Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νηπιαγωγοί

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνει την πρόσληψη δέκα (10) αναπληρωτών Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε δομές της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2010-2011.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τρίτη 16 έως και την Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010.

Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Πλήρωση κενών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ.

Πλήρωση κενών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ.

Το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνει την πλήρωση 120 κενών οργανικών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε) και Κέντρων Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) με μόνιμο διορισμό, 20 Ψυχολόγων κλάδου ΠΕ 23, 20 Λογοθεραπευτών κλάδου ΠΕ 21-26 , 20 Εργοθεραπευτών κλάδου ΠΕ 29, 20 Κοινωνικών Λειτουργών κλάδου ΠΕ 30, 10 Σχολικών Νοσηλευτών κλάδου ΠΕ 25, 10 φυσικοθεραπευτών κλάδου ΠΕ 28 και 20 μελών κλάδου ΔΕ 1 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, από τους οριστικούς πίνακες επιλογής υποψηφίων.

Οι πίνακες καταρτίστηκαν από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Υ.Σ.Ε.Ε.Π), κυρώθηκαν από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων σύμφωνα με την 90053/Γ6/9-9-2005 απόφαση του ίδιου Υπουργού και ισχύουν μέχρι 31-12-2010 (άρθρο 26,παρ.9γ. του ν. 3879/2010-ΦΕΚ 163 τ.Α΄).

Οι υποψήφιοι για διορισμό καλούνται να καταθέσουν αίτηση τοποθέτησης σε κενές οργανικές θέσεις του κλάδου τους αυτοπροσώπως, στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής (Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι, γραφείο 1074, 1ος όροφος. Τηλ. 210 3442931, 210 3442332) και κατά τις ώρες 12:00 με 14:00 καθημερινά ή με fax 210 3442193.

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται από την 15-11-2010 έως και την 22-11-2010.

Οι πίνακες των ονομάτων ανά ειδικότητα, καθώς και τα οργανικά κενά έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr

Προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών με το πρόγραμμα ΕΣΠΑ

Προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών με το πρόγραμμα ΕΣΠΑ έγιναν την Παρασκευή 12-11-10 από το υπουργείο παιδείας.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρουσιαστούν από 15-11-10 έως 17-11-10


Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Π.Ε 71 Π.Ε 61

Το πρώτο τετράμηνο του 2011 και κατά πάσα πιθανότητα το Μάρτιο του 2011 θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους δασκάλους και νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής.

Οι θέσεις θα είναι 300 από τον ΑΣΕΠ (60%) και 200 από τον πίνακα (40%) και για τους δύο κλάδους.

Η ύλη δεν έχει καθοριστεί από το παιδαγωγικό ινστιτούτο και η προκήρυξη θα βγει με το νέο έτος.

Οι θέσεις δεν είναι πολλές αν κρίνουμε από τον αριθμό των κενών στην ειδική αγωγή και τους 500 επιτυχόντες θα τους διορίσουν σε δύο φάσεις δηλαδή τα σχολικά έτη 2011-2012 και 2012-2013.

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Βοηθήστε τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και όχι μόνο!

Οι εκπαιδευτικοί πολλές φορές όταν έρχονται αντιμέτωποι με μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στις μαθησιακές δραστηριότητες αναρωτιούνται πώς μπορούν να τους βοηθήσουν.
Παρακάτω θα βρείτε τρόπους που μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες:
  • Αφήνετε μικρά χρονικά διαλείμματα μεταξύ των εργασιών.
  • Μην βάζετε μεγάλο όγκο εργασιών για το σπίτι, μειώστε την ποσότητα σε σύγκριση με τους υπόλοιπους.
  • Δώστε περισσότερο χρόνο όταν πρόκειται για τεστ, διαγώνισμα ή κάποια εργασία.
  • Υπενθυμίστε να ελέγχουν τις εργασίες αφού τις ολοκληρώσουν.
  • Βοηθήστε τα παιδιά να οργανώσουν σωστά τα τετράδια, τα ντοσιέ, τις εργασίες, τα φυλλάδια.
  • Όταν διορθώνετε τα γραπτά τους μην σημειώνετε τις λανθασμένες απαντήσεις αλλά τις σωστές.
  • Δώστε στα παιδιά να καταλάβουν τα λάθη τους, πού και γιατί.
  • Εάν δυσκολεύονται στις αριθμητικές πράξεις επιτρέψτε τους να χρησιμοποιήσουν υπολογιστικές μηχανές.
  • Να επιτρέπεται η χρήση του Η/Υ ειδικά όταν δυσκολεύονται στη γραφή και την ορθογραφία.
  • Χρησιμοποιήστε χαρτί με τετραγωνάκια για τις μαθηματικές ασκήσεις, όπου σε κάθε τετραγωνάκι αντιστοιχεί ένας αριθμός.