Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Π.Ε 71 Π.Ε 61

Το πρώτο τετράμηνο του 2011 και κατά πάσα πιθανότητα το Μάρτιο του 2011 θα διεξαχθεί ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους δασκάλους και νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής.

Οι θέσεις θα είναι 300 από τον ΑΣΕΠ (60%) και 200 από τον πίνακα (40%) και για τους δύο κλάδους.

Η ύλη δεν έχει καθοριστεί από το παιδαγωγικό ινστιτούτο και η προκήρυξη θα βγει με το νέο έτος.

Οι θέσεις δεν είναι πολλές αν κρίνουμε από τον αριθμό των κενών στην ειδική αγωγή και τους 500 επιτυχόντες θα τους διορίσουν σε δύο φάσεις δηλαδή τα σχολικά έτη 2011-2012 και 2012-2013.

12 σχόλια:

  1. Μηπως ειναι λίγο αδικο, το οτι δεν εχουν το δικαίωμα να δώσουν σ αυτόν τον ΑΣΕΠ νηπιαγωγοί και δάσκαλοι με ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ στην Ειδική Αγωγη??? Μήηηηπως έπρεπε να υπάρχει σχετική μέριμνα,!!!λέω εγω τωτα!!! ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και επισης και αυτη με τα σεμιναρια ειδικης αγωγης
    ?δεν θα επρεπε να δωσουν ασεπ?
    αφου πολλους απο αυτους ειναι αναπληρωτες και δουλευουν κανονικα?πε60.50 κια 70.50.ε? μηπωσς να μεριμνησοουν και για αυτους?
    ας απαντησει καποιος?παρακαλω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ενημερώσουμε τους αναγνώστες ότι η προκήρυξη δεν έχει βγει ακόμη...οπότε επίσημα δε γνωρίζουμε.

    Αλλά πρέπει να γνωρίζετε ότι σε κάθε διαγωνισμό ΑΣΕΠ δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι απόφοιτοι με βασικό τίτλο σπουδών στον εκάστοτε διαγωνισμό.

    Συνεπώς, σύμφωνα με αυτό, δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι απόφοιτοι με βασικό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΛΠΙΖΩ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ...ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει ο διαγωνισμός ασεο που πρόκειται να διεξαχθεί σχετικά με τις 500 θέσεις καθώς η ΠΕΣΕΑ αντιδρά για τη μετατροπή των 500 οργανικών θέσεων ΠΕ70/60 σε θέσεις ΠΕ71/61

    Δε δέχονται την αλλαγή των οργανικών θέσεων δασκάλων σε θέσεις δασκάλων ειδικής αγωγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η αλλαγή των οργανικών θέσεων και εν τέλει η διενέργεια του διαγωνισμού-αν γίνει τελικά, θα είναι η αρχή του τέλους για τους ΠΕ61 και ΠΕ71.
    Θα δουλεύουν μόνο 464 άτομα (γιατί για την ακρίβεια τόσες είναι οι θέσεις), εγκλωβισμένα, χωρίς εύκολο διακαίωμα αργότερα για αποσπάσεις και μεταθέσεις αργότερα.
    Οι υπόλοιπες χιλιάδες ίσως θέσεις στην ειδική αγωγή θα καλύπτονται με ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 (κατόχους διδακτορικών, μεταπτυχιακών, διδασκαλείου, ΑΜΕΑ κλπ)και με ΕΣΠΑ.
    Δείτε λίγο τί γίνεται με τις τεχνικές ειδικότητες στη δευτεροβάθμια, όπου οι θέσεις-κωδικοί ζούν και βασιλεύουν χρόνια!
    Αποτέλεσμα : εκατοντάδες απόφοιτοι ΠΕ71 και ΠΕ61 που δούλευαν εδώ και χρόνια αναπληρωτές ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΥΛΕΨΟΥΝ!!!
    Ο διαγωνισμός μάλλον δεν θα γίνει-μη δίνεται λεφτά για πολυδιαφημιζόμενα φροντιστήρια (εκτός και αν προλάβουν και τον διενεργήσουν το 2010).
    Νεότερες διαταγές τις τρόικας (μετά από τις 9/11 που δημοσιεύτηκε η ύλη του διαγωνισμού) απαγορεύουν ρητα και παντού ΟΛΕΣ τις προσλήψεις.
    Ας ελπίσουμε, λοιπόν, να αποσυρθεί και το κατάπτυστο έγγραφο που κωδικοποιεί τις θέσεις, γιατί αφού δεν θα γίνει ο διαγωνισμός, θα είναι η αρχή του τέλους για πολλούς!
    Δεν θέλω να κινδυνολογώ, αλλά θα με θυμηθείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατί με ένα απλό μεταπτυχαικό του ενός έτους να εξισώνεστε με τα πτυχία ειδικής αγωγής των 4 ετών και 60 μαθημάτων? Γιατί με ένα σεμινάριο κάποιων ωρών να θεωρείσαι και ειδικός και να έχεις δικαίωμα συμμετοχής σε ένα κλάδο για τον οποίο υπάρχουν τμήματα που βγάσουν τους καταρτισμένους αποφοίτους?
    Δηλαδή ένας πληροφορικός με μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά να δίνει ασεπ για δασκάλους? Ή πχ ένας θεολόγος με ένα σεμινάριο κάποιων ωρών πχ στην φυσική να δίνει ασεπ φυσικής? (το ότι στην ειδική αγωγή παίρνουν από άσχετα τμήματα με ένα μεταπτυχιακό στην ειδίκή αγωγή ή με σεμινάρια κάποιων ωρών είναι άδικο...Γίνεται απλά επειδή υπάρχουν ανάγκες- όχι ότι είναι και το σωστό)
    Τα παιδιά αυτά χρειάζονται τους κατάλληλους δασκάλους που έχουν εκπαιδευτεί και κάνει πρακτική άσκηση..
    Ο κάθε γονιός θέλει το καλύτερο για το παιδί του, πόσο μάλλον εμείς που για κάθε παιδί μας πρέπει να υπάρχει εξατομικευμένος τρόπος διδασκαλίας...
    Θέλουμε δασκάλους εκπαιδευμένους στις σχολές που σχετίζονται με την ειδική αγωγή..(όπως συμβαίνει αντίστοιχα για κάθε μάθημα)
    Εκ μέρους των γονεών παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες-Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνώ απόλυτα...Ειδικά για την ειδική αγωγή θα πρέπει να προσλαμβάνονται μόνο οι καταρτισμένοι (και για τον λόγο αυτό υπάρχουν 2 σχολές δόξα τω Θεώ)...δυστυχώς η κατάσταση πάει να γίνει όπως πριν λίγα χρόνια με την Πληροφορική όπου λόγω αναγκών άρχισαν να διορίζουν άτομα με άσχετα πτυχία και ένα απλό σεμινάριο στην Πληροφορική (οι οποίοι όμως όπως είναι λογικό δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του μαθήματος)...Ντροπή...Ας αντιδράσουμε και εμείς ως γονείς και οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής!Θέλουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας και όχι πρόχειρες λύσεις από το Υπουργείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά δεν υπάρχουν πουθενά στην Ευρώπη αμιγείς σχολές ειδικής αγωγής!
    Ένας σωστός δάσκαλος πρέπει να ακολουθεί 4 χρόνια γενική παιδαγωγική και μετά να εξειδικεύεται στην ειδική αγωγή με διδασκαλείο ή μεταπτυχιακό-ΟΧΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ( σύνολο 6 χρόνια σπουδών).
    Όπως ο γιατρός, ο δικηγόρος (που στη συνέχεια γίνεται συμβολαιογράφος, δικαστής κλπ).
    ΕΛΕΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τί σχέση έχει ο θεολόγος με την φυσική και ο πληροφορικάριος με την παιδαγωγική των δασκάλων???
    Η Ειδική Παιδαγωγική, είναι εξειδίκευση της Γενικής, παρακλάδι και εξέλιξή της.
    Έτσι, δεν δικαιολογείται επιστημονικά η ύπαρξη των τμημάτων στο πανεπιστήμιο του Βόλου και στο Μακεδονίας.
    Ας μη λέμε ό,τι θέλουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προϋπόθεση για τοποθέτηση στην ειδική η προϋπηρεσία πρώτα στην γενική αγωγή !!!!
    Προσόντα :διδακτορικό, μεταπτυχιακό, μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή και βασικός τίτλος πτυχίου στην γενική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε ανώνυμε (31 ιανουαρίου 2011) μην προσπαθείς να μας πείσεις σε παρακαλώ ότι το γενικό παιδαγωγικό με κάποιες ώρες σεμιναρίων είναι ισάξιο της ειδικής αγωγής γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. κάνω πρακτική φέτος και είμαι στο τμημα του Μακεδονίας και μπορώ να πω ότι οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο ειδικής αγωγής που είμαι είναι από απλό παιδαγωγικό και είναι (λυπάμαι και ντρέπομαι ειλικρινά που το λέω) άσχετοι.. με όλο το σεβασμό έχουμε βγάλει τα μάτια μας πάνω στα βιβλία τέσσερα χρόνια για να μας πεις ότι δεν δικαιολογείται επιστημονικά η σχολή μας? έχεις παρακολουθήσει μαθήματα του τμήματός μας? ή απλά είσαι κι εσύ ένας του παιδαγωγικού που λόγω καλής αποκατάστασης, χρημάτων κ.τ.λ. αποφάσισες να μεταπηδήσεις στην ειδική αγωγή (που προφανώς δεν σε ενδιέφερε εξ αρχής!) και "νομιμοποιείς" νοερά την απόφασή σου υποτιμώντας τις σχολές ΚΑΤΕΞΟΧΙΝ ειδικής αγωγής?

    ΑπάντησηΔιαγραφή