Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Η σχολική χρονιά αρχίζει...οι πίνακες πού είναι;

Κι ενώ από την προηγούμενη εβδομάδα αρχίζουν τα σχολεία να στελεχώνονται με δασκάλους διευθυντές κλπ, οι πίνακες αναπληρωτών ειδικής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας είναι ακόμα στα αζήτητα....

Από κάποιες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες οι τελικοί πίνακες θα ανακοινωθούν μέχρι αύριο Τρίτη αλλά οι διορισμοί αναπληρωτών πότε θα γίνουν;

Αν θέλουμε να δείξουμε καλή πίστη στην κ. Χριστοφιλοπούλου θα πρέπει να τους περιμένουμε μέχρι το τέλος της εβδομάδας, γιατί η ίδια διακύρυττε ότι οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής θα είναι στα σχολεία τους ΕΓΚΑΙΡΩΣ πριν χτυπήσει το πρώτο σχολικό κουδούνι της χρονιάς...

Αναμείνατε λοιπόν....

Υ.Γ Όπου ακούς πολλά κεράσια...κράτα και μικρό καλάθι...

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Δελτίο τύπου για την εγκύκλιο ειδικής αγωγής

Δελτίο τύπου εξέδωσε το υπουργείο παιδείας για την πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων στην ειδική αγωγή για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται έως την 21-7-10

Η εγκύκλιος υπάρχει στην ιστοσελίδα του υπουργείου παιδείας. http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=932%3A-2010-2011&catid=47%3A2010-02-16-10-08-47&Itemid=142&lang=el

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Διευκρινήσεις για το Πρόγραμμα εξειδίκευσης στην εγκύκλιο αναπληρωτών...

Σύμφωνα με πληροφορίες που είχαμε από το υπουργείο σχετικά με αυτό το πρόγραμμα εξειδίκευσης που μπορούν να το δηλώσουν οι δάσκαλοι, φιλόλογοι και μαθηματικοί αναφέρουν ότι αφορά την παράλληλη στήριξη και το ίδιο πρόγραμμα θα μπορούν να το παρακολουθήσουν και οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής..Εφόσον εξαντληθούν αυτοί οι υποψήφιοι μετά θα επιλεγούν οι της γενικής...

Ο νοών νοείτο...

Ας κρατήσουμε επιφυλάξεις μιας και το πρόγραμμα πρέπει να πραγματοποιηθεί έως ο 2015.

Σίγουρα υπάρχουν πολλοί παράμετροι όπως λεφτά και άλλα συμφέροντα που δε γνωρίζουμε.

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Υποκρισία και για την Ειδική Αγωγή (πηγή:Ριζοσπάστης)

Υποκρισία και για την Ειδική Αγωγή

«Κανένα παιδί με αναπηρία δε θα πρέπει να στερείται το αγαθό της εκπαίδευσης», είναι μια από τις δεκάδες δηλώσεις υποκρισίας που έχουν εξαπολύσει κυβερνητικά στελέχη για την Ειδική Αγωγή. Μάλιστα, σε συνέδριο που είχε γίνει πριν από δύο μήνες, ο ειδικός γραμματέας Α'βάθμιας και Β'βάθμιας Εκπαίδευσης Μ. Κοντογιάννης είχε εξηγήσει και πώς θα ...επιτευχθεί αυτό: Οι μαθητές με αναπηρία θα αποκτούν Αριθμό Μητρώου Μαθητή. Ειδικές επιτροπές αναλαμβάνουν να εξαλείψουν τις διακρίσεις και τους κοινωνικούς αποκλεισμούς. Προώθηση ηλεκτρονικής προσβασιμότητας σε όλα τα επίπεδα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ομως... μόνο στον Πειραιά θα αποφοιτήσουν τον Ιούνη 55 παιδιά με ειδικές ανάγκες από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, χωρίς να υπάρχει δημόσιο σχολείο να ενταχθούν στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα, καθώς το ΕΕΕΕΚ Πειραιά είναι πλήρες και το 2ο ΕΕΕΕΚ Πειραιά δε λειτουργεί. Σε όλο το λεκανοπέδιο Αττικής υπάρχουν μόνο 2 γυμνάσια και λύκεια για κινητικά ανάπηρους, 2 για κωφούς και κανένα για τυφλούς. Και αυτό είναι μόνο ένα κομμάτι του παζλ της τραγικής πραγματικότητας που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και οι οικογένειές τους: Τουλάχιστον 185.000 παιδιά με αναπηρίες είναι εκτός Ειδικής Αγωγής. Περίπου 15.500 παιδιά με ειδικές ανάγκες ήταν πέρσι εγγεγραμμένα στα ειδικά σχολεία - τα οποία στεγάζονται σε άθλια κτίρια και χωρίς τις απαραίτητες υποδομές - και πολλά από αυτά δεν κατάφεραν να πάνε ούτε μια μέρα για μάθημα λόγω έλλειψης μεταφορικών μέσων. Από αυτά μόνο 13.500 παιδιά της ηλικίας του δημοτικού σχολείου παρακολουθούν κάποια μορφή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Περίπου το 1,5% στο σύνολό τους παρακολουθούν γενική ή επαγγελματική Ειδική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Από τους 2.000 τυφλούς και 4.000-5.000 ημιβλέποντες, σε ηλικία μικρότερη των 18 ετών, μόνο 150 παρακολουθούν οποιαδήποτε μορφή εκπαίδευσης. Από τα 5.000 αυτιστικά παιδιά μόνο τα 120 φοιτούν σε σχολείο. Στο χώρο των κωφών, ο μαθητικός πληθυσμός από 550 μαθητές που ήταν πριν 20 χρόνια τώρα φτάνει τους 250-300. Οι γονείς είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν όλο και περισσότερα για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Στην Ελλάδα ένα σχετικά καλά οργανωμένο κέντρο αποκατάστασης στοιχίζει τουλάχιστον 1.000 ευρώ το μήνα. Στα περισσότερα σχολεία Ειδικής Αγωγής υπάρχουν ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό.



Και αυτή η πραγματικότητα δε πρόκειται να αλλάξει με αριθμούς μητρώου, ούτε με ειδικές επιτροπές. Επιβάλλεται ενιαίος και συντονισμένος αγώνας για αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν Ειδική Αγωγή, υψηλής ποιότητας, με βάση τις σύγχρονες κατακτήσεις της επιστήμης και της τεχνολογίας, για να βρουν το δικό τους σχολείο όλα τα παιδιά με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες (από την προσχολική αγωγή έως την επαγγελματική εκπαίδευση - αποκατάσταση), που σήμερα είναι εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας. Είναι αναγκαίο να ιδρυθούν όσες σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής χρειάζονται και τμήματα ένταξης σ' όλα τα σχολεία της χώρας, απαγορεύοντας κάθε επιχειρηματική δράση στο χώρο της Ειδικής Αγωγής, της πρώιμης διάγνωσης και παρέμβασης, αλλά και της αποκατάστασης των παιδιών με αναπηρίες. Δωρεάν παροχή από το κράτος όλων των απαραίτητων τεχνικών βοηθημάτων για τις ανάγκες εκπαίδευσης των παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Έρμαιο σεμιναρίων και πολιτικών παιχνιδιών τα άτομα με ειδικές εκπ/κές ανάγκες

Το υπουργείο παιδείας και η εκπαιδευτική πολιτική που υιοθετεί καταδυναστεύει και βάζει σε τελευταία μοίρα τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τις οικογένειές τους. Καταργεί νόμους και αποφάσεις με ένα βίαιο τρόπο που πλήττει όχι μόνο την εκπαιδευτική κοινότητα των δασκάλων ειδικής αγωγής αλλά και όλων των εμπλεκομένων στη μαθησιακή διαδικασία των παιδιών.
Ήδη έχει δείξει την πρόθεση να "κόψει" τις παράλληλες στηρίξεις με αποτέλεσμα οι γονείς να θέλουν ιδιώτη μέσα στην τάξη για το παιδί τους. Καταργούν τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Τωρα με το πρόγραμμα εξειδίκευσης επιθυμούν να καλύψουν θέσεις παράλληλης στήριξης με ένα σεμινάριο, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Άραγε γιατί δεν υπάρχει καμία επιμόρφωση και μέριμνα για τους εκπαιδευτικούς που ασχολούνται με την ειδική αγωγή, γιατί δεν τους επιμορφώνει σε ζητήματα που τους αφορούν και δίνουν έτσι χρήματα πάντα στη γενική εκπαίδευση;

Επιμόρφωση χρειάζονται και καθηγητές δευτεροβάθμιας που δουλέυουν σε ΣΜΕΑΕ αλλά και δάσκαλοι-νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής.

Το υπουργείο αρχίζει και δείχνει ότι θέλει να αφανίσει τη σωστή εκπαίδευση από τη χώρα μας...

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Π.Ε 70 ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Για πρώτη φορά στην εγκύκλιο αναπληρωτών δασκάλων υπάρχει πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες...

Την κατάργηση των σεμιναρίων 400 ωρών θέλει το υπουργείο αλλά στη θέση τους βάζει ένα ετήσιο τέτοιο πρόγραμμα...που στόχο έχει να μειώσει τις προσλήψεις των ειδικών δασκάλων και στη θέση τους να βάλει τους επιμορφουμένους!!

Με αυτή την κίνηση έχει στόχο να δώσει τις παράλληλες στηρίξεις στους δασκάλους γενικής και να μην προσλαμβάνει δασκάλους ειδικής αγωγής!Επίσης αποβλέπει και στην κάλυψη θέσεων των τμημάτων ένταξης!
Τα συμπεράσματα από αυτό το σεμινάριο δεν είναι ότι θα επιμορφωθούν οι δάσκαλοι γενικής και πολύ καλά κάνουν αλλά οι απώτεροι στόχοι που έχει το υπουργείο παιδείας.

Άραγε ποιος θα είναι ο ρόλος των συνδικαλιστικών οργάνων;;
Ακόμη και τώρα μας εκπλήσσουν στο χώρο αυτό...όσο για την προυπηρεσία αυτή θα προσμετράται με αυτό το σεμινάριο....

Τα συμπεράσματα περιττά...




Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Δελτίο τύπου με την ανακοίνωση ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ανακοίνωσε η υφυπουργός παιδείας κα. Χριστοφιλοπούλου για το σχολ. έτος 2010-2011 για 500 οργανικές θέσεις δασκάλων και νηπιαγωγών ειδικής αγωγής.

Ζητά την προκύρηξη από το ΑΣΕΠ αλλά και τον καθορισμό της εξεταστέας ύλης από το παιδαγωγικό ινστιτούτο...

Υ.Γ Ελπίζουμε να αφορά μόνο τους κλάδους ΠΕ 71 και 61 που έχουν ΒΑΣΙΚΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ http://www.ypepth.gr/el_ec_categoryssn3365.htm

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Ιστοσελίδα ΔΟΕ (σταλμένο από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής)

Ύστερα από μία σύντομη περιήγηση στην ιστοσελίδα της ΔΟΕ διαπιστώσαμε ότι οποιαδήποτε αναφορά στα προβλήματα των μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών στον τομέα της ειδικής αγωγής είναι μηδαμινή έως ανύπαρκτη...

Βέβαια, με τα καινούργια δεδομένα και με τα 800 πιλοτικά ολοήμερα σχολεία έχουν αρχίσει οι αντιδράσεις και οι προγραμματισμένες συναντήσεις με το Υπουργείο Παιδείας...απορία όλων μας είναι ποια είναι η σαφής θέση των συνδικαλιστικών οργάνων για την ειδική αγωγή και την απαξιωτική θέση που έχει το έτος 2010...;

εκτός από την κατάργηση των σεμιναρίων και την υπεράσπιση του δικαιώματος για ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής...; όταν υπάρχουν χιλιάδες κενά σε ειδικά σχολεία, σε τμήματα ένταξης, όταν μέσα στα 30αρια τμήματα θα χαθούν οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, όταν οι παράλληλες στηρίξεις "κόβονται" με το μαχαίρι;

Γιατί οι γονείς να πληρώνουν ΙΔΙΩΤΗ για να έχει το παιδί τους παράλληλη στήριξη, ειδικά τώρα με τις περικοπές των μισθών και τις άθλιες συνθήκες ζωής; Πού είναι η δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση στην ειδική αγωγή; Πού είναι τα δικαιώματα των παιδιών...; η απλά τα υπογράφουν οι χώρες και τα γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια;

Πού είναι ο προγραμματισμός από το υπουργείο για την επόμενη σχολική χρονιά στην ειδική αγωγή; Πάλι τα παιδιά δεν θα κάνουν αγιασμό στις 11 Σεπτέμβρη; Πάλι θα ψάχνουμε τους ειδικούς παιδαγωγούς; Πάλι δεν θα υπάρχουν ειδικότητες; Πού είναι οι αναφορές των συνδικαλιστικών οργάνων;

Δείξτε έμπρακτα την υποστήριξη και όχι τη δήθεν ευαισθησία σας... υποστηρίξτε όλους τους ειδικούς παιδαγωγούς-γονιούς-μαθητές....Το δικαιούνται τα παιδιά να έχουν έγκαιρα και μόνιμα τους δασκάλους τους...φτάνει πια το παιχνίδι των εντυπώσεων...τα αυτονόητα δεν θα πρέπει να τα ζητάμε...θα πρέπει να τα έχουμε...


1. Άμεσο διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής σε ΣΜΕΑΕ
2. Καμμία μείωση στις παράλληλες στηρίξεις
3. Έγκαιρη τοποθέτηση δασκάλων ειδικής αγωγής από 1η Σεπτέμβρη
4. Ασεπ ειδικής αγωγής το φθινόπωρο και ενιαίο πίνακα διορισμού με βάση την προυπηρεσία
5. Αύξηση των δαπανών για την ειδική αγωγή
6. Άρτια υποδομή σε ΣΜΕΑΕ και όχι σε προκατ κατασκευές

Μία μερίδα εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής.ΠΕ 71

Υ.Γ Δημοσιεύουμε το παραπάνω κείμενο που στάλθηκε από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής..ελπίζουμε να διαβάσουν οι ενδιαφερόμενοι τα δικαιώματά σας...!

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Δυο λόγια...από μία αδιόριστη εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής

Ακολουθεί επιστολή μιας εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής Λ.Α..μας στέλνει το κείμενο και το δημοσιεύουμε:

Και αυτή η σχολική χρονιά τελειώνει...μένουν 3 μήνες μέχρι να έρθει η επόμενη...τα τελευταία χρόνια γυρίζω από περιοχή σε περιοχή με έτοιμες τις βαλίτσες από το καλοκαίρι, γιατί ποιος ξέρει πού θα σταθώ; στη στεριά ή στο νησί;

Κάθομαι και σκέφτομαι ότι δε διαφέρω και πολύ από ένα νομά...και περιμένω... περιμένω αν θα με προσλάβουν ως αναπληρώτρια για ακόμη μία φορά και πότε...περιμένω... περιμένω... ήδη φέτος τα παιδιά κάνανε μόνα τους αγιασμό κι εγώ καθόμουν σπίτι μου...χωρίς να κάνω τίποτα...χωρίς να προσφέρω τίποτα όχι ότι και κάποιος άλλος είχε πάει...
Πάω στο τέλος τελευταία και καταϊδρωμένη να προλάβω να δω σε ποιο νομό είμαι; σε ποια πόλη θα νοικιάσω σπίτι; σε ποιο σχολείο θα πάω; και όλα αυτά ταυτόχρονα...

Τώρα που τελειώνει το σχολείο...θα φορτώσω ένα τόνο βιβλία...υλικά...παιχνίδια...παζλ...διακοσμητικά...φακέλους...αντικείμενα (όλα με δικά μου έξοδα) θα τα πάω σπίτι σε κούτες...και ίσως τα χρησιμοποιήσω και του χρόνου...και αν είμαι σε νησί θα τρέχω με μεταφορικές εταιρείες και με πλοία για να τα φορτώσω...

Έτσι, εγώ με το φτωχό, ονειπαρμένο μυαλό μου κάθομαι και σκέφτομαι γιατί να μην μεριμνήσει το υπουργείο παιδείας να με διορίσει με τόσους μήνες προυπηρεσίας..γιατί να μην έχω το δικαίωμα να προγραμματίσω κι εγώ αυτά που θα κάνω την επόμενη χρονιά...γιατί να μην μπορω να φτιάξω την τάξη μου καλύτερη...γιατί να μην μπορώ να προσφέρω στους μαθητές μου τη σταθερότητα..γιατί να μην μπορώ να αναπτύξω μαζί τους σχέση εμπιστοσύνης...γιατί να τους λέω ότι θα φύγω του χρόνου μάλλον και αυτά μαζί με τους γονείς να μου λένε να μείνω και να μην φυγώ...γιατί να είμαι υποχρεωμένη να σκοτώνω όνειρα, προσδοκίες, δικά μου και δικά τους...γιατί κάθε Ιούνιο να πρέπει να υπόκειμαι σε βασανιστήρια συναισθημάτων..γιατί να μην μπορώ να δώσω αυτά που θέλω τώρα που είμαι νέα...πότε θα γίνω παραγωγική αλλά πραγματικά παραγωγική...
γιατί δεν καταλαβαίνει κανείς ότι μέσα σε 9 μήνες δε μπορώ να δώσω ούτε το μισό των ικανοτήτων μου...γιατί δεν έχει μεριμνήσει κανείς για εμάς τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και τα παιδιά μας;;

Ονειροπαρμένο και αφελές το κείμενό μου αλλά αυτό θέλω να εκφράσω...ότι πρώτα δεν είναι ο μαθητής...και ειδικότερα ο μαθητής ο δικός μου...ο δικός μου τριγωνοψαρούλης δεν υπάρχει ούτε καν στο βυθό...

χωρίς σχόλια..
Λ.Α

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Απόσπασμα από την εφημερίδα "τα νέα" 20-5-10

ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (ενδεικτικά)

Με απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, καθορίζεται, με βάση τις υφιστάμενες εκπαιδευτικές ανάγκες, ο αριθμός των διοριζόμενων εκπαιδευτικών ανά σχολικό έτος και κατά κλάδο και ειδικότητα από καθεμία από τις ακόλουθες κατηγορίες:

α) γονείς περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν, που έχουν τα τυπικά προσόντα διορισμού,

β) εκπαιδευτικοί με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας

γ) εκπαιδευτικοί γονείς τέκνων με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και

Μέχρι τη διενέργεια του νέου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τίθεται στη διάθεση της οικείας διεύθυνσης εκπαίδευσης και τοποθετείται προσωρινά με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου σε κενή θέση σχολικής μονάδας της περιοχής και οριστικά στο τέλος της πρώτης διετίας κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων εντός της ίδιας περιοχής, όπως ορίζεται στις οικείες διατάξεις. Ο χρόνος πραγματικής υπηρεσίας σε σχολική μονάδα της περιοχής της πρώτης τοποθέτησης μετά το διορισμό δεν μπορεί να είναι μικρότερος των τριών ετών. Ο τρίτος χρόνος της υπηρεσίας μοριοδοτείται με το διπλάσιο του αριθμού μονάδων μετάθεσης της σχολικής μονάδας όπου υπηρετεί ο νεοδιοριζόμενος.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Μέσα στο 2010 εκτός απροόπτου θα διεξαχθεί ο νέος γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου της Ειδικής Αγωγής. Το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει καταλήξει στον αριθμό των θέσεων που θα προκηρυχθούν ενώ δεν έχει κλείσει ακόμη αν αυτός ειδικά ο διαγωνισμός θα αφορά αποκλειστικά τις ειδικότητες της Ειδικής Αγωγής (ΠΕ 61 και 71) και όχι θέσεις και για δασκάλους.

Ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών που θα αφορά όλες (ή τις περισσότερες ειδικότητες) αναμένεται να διεξαχθεί στο διάστημα ανάμεσα στο Φθινόπωρο του 2011 και το Φεβρουάριο του 2012. Προφανώς και εφόσον το Υπουργείο Παιδείας και το ΑΣΕΠ κάνουν το διαγωνισμό την περίοδο εκείνη, δεν θα μπαίνει ζήτημα Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό.

Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Συνάντηση εργαζομένων στην Ειδική Αγωγή

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ)

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 14/05/2010 ευρεία συνάντηση εργαζομένων στην Ειδική Αγωγή.

Στη συνάντηση έλαβαν μέρος πάνω από 80 εργαζόμενοι, πήραν το λόγο 20 εκπαιδευτικοί, ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό από γυμνάσια, λύκεια, ΚΕΔΔΥ, ΕΕΕΕΚ, τάξεις ένταξης, μεταπτυχιακούς φοιτητές, κ.λπ. Η πανελλαδική σύσκεψη απάντησε στην ανάγκη δημιουργίας ενός ισχυρού μετώπου δράσης στην ειδική αγωγή ενόψει του νέου νόμου. Ο εκπαιδευτικός Θανάσης Τσιριγώτης, καθηγητής στο Ειδικό Λύκειο Ιλίου, πρώην μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ και προεδρεύων τόνισε ότι χρειάζεται να συγκροτηθεί τώρα ένα ενιαίο μέτωπο εργαζομένων, μαθητών και γονέων στηριγμένο σε πέντε αρχές: της δημοκρατίας, της ισότητας (όλα για όλους), διαφάνειας (όλα στο φως), αλληλεγγύης (όλοι για έναν, ένας για όλους) και της παιδαγωγικής αρχής ‘’ο μαθητής πάνω από όλα’’. Τονίστηκε ιδιαίτερα η ανάγκη να εγγραφούν όλοι οι εργαζόμενοι στα σωματεία τους (ΕΛΜΕ και διδακτικοί σύλλογοι) και να ανατραπούν όλοι οι σύλλογοι-σφραγίδες που εξυπηρετούν προσωπικές σκοπιμότητες.

Πολλές εργαζόμενοι έθιξαν εργασιακά ζητήματα.

Στην ευρεία σύσκεψη ομόφωνα και μέσα σε ένα γενικό κλίμα αποδοχής αποφασίστηκαν:

α) Η εκλογή εννιαμελούς προσωρινής συντονιστικής επιτροπής η οποία θα συντάξει και θα καταθέσει καταστατικό του επιστημονικού –μορφωτικού-παιδαγωγικού συλλόγου με την επωνυμία Σύνδεσμος Ειδικής Αγωγής (ΣΕΑ).

β) Η εκλογή πενταμελούς επιτροπής από καθηγητές, δασκάλους, ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό η οποία επιφορτίστηκε να διαδραματίσει το ρόλο της ‘’γραμματείας’’ σε ΟΛΜΕ και ΔΟΕ και να συντάξει προτάσεις για τα συνδικαλιστικά όργανα (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ) και το ΥΠΕΠΘ.

γ) Η διενέργεια ημερίδας (Σάββατο 26 Ιουνίου) με θέμα το παρόν και το μέλλον της Ειδικής Αγωγής.

δ) Η δημιουργία site και blog για τους παραπάνω στόχους (suneidag.blogspot.com).

ε) Η ΠΣΕ (Προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή) θα ζητήσει άμεσα συνάντηση με το ΔΣ των ΟΛΜΕ και ΔΟΕ.

Αθήνα, 16 Μαιου 2010

Το προεδρείο της σύσκεψης

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Οργανικά Κενά σε ΣΜΕΑΕ από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση Πειραιά

Οργανικά κενά αποφασίστηκαν από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση Πειραιά για τους αποφοιτους της Μαρασλείου...Δείτε το σχετικό link: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank13_5_10_1253.php

Οργανικά κενά για τους απόφοιτους ειδικής αγωγής...στα αζήτητα...

Ποια είναι η θέση της υφυπουργού παιδείας όσον αφορά αυτές τις κινήσεις...;;;

Θα απαντήσει επιτέλους στο τι παιχνίδια παίζονται πίσω από την πλάτη εκατοντάδων αδιόριστων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής...

Κάθε νομός βγάζει οργανικά κενά σε ΣΜΕΑΕ και η κυρία υφυπουργός περιμένει ακόμη να θεσμοθετηθούν οργανικά κενά; Δε μπορεί ένα υπουργείο να βγάλει οργανικά κενά και να διορίσει εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και μπορεί κάθε νομός να βγάζει και να διορίζει μετεκπαιδευθέντες δασκάλους γενικής;;

Με ποια λογική γίνονται όλα αυτά...;;

ΑΜΕΣΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ...



Αδιόριστος εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής

Πού είναι η αλήθεια και πού το ψέμα;


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σχετικά με την απάντηση του Υπ. Παιδείας (11/5/2010) για τα σεμινάρια

των 400 ωρών

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ, σε απάντηση του Δελτίου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας, σχετικά με τα σεμινάρια των 400 ωρών, επισημαίνει τα εξής:

  • Η ΔΟΕ διεκδικούσε εδώ και τρία χρόνια την κατάργηση των σεμιναρίων των 400 ωρών ΑΜΕΣΑ, καθώς, επίσης, και να μη μετρούν ως προσόν διορισμού στη Δημόσια Εκπαίδευση. Στο Πολυνομοσχέδιο του Υπ./Παιδείας προβλέπεται η κατάργησή τους, ουσιαστικά μετά το 2015, αφού τα πιστοποιητικά τους θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τους επόμενους δύο διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, που ουδείς γνωρίζει πότε θα γίνουν. Επομένως, καμιά ΣΥΜΦΩΝΗ γνώμη της ΔΟΕ δεν υπήρξε για τη ρύθμιση.
  • Πρωτοφανής, πράγματι, είναι η απάντηση του Υπ. Παιδείας η οποία, επικαλούμενη το αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων, προσπαθεί να δικαιολογήσει την άδεια που έδωσε ο Ειδ. Γραμματέας του Υπ. Παιδείας για να πραγματοποιηθούν οι πρακτικές ασκήσεις των συμμετεχόντων στα σεμινάρια στα Δημόσια Σχολεία. Τι σχέση έχει αλήθεια το αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων με την άδεια που δόθηκε; (με πρωτοφανή ταχύτητα μάλιστα, αφού 23/4/2010 υπεβλήθη το αίτημα και 27/4/2010 δόθηκε η άδεια). Μήπως τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης υπάγονται κι αυτά στο «αυτοδιοίκητο» των πανεπιστημίων;
  • Όπως έχουμε καταγγείλει και στο παρελθόν τα σεμινάρια αυτά κοστίζουν στους μετέχοντες άνεργους εκπαιδευτικούς από 1700€ - 3000€ για τον καθένα. Γι' αυτό και θεωρούμε απαράδεκτο η εμπορευματοποίηση της γνώσης που, δυστυχώς, συμβαίνει σε ορισμένα Δημόσια πανεπιστημιακά ιδρύματα (γεγονός που καταγγέλθηκε από τη ΔΟΕ και στο ΣΠΔΕ) να συνεχίζεται και στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Ύστερα, από τα παραπάνω το Δ.Σ. της ΔΟΕ, καλεί τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε. σε συνεργασία με τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους Δ/ντές των σχολείων να αρνηθούν την πραγματοποίηση των πρακτικών ασκήσεων στο Δημόσιο Σχολείο.


Το παραπάνω δελτίο τύπου είναι από τη Δ.Ο.Ε σχετικά με τα σεμινάρια 400 ωρών ενα κείμενο που δείχνει την ¨ενόχληση¨ της...είναι όμως έτσι;; γιατί με αυτά τα σεμινάρια ο κάθε γενικός δάσκαλος μπορεί να διεκδικήσει μία θέση σε ειδικά σχολεία αλλά και σε τμήματα ένταξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση...8 χρόνια όμως ποιες είναι οι έντονες αντιδράσεις της Δ.Ο.Ε για τους απόφοιτους του ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που δεν έχουν ακόμη δικαίωμα διορισμού;; Μήπως δεν είναι παιδαγωγοί κατάλληλοι για τις ΣΜΕΑΕ; Μήπως θέλουν να αφήνουν ανοιχτές πόρτες για τους δασκάλους που σε λίγο καιρό θα μπλοκάρουν και δε θα διορίζονται;; Γιατί ΤΟΣΑ χρόνια ούτε φωνή ούτε ακρόαση; Γιατί δεν έχει γίνει μία ρύθμιση για άμεσο διορισμό ύστερα από 8 χρόνια ομηρίας και αβεβαιότητας; Γιατί η ειδική αγωγή βρίσκεται στα αζήτητα και δεν ασχολείται κανείς μόνο αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται; Αυτοί οι εκπαιδευτικοί είναι μήπως παιδιά ενός κατώτερου θεού;Γιατί δεν έχουν υπάρξει πιέσεις; Τόσα χρόνια τι περιμένουν; Ποια είναι η δικαιολογία της ΔΟΕ; Πού είναι ΟΛΟΙ οι συνδικαλιστές όλων των νομών; Τι περιμένουν;

Ποια είναι η αλήθεια; Ξαφνικά βγήκε μία πρόταση από τη ΔΟΕ και θέλουν το διαγωνισμό ΑΣΕΠ για τους συναδελφους ειδικής αγωγής; Όχι κύριοι, λάθος διατύπωση δε θέλουν ΑΣΕΠ διεκδικούν τον ΑΜΕΣΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ τους, τα ήδη κεκτημένα, αυτά που τους οφείλουμε εδώ και 8 χρόνια, αυτά που άλλοι τα παίρνουν με 8 μήνες προυπηρεσίας...θέλουν αυτό που τους ανήκει...ΤΩΡΑ....εσείς ή θα ταχθείτε υπέρ τους ή όχι..διαλέξτε...ή θα δεχτείτε και αυτούς τους δασκάλους ή όχι...

Όχι στα ψέμματα και στην αβεβαιότητα..όχι στάχτη στα μάτια...ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ στα προβλήματα των Π.Ε71 και Π.Ε 61...


Σάββατο 8 Μαΐου 2010

ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


Σύμφωνα με το υπουργείο παιδείας, ΑΣΕΠ θα πραγματοποιηθεί για τους κλάδους Π.Ε 71 και Π.Ε61 (δάσκαλοι και νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής) πριν από τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ των υπόλοιπων εκπαιδευτικών δηλαδή πριν το 2013 καθώς οι ανάγκες στην ειδική αγωγή είναι μεγάλες.

Βέβαια, κανείς δεν ξέρει πότε θα γίνει ακριβώς ο διαγωνισμός αλλά ούτε και πόσες θέσεις θα προκηρυχθούν. Αυτό σημαίνει ότι δεν ξέρουμε και με ποιο τρόπο θα προσληφθούν (60-40%) και αν θα ισχύει η μεταβατική περίοδος για αυτούς. Η υφυπουργός δηλώνει ότι πρέπει να θεσμοθετηθούν οργανικές θέσεις πρώτα, ενώ ήδη οι πρωτοβάθμιες διευθύνσεις έχουν βγάλει κενές οργανικές θέσεις για τους γενικούς δασκάλους όταν θα κάνουν αίτηση για απόσπαση ή τοποθέτηση...Τώρα πώς γίνεται να μην υπάρχουν οργανικές θέσεις και η κάθε πρωτοβάθμια να ορίζει από μόνη της οργανικές θέσεις...είναι απορίας άξιον...

Το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δουλεύουν 8 χρόνια ως αναπληρωτές ενώ δάσκαλοι γενικής αγωγής διορίζονται μόλις με 1 χρόνο ως αναπληρωτές... κανείς δε γνωρίζει ποιες σκοπιμότητες υπάρχουν πίσω από αυτό, αφού οι δάσκαλοι ειδικής καλύπτουν ΠΑΓΙΕΣ και ΔΙΑΡΚΕΙΣ ανάγκες εδώ και 8 χρόνια...

Υ.Γ Εκεί που ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι...

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Αδιόριστοι εκπαιδευτικοί μπήκαν χθες σε στούντιο της ΕΡΤ


Αδιόριστοι εκπαιδευτικοί μπήκαν χθες σε στούντιο της ΕΡΤ όπου μεταδιδόταν ζωντανά το δελτίο ειδήσεων του σταθμού με τη Μαρία Χούκλη. Σε διπλανό στούντιο βρισκόταν η υπουργός παιδείας για να μαγνητοσκοπηθεί η εκπομπή με τον Γιάννη Πολίτη.

Ένα μεγάλο μπράβο στους εκπαιδευτικούς...

Δείτε το μήνυμα των εκπαιδευτικών http://www.youtube.com/watch?v=l8dVRd1I4UI

Δείτε αποσπάσματα μέσα από το μέγαρο της ΕΡΤ

http://www.youtube.com/watch?v=l8dVRd1I4UI


Ο καθένας μπορεί να κρίνει το ύφος και τα απαξιωτικά-αναληθή λόγια του παρουσιαστή ειδήσεων...καθόλου αντικειμενικότητα ακόμη και από την κρατική τηλεόραση.