΠΕ61 στα Τμήματα Ένταξης και την Παράλληλη Στήριξη (και ενώ αντιφατικά βαπτίζει όλες τις θέσεις Ειδικής Αγωγής ως ΠΕ71-ΠΕ61) και στην ουσία υποβαθμίζει την προώθηση της ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ στη χώρα μας αφού αυτή θα παρέχεται από περιστασιακά ευρωπαϊκά προγράμματα με μη εξειδικευμένο προσωπικό.
Απέναντι σε αυτήν την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην Ειδική Αγωγή διεκδικούμε:
- Να γίνει τώρα ο ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής – Να ξεκινήσουν οι διορισμοί.
- Να ισχύει ΕΝΙΑΙΟ δικαίωμα μετάθεσης/απόσπασης/τοποθέτησης στην Ειδική Αγωγή. Όχι στις διαιρέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.
- Να σταματήσει κάθε πρόχειρη στελέχωση της Ειδικής Αγωγής μέσα από τη «βιομηχανία επιμορφώσεων» (προγράμματα ΕΣΠΑ, σεμινάρια 400 ωρών κ.ά.). Να μην αποτελούν τα επιμορφωτικά σεμινάρια προσόν διορισμού και παράγοντα μοριοδότησης στην Ειδική Αγωγή.
- Χρηματοδότηση της Ειδικής Αγωγής από τον Προϋπολογισμό, όπως το Κράτος έχει υποχρέωση – όχι στις περικοπές στο πιο ευαίσθητο κομμάτι της δημόσιας εκπαίδευσης.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού





Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού διοργανώνονται διάφορες ημερίδες σε όλη την Ελλάδα.
Δείτε αναλυτικά τις διάφορες εκδηλώσεις : www.autismgreece.gr

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Ημερίδα ADHD

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Η Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής
Υπερκινητικότητας και
η Ελληνική Εταιρεία Ψυχικής Υγιεινής και Νευροψυχιατρικής του
Παιδιού,
συνδιοργανώνουν Επιστημονική Ημερίδα με θέμα
"ΔΕΠΥ: Παιδιά σε Κίνδυνο και Πρώιμες Παρεμβάσεις",
το Σάββατο 9 Απριλίου 2011, ώρα 9.30-14.30.
Η Ημερίδα θα γίνει στο Αμφιθέατρο του Χωρεμείου Ερευνητικού
Εργαστηρίου Παν/μίου Αθηνών, στο Νοσοκομείο Παίδων "Η Αγία Σοφια",
Γουδί, Αθήνα
και τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και Κοιν. Αλληλεγγύης.
Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής. Είσοδος: 20 ευρώ.
Η ημερίδα απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες ψυχικής και γενικής
υγείας, εκπαιδευτικούς και λοιπές ειδικότητες.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: http://www.adhd.gr
και στα τηλ. 2107211845, 6944153009, 2107757496, 2132009401

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Παγκόσμια ημέρα Συνδρόμου Down

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Συνδρόμου Down

Σας προσκαλούμε στη προβολή της ταινίας

«Αν μ’ αγαπάς» του Χρήστου Κετικίδη

και του ντοκιμαντέρ της Ηλιαχτίδας

«Μεγαλώνοντας ένα παιδί με σύνδρομο Down:

Ένα διαφορετικό αλλά και μοναδικό ταξίδι ζωής»

Θα ακολουθήσει συζήτηση

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011, ώρα 10:30-14:30

Στον κινηματογράφο ΔΑΝΑΟ

Λ. Κηφισίας 109 και Πανόρμου, Αθήνα

(Μετρό Πανόρμου)

Θα υπάρχει ομάδα ανθρώπων που θα απασχολήσει τα παιδιά σε ξεχωριστό χώρο κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.

www.iliaktida.gr

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π

Αθήνα 4 Μαρτίου 2011

• Την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011, θα γίνει συνάντηση του Δ.Σ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α), με τον Υφυπουργό Οικονομικών κο Φίλιππο Σαχινίδη, με θέματα συζήτησης τα μισθολογικά του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π σε σχέση με το υπό διαμόρφωση Ενιαίο Μισθολόγιο των Δημοσίων Υπαλλήλων.

• Επίσης, από το γραφείο του κου Κουράκη, ενημερωθήκαμε πως η Επίκαιρη Ερώτηση για το Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π θα συζητηθεί στη Βουλή, την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011.

• Σε τυχόν αλλαγές του προγραμματισμού των δράσεων αυτών, θα υπάρξει νέο ενημερωτικό σημείωμα.

Βασίλης Βούγιας
(Πρόεδρος Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α)

πηγή: http://www.poseepea.blogspot.com/

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Αναβολή ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής;;; Το ακούσατε; :)

Αναβολή του ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας αλλά και η υφυπουργός...ο διαγωνισμός σύμφωνα με τα λεγόμενά τους θα γίνει το 2012 μαζί με των άλλων εκπαιδευτικών!!!!!

Δεν ακούσατε καλά;; Ας το ξαναπούμε! Δεν έχει ΑΣΕΠ....

Αφού είχαν όλοι επαναπαυτεί ας ξεσηκωθείτε γιατί δε φαίνεται να γίνεται ποτέ!

Η κοροϊδία είναι μπροστά στα μάτια όλων!

Συνταχτείτε για κάτι καλό γιατί χανόμαστε!

Διαβάστε και όσοι ενδιαφερόμενοι γονείς ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ...

Το "έγκλημα" του ελληνικού υπουργείου παιδείας στην ειδική αγωγή
Μιά νεαρή δασκάλα με μηδενικές γνώσεις στην ειδική εκπαίδευση, διορίζεται μέσω ΕΣΠΑ ώστε να προσφέρει Παράλληλη Στήριξη σε μαθητή με σοβαρή κινητική αναπηρία της έκτης τάξης του δημοτικού σχολείου Βιλλίων. Οι γονείς του μαθητή διαπιστώνοντας την ακαταλληλότητά της ζητούν την απομάκρυνσή της από το σχολείο. Οι συνδικαλιστές (αναφερόμαστε στον σύλλογο εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας Δυτ. Αττικής) αποδέχονται μεν την ακαταλληλότητα της δασκάλας, πλην όμως αιτούνται την παραμονή της στο σχολείο. Ποιός φταίει για τα παραπάνω “απίστευτα κι’ όμως αληθινά” στον χώρο της ελληνικής ειδικής εκπαίδευσης; Απάντηση, κατηγορηματική και ανεπιφύλακτη: Το υπουργείο παιδείας και οι άθλιες πολιτικές του.

Η ιστορία έχει ως εξής : Οι γονείς του μαθητή με κινητική αναπηρία απέστειλαν προ μερικών εβδομάδων εξώδικο στο υπουργείο παιδείας καταγγέλοντας την άρνηση της δασκάλας να μετακινεί τον μαθητή στα σχολικά διαλλείμματα και εγκαλώντας την ως αποκλειστικά υπεύθυνη σε περίπτωση τραυματισμού του παιδιού. Ακολούθησε προκαταρκτική εξέταση ει βάρος της νεαρής κοπέλας η οποία – σημειωτέον – προσελήφθη για πρώτη φέτος φορά μέσω ΕΣΠΑ χωρίς καμμιά προυπηρεσία, καμμιά εξειδίκευη στην ειδική εκπαίδευση, ούτε έστω ένα ... απλό σεμινάριο από τα πάμπολλα της πλάκας που διοργανώνονται υπέρ της τσέπης των διοργανωτών τους. Κατόπιν της προκαταρκτικής εξέτασης, αποφασίστηκε για (σήμερα 2 Φεβρουαρίου) η διενέργεια ΕΔΕ με εντολή του προϊσταμένου του υπηρεσιακού συμβουλίου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δυτ. Αττικής. Ο εκτελών χρέη ανακριτή ζήτησε από την δασκάλα εν αναμονή της ολοκλήρωσης της ΕΔΕ να απομακρυνθεί προσωρινά από το σχολείο.

Διαβάστε τη συνέχεια.... εδώ....http://www.truerespect.com.cy/index.php?option=com_content&view=article&id=275:-qq-&catid=36:2010-06-07-19-50-30&Itemid=61